به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۲:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۴۵۹۶

قرائت جوابیه دری نجف‌آبادی به عضو پایداری

گروه سياسي: در پی سخنان حمید رسایی، عضو جبهه پایداری، خطاب به وزیر اسبق اطلاعات، دری نجف‌آبادی نسبت به این سخنان واکنش نشان داد.
قرائت جوابیه دری نجف‌آبادی به عضو پایداری
در این جوابیه که در جلسه علنی مجلس قرائت شد، آمده است: متاسفانه در صحبت‌های آقای رسایی به صورت غیرمستقیم نسبت به وزارت اطلاعات تحلیل‌های غلط و ناصوابی بیان شد که اولا خلاف واقع و به دور از حقیقت است، ثانیا بر خلاف مصالح کشور می‌باشد و ثالثا تحلیل و مقایسه‌ها نیز دور از واقعیت‌ها بوده و نباید برای تخریب وزیر پیشنهادی خدمات دیگران را زیر سوال برد و آنان را تخریب کرد.

تذکر جدی علی لاریجانی به نمایندگان در جلسه غیرعلنی

جلسه مجلس به ریاست علی لاریجانی برای بررسی فرآیند رای اعتماد به وزرا تشکیل شد.
نشست غیرعلنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی اتفاقات بوجود آمده در جلسات 2 روز گذشته مجلس و نحوه رای اعتماد به وزرا صبح امروز چهارشنبه برگزار شد. در این نشست نمایندگان مجلس درخصوص اتفاقات بوجود آمده در 2 روز گذشته توضیحاتی را ارائه و خواستار آرامش بیشتر نمایندگان در جلسات علنی بررسی صلاحیت وزرا شدند. رئیس مجلس همچنین خواستار سرعت‌بخشیدن نمایندگان به فرآیند رسیدگی به صلاحیت وزرا شد.

رئیس مجلس در این جلسه از نمایندگان خواست با توجه به پخش زنده رای اعتماد به وزرا، شئونات را رعایت کنند. لاریجانی همچنین از نمایندگان درخواست کرده که در جریان رای اعتماد و سخنرانی به عنوان مخالف و موافق، نام کسی را نبرده و برای دفاع از هر موردی از مقام معظم رهبری مایه نگذارند. لاریجانی همچنین تصریح کرده که دیروز در هیئت رئیسه حدس ما این بود که چون نمایندگان خسته بودند، آن اتفاقات افتاده است بنابراین جلسه امروز تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۱:۰۷
رسایی در نطق خودشون به خانم پروانه اسکندی و آقای داریوش فروهر از قربانیان قتل های زنجیره ای، به صورت مستقیم توهین کرده و مسخره نمودند و این دو فرد رو پیرزن و پیرمرد سلاخی شده توسط ...نامیدند.

بسیار زشت هست که انسان به افرادی بی گناه که امروز دستشان از دنیا کوتاه شده است و از دنیا رفته اند توهین کند.
مثل اینکه آقای رسایی علاوه بر کاسب کار بودن اطلاق فتنه به افراد خدوم ملت و کشور به مردگان نیز رحم نمی کند و می خواهد از این افراد نیز برای خود کیسه ای درست کند.

این ندیمی که هنوز داره می خنده!!! (109450)
مریم
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۱۸
پایداری ها به همه می تازندخداوند هدایتشون کنه (109479)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۲۱
برای دفاع از هر موردی از مقام معظم رهبری مایه نگذارند!!!
اینکار متاسفانه همه گیر شده که می خوان آب بخورن اسم ایشون رو میارن و به زعم خود به حرفاشون وجهه بدن و برا مواضع خود مصونیت ایجاد کنن!! خود لاریجانی ها این فرهنگو باب کردن.بنابراین انگشت اتهام اول به خود ایشون وارد میشه!
رهبری نیازی به مداهنه گویی مسئولان نداره و زشته که تو مراسم تحلیف عمدا اسم ایشون رو بیارن و پشت سر هم صلوات بفرستن! بعدش بهانه دست رسانه های معاند بدن که قدرت مطلق دست رهبریه!!! همین که مسئولانی مثل لاریجانی به فکر اعتلای ایران و نظام باشن اونم با کارآمدی و تضمین پیشرفت ملت، برای رهبری عزت میارن و ایشونو راضی میکنن.نه با لفاظی های ناصواب و بی ثواب...
بهار محض دفاع از رهبری این پیامو نمایش بده. (109482)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۲۸
بهار جان آقای دری تریبون های دیگری برا دفاع از خودشون داشتن، فکر میکنم بهتر بود جوابیه جمشید رسایی رو هم پخش می کردین که جلالی برا تسویه حساب با حمید به ایشون حمله کرد!!!
منو باش فکر کردم جلالی آدم حسابی شده نگو که طرف مقابلش عضو مشارکت بوده بخاطر اون کوبیدش (109487)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۴۰
....جبهه پایداری. هرچی اتفاق بد میفته کار این جبهه است (109488)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۵۲
گواهی برائت از فتنه را از کجا باید اخذ کرد؟! (109497)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۹:۲۰
امیدوارم همه ما به عقوبت بسیار بدی که خداوند برای بدگویان و تهمت زنان درنظر گرفته توجه کنیم وبترسیم از روز آشکارشدن اسرار. (109775)