به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۹۸۸۷
آمریکا حمله به مدرسه سازمان ملل را محکوم کرد

کابینه‌امنیتی‌اسراييل ادامه حمله را تایید كرد

انهدام تونل‌ها چند روز ديگر طول مي‌كشد
گروه بين الملل: کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در یک نشست پنج ساعته به اتفاق آراء تصمیم گرفت که حمله به غزه را ادامه دهد.
کابینه‌امنیتی‌اسراييل ادامه حمله را تایید كرد
خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس گزارش داد که در جلسه کابینه امنیتی اسراييل روز چهارشنبه به اتفاق آراء تصمیم گرفته شد تا حملات علیه آنچه که ˈاهداف تروریستی حماسˈ و دیگر عملیات برای از بین بردن شبکه تونل های مورد استفاده غزه خوانده شده ادامه یابد. براساس این گزارش ˈسامی تورگمنˈ سرلشگر ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات میدانی غزه گفت که نشست دیگر کابینه با شرکت هشت وزیر پنجشنبه بعداز ظهر تشکیل خواهد شد.

وی اعلام کرد که ˈانهدام باقیمانده تونل های فلسطینی تا چند روز آینده ممکن است کامل شود. این اظهارات در حالی ابراز می شود که ارتش رژیم صهیونیستی دستور بسیج 16 هزار نیروی احتیاط را صادر کرده است. با احتساب این نیروها تاکنون 86 هزار تن برای عملیات نظامی علیه مردم مظلوم غزه به کار گرفته شده اند. در حملاتی ددمنشانه که صهیونیست ها از بیش از سه هفته پیش به باریکه غزه آغاز کرده اند تاکنون بیش از یک هزار تن کشته شده و آمار مجروحان به هفت هزار نفر رسیده است. اکثر این قربانیان غیر نظامی و عمدتا زن و کودک هستند.

آمریکا حمله به مدرسه سازمان ملل در غزه را محکوم کرد

 کاخ سفید حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه ˈآژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطینیˈ (اونروا) وابسته به سازمان ملل متحد در غزه را محکوم کرد. به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، ˈبرنادت میهانˈ سخنگوی شورای بین الملل کاخ سفید گفت: آمریکا بمباران مدرسه اونروا در غزه را که در جریان آن شماری فلسطینی بیگناه از جمله چند کودک و نیز کارمند سازمان ملل کشته و زخمی شدند، محکوم می کند.

این مدرسه واقع در اردوگاه ˈجبالیاˈ که بیش از سه هزار فلسطینی به آن پناه آورده بودند، بامداد چهارشنبه هدف حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیتسی قرار گرفت و در جریان آن دست کم 16 فلسطینی به شهادت رسیدند. وی همچنین گفت: واشنگتن نسبت به فراهم نشدن تأمین جانی برای هزاران فلسطینی که ارتش اسرائیل از آنها خواسته است با ترک خانه های شان در پناهگاه های سازمان ملل مستقر شوند، بسیار نگران است.