به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۳۹۰۹۸
از خادم و فردوسی‌پور شكايت مي‌كنم

خشم رویانیان از افشاگري خادم در برنامه90

گروه ورزشي: مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس قصد دارد از معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و مجری برنامه 90 شکایت کند!
خشم رویانیان از افشاگري خادم در برنامه90
پس از اظهارات امیررضا خادم در برنامه شب گذشته 90 که اعلام کرد 50 میلیارد از بدهی 70 میلیاردی باشگاه پرسپولیس متعلق به دوران محمد رویانیان است، مدیرعامل پیشین این باشگاه تصمیم به شکایت از خادم گرفت. محمد رویانیان درباره این موضوع عنوان کرد: خادم دروغ بزرگی گفت و برنامه 90 هم نشان داد که پهلوانی، مُرده است. عادل فردوسی‌پور نیز کینه‌های گذشته خود را در این برنامه نشان داد و کینه‌های او شب گذشته سر باز کرد.

وی ادامه داد: آن چیزی که مسلم است این است که اعداد و ارقام غیرواقعی اعلام شد که من آن را از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری خواهم کرد. چیزی جز تأسف برای رسانه ملی ندارم که فردی که در برنامه حضور ندارد را می‌کوبند و هرچه می‌خواهند می‌گویند. مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این موضوع نشان دهنده جهت‌گیری خاصی است و انشاءالله این افراد پاسخ شان را خواهند گرفت. مطمئن باشید از خادم و فردوسی‌پور به دادگاه شکایت می‌کنم و آنها باید پاسخگوی اتهام‌ها و حرف‌هایی که زده‌اند باشند.

رویانیان در مورد اینکه خادم اعلام کرده یک بار از او پرسیده چرا حساب بانکی باز نمی‌کند، اظهار داشت: این هم دروغ بود. خادم در یک برنامه تلویزیونی این حرف را زد اما من با او کاری ندارم چرا که خادم را در حدی نمی‌دانم که بخواهم با او مذاکره کنم. یک بار با او صحبت کردم و متوجه شدم چیزی نمی‌داند و یک مدیر فانتزی است. وی اضافه کرد: ای کاش خادم در همان کشتی می‌ماند و وارد سیاست نمی‌شد. او چیزی از مدیریت نمی‌داند و لزومی ندارد پاسخ اظهارات دروغ وی را بدهم و او باید در دادگاه پاسخگو باشد.

اين در حاليست كه امير و رسول خادم دو قهرمان پرآوازه، با اخلاق و تحصيل كرده تيم ملي كشتي ايران در رده جهاني و المپيك بوده و طي ساليان اخير نيز با راي مردم تهران به مجلس و شوراي شهر راه يافته‌ بودند.

123
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۷:۱۰
رویانیان گفت": چیزی جز تأسف برای رسانه ملی ندارم که فردی که در برنامه حضور ندارد را می‌کوبند و هرچه می‌خواهند می‌گویند.خخخخخخخخخخ (220279)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۷:۱۰
جناب رویانیان دعوتت کرده بودند تشریف می آوردی دفاع میکردی... میخواین پشت پرده قضایا رو فیصله بدین بره تشریف ببرید مراجع ذیصلاح!!! (220280)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۷:۱۸
چوب رو که برداری گربه دزده فرار میکنه. (220283)
کنترل پروژه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۷:۲۰
به احترام سردار
50 میلیارد خبردار
هواپیما خبردار
نوشابه خبردار
بازی با میلان خبردار
دعوت از رئال خبردار
طلب عجمان خبردار (220284)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۷:۲۳
ای کاش شما هم همون لباس سرهنگیت رو در نمی اوردی و سرت به کار خودت بود سردار!!! (220285)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۷:۲۶
این هم میراث شوم مدیر دولت قبلی است (220287)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۷:۴۴
جناب رویانیان بره یکم خجالت بکشه !!! (220292)
مقداد.
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۷:۵۰
چرا خودتو پنهان کرده بودی وحاضرنشدی دربرنامه نود شرکت کنی. حتی از ارتباط تلفنی هم میترسیدی .ان شاالله همه چیز دردادگاه روشن میشه. درود برخادم.درودبرعادل فردوسی پور. تواصلا میدونی پهلوانی یعنی جه؟ثروت کشوررو حیف ومیل کردی دوقورتونیمت هم باقیه. (220294)
هیچ یارو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۸:۲۶
چیزی که مشخصه اينه که دل هیچکس چه وزیر چه معاون وزیر چه کفاشیان وخیلیای دیگه برا پرسپولیس نمسوزه و نمیخان که این تیم موفق بشه ومطمئن باشید که این افراد تیم محبوب ما رو نابود میکنن و همونطور که این افراد قهرمانی روازتیم گرفتند (220308)
صنم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۸:۲۶
به نظر من این همه هزینه ای که برای فوتبال میشه یک دهمش صرف درمان و هزینه پیشگیری و بهداشت مردم میشد امروز ملتی با نشاط تر از این داشتیم و نشاط حاصل از بردن یک تیم مگه چقد میخواد شادی براشون بیاره جایی که سلامت روحی و جسمیشون تامین نیس برای نشان دادن جذابیت یک بازی این همه ریخت و پاش اون هم از جیب بیت المال هزینه میشه لازمه؟ (220309)
مريلا
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۸:۴۰
قهرمانى رو كه ازمون گرفتين حالا ديگه دنبال نابودى پرسپوليسين بهار توهم مشكوكى اگه اين رو نزارى اقاى خادم چه ربطى به فوتبال داره الله واعلم !!!!!!!!!!! (220314)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۸:۴۸
هیچ کس از مدیریت چیزی نمیدونه،فقط این رویانیان بلده.جمع کن بابا،فقط برای ظاهر سازی کار میکرد.همه کاراش برای محبوب شدن و مطرح شدن بود. (220318)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۸:۵۴
چرا ديشب نرفتيد برنامه 90 فردوسي پور گفت نيامديد نامه نوشتيد بابا مردم ده ميليون کم ميارند شش سال جواب پس ميدن 50ميليارد کم اوردي به قهرمان ملي توهين ميکني??????????? (220320)
کاوه آهنگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۸:۵۸
دو شعر و ضرب المثل را وارد دونستم
خرج کز کیسه ی همسایه بود حاتم طاعی شدن آسان بوود
شهری که شه شحنه و شیخش هه مستند- شاهد شکند شیشه که بیم عسسی نیست(فرخی یزدی) (220323)