به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۵۱۹۳۱
با 145 رای موافق؛ مجلس به وزير علوم اعتماد نکرد

دکتر فرجی دانا از همراهی با دولت یازدهم بازماند

گروه سياسي: «رضا فرجی دانا» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با رای مجلس به استیضاح از ادامه همراهی با دولت تدبیر و امید بازماند.
دکتر فرجی دانا از همراهی با دولت یازدهم بازماند
 از مجموع 270 رای، 145 نماینده در موافقت با استیضاح فرجی دانا رای دادند. 110 نماینده نیز در مخالفت با استیضاح و 15 نفر دیگر رای ممتنع دادند. به این ترتیب، فرجی دانا موفق نشد نصف به علاوه یک آرا را اخذ کند و رای عدم اعتماد گرفت. این رای گیری پس از حدود 6 ساعت بحث و اظهارنظر موافقان و مخالفان استیضاح «رضا فرجی دانا» وزیر علوم و تحقیقات و فناوری و دفاع وی از عملکرد 9 ماهه اش انجام شد. او نخستین وزیر دولت یازدهم است که پس از 9 ماه تصدی وزارت علوم استیضاح شد.


مشاور فرهنگی رئیس جمهور:
امیدواریم رأی عدم اعتماد مجلسیان در آینده علمی کشور تأثیر منفی نداشته باشد

مشاور فرهنگی رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که آنچه امروز در مجلس شورای اسلامی رخ داد در آینده علمی کشور تأثیر منفی نگذارد. حسام الدین آشنا در گفت‌و‌گو با ایسنا، در ارزیابی خود از عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر علوم و تحقیقات و فناوری اظهار کرد: توضیحات وزیر علوم در مجلس نشان از مجموعه اقدامات توأم با تدبیر، موقع شناسی و متناسب با وضعیت واقعی دانشگاه ها بوده است. وی افزود: امیدواریم این رای مجلس محترم در آینده علمی کشور تأثیر منفی نداشته باشد.

کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۰
هیچ شکی نباید در برکناری وزیر میشد اساسا این تصمیمی بود که قبلا گرفته شده بود و مثل برکناری وزیر کشور و ارشاد خاتمی شروع جنگ اقلیت چهارملیونی با دولت منتخب اکثریت مردم بود و این نبرد در طول تاریخ بوده و همیشه هم خواهد بود زیرا قدرت بسیار شیرین است حتی اگر اقلیت مطلق باشی برای عده ای که با معدل های زیر 12 بورسیه میشوند و حامیانشان هیچ اخلاق و دینی خط قرمز نیست مگر سود دنیایشان ، البته همیشه گروهی ساده لوح نیز در صف آنها وجود دارد که غافل از اصل موضوع هستند (246159)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۱
اگر مجلس غیر از این عمل میکرد جای شک داشت باتوجه به این که سفارشات از جای دیگری میرسد ولی ملت باید صبور باشند و در صورت تایید کاندیداهای واقعی در انتخابات پیش رو باعزم جدی وشناخت لازم رای خود را به صندوقها بیاندازند . (246204)
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۱۶
بسم الله
خدا را شکر از نمایندگان سپاس گذاریم ، امیدوارم وزیر بعدی یک نفر انقلابی تر باشد و دغدغه ی دین و اسلام در دانشگاه ها را داشته باشد. (246323)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۱۸
فرجى دانا با اقدامات مثبت رأى اعتماد خود را از مردم و دانشگاهيان گرفته بود ، فقط اين ١٤٥ نفر بدانند دوره بعدى مجلس نيستند مردم پاسخ دندان شكن به آنها خواهد داد (246406)
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۲:۲۱
28 مرداد1332, کودتای استبداد داخلی و استعمار خارجی علیه دولت ملی زنده یاد دکتر مصدق; 29 مرداد 1393, سقوط 145 نماینده ی مجلس به چاه عمیق افراط گرایی با هدایت جبهه پایداری علیه دولت دکتر روحانی...!؟ (246784)
وجدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۳۵
دغدغه دین و اسلام اینست که در کمال بی عدالتی 3000 نفر بورسیه شوند و نخبگان خانه نشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (246420)
سیفعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۵۱
با رفتن وزیر که خط مشی عوض نمی شود باز همان آش و همون کاسه است... (246433)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۷:۲۹
کاملا مشخص شدرابطه پیشگوییهای کیهان،با رای ۱۴۵نفری مجلس،ایهاالحال فکر نمیکنم کسی مونده باشه که ندونه کیا تصمیم میگیرن که باشی یا نباشی،فقط شعار دموکراسی وازادی سرمیدیم، واقعا سر میدیم ودست اوردی نداریم (246468)
کرامت
United States
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۷:۵۰
انقلابی تر =
جلوی مساوی هرچه درست است بگذارید ام همه اش سانسور میشود. (246493)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۳۰
یعنی اینایی که به نظر ابوالفضل اینهمه منفی دادن نمیخوان فردی انقلابی تر و کسی که دغدغه دین و اسلام رو داشته باشه وزیر بشه؟ رک بگید دنبال چی هستید؟ فکر کردید رئیس جمهور یک مذدور امریکاییه؟ دوستان اشتباه نگیرید آقای روحانی یک انقلابی با دغدغه های دینی و اسلامی هستند (246541)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۰:۱۶
رضا جان انقلابي بودن كه مشكلي نداره. ولي سي و اندي ساله كه مي بينيم هر كي به نام انقلابي سر كار مياد تو زرد از آب درمياد. مردم ميخوان آدم متخصص سركار باشه و نه چيز ديگه. خودتم اگه خواستي بچه تو دكتر ببري پيش متخصص مي بري نه يه انقلابي.متوجه مي شي كه اينشالا!!! (246874)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۵۴
در چشم حقیقت خاک مپاش.
خدا لعنت کنه افرادی رو که با غم مردم شاد میشن و با شاد شدن مردم غمگین. (246578)
سپنتا
France
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۹:۰۶
دوست عزیز اگه ده تا وزیرم عوض بشه خیلی ساده ای که فکر کنی سیاست دولت عوض میشه...به حول قوه الهی در مجلس بعد یک پاکسازی اساسی از کسانی که به ناحق نماینده شدن انجام خواهد شد به دست ملت... (246601)
آراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۰:۳۷
آیا شما فرق بین دانشگاه و ÷اسگاه را می دانید!!!!!!!!!!!! (246684)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۰:۵۵
برادر ابوالفضل! زمانی که وزیر علوم دولت احمدی نژاد فاتحه ی وارت علوم را خوانده بود شما به درگاه خدا تضرع کردی؟ وقتی چند صد نفر را با بورس برای رشته های فقه و حدیث و ادبیات فارسی و تاریخ اسلام به خارج فرستادند به درگاه خدا تضرع کردی که این فساد را رفع کند؟ مگر اینجا به قول شماها ام القرای جهان اسلام نیست؟ پس چرا برای رشته ی فقه و حدیث بورس گرفتند با بیت المال که برن خارج؟ خدا کنه دغدغه ای که تو داری از دین و اسلام همان دغذغه ای نباشه که داعشی ها دارند. (246701)
موج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۰:۴۱
دمت گرم (246904)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۱:۲۲
به نام خدا

شما چند سالته !؟ (246722)
شاغلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۱:۴۳
فتنه چيست !؟ نيرويي بود شگفت انگيز كه دوست نداشت احمدي نژاد رئيس جمهور شود و كشور به اوج عدالت محوري و پيشرفت برساند !!! كه البته تيرش به سنگ خورد و ما پس از گذراندن هشت سال طلايي اكنون به اوج رفاه و پيشرفت و مهمتر از همه عدالت و رفع تبعيض رسيده ايم !! تا كور شود هر كه نتواند ديد !! (246737)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۲:۰۲
مطمئن باشید وزیر علوم دولت اقای روحانی هر که باشد اجازه ریاست به افرادی امثال صدرالدین شریعتی فرهاد رهبر و برادران دانشجو را نخواهد داد. ضمنا دغدغه دین و اسلام را داشن با دادن بورسیه به افراد بی سواد و نالایق و دست بردن به بیت المال جور در نمی اید. (246761)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۰:۱۲
ابلفضل جان موتورت رو گرفتن بيكار شدي نشستي وبگردي مي كني. آخه تو كجا و اينترنت كجا. تو برو موتور 1000 رو سوار شو و چماقت هم همرات باشه . زباد اين محيطا نگرد. باب تو يكي نيس (246869)
موج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۰:۴۰
نکنه دین و اسلام اجازه داده بودند 3700 بورسیه از بیت المال بناحق اعطا شود؟؟!! (246902)
کرمانشاهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۳۶
آن يار كزو گشت سر دار بلند/ عيبش اين بود كه اسرار هويدا مى كرد (246345)
ehsan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۳۹
دلم میسوزه برای شماهایی که الکی دارین اعصاب خودتونو خرد میکنید چه ما بحث بکنیم چه نکنیم چه تو سرهم بزنیم چه نزنیم چه اعتراض بکنیم یا نکنیم اونا کار خودشونو میکنن.مردم و خواست مردم کیلویی چنده (246349)
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۵۰
انتصاب مجدد آقای دکتر توفیقی به سمت سرپرستی وزارت علوم می تواند هم بیانگر ادامه ی سیاست ها در این وزارتخانه باشد, هم از التهابات در فضای دانشگاه ها بکاهد وهم پاسخ مناسبی باشد به اقتدارگرایان بویژه نمایندگانی که با فریاد الله اکبر در صحن مجلس, از رای عدم اعنماد به آقای دکتر فرجی دانا ابراز شادمانی کردند و...!؟ (246365)
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۱۶
دوستان عزیز دلتان را برای انتخابات مجلس دهم خوش نکنید. مجلس هفتم را به خاطر بیاورید و رد صلاحیتهای اصلاح طلبان افراطی شناخته شده را به اضافه اینکه اینبار یک شرط ویژه نیز در تعیین صلاحیت افراد در نظر گرفته شده وآن شرط برائت از فتنه است. یادتان باشد شما اصلاح طلبهای افراطی هیچ وقت در مجلس جایی نخواهید داشت و به حمد الله مجلس همیشه با اکثریت اصولگرا باقی خواهد ماند. (246523)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۱:۲۴
احتمالش زياد است ! چرا كه فتنه كاسبي بسيار پر سودي است !!! (246724)
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۳:۰۹
همانطور که استفاده ی زیاده از حد مواد نیروزا و مواد مخدر حیات آدمی را به خطر می اندازد و به اوردوز شدن می انجامد; دوپینگ سیاسی زیاده از حد هم می تواند حیات سیاسی دوپینگ کنندگان و سازمان دوپینگ را به مخاطره اندازد و به اوردوز شدن بیانجامد...!؟ (246821)
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۳:۵۲
آقای احمدی عزیز; نه آقای روحانی عقب نشینی های پیاپی آقای خاتمی را دارند, نه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان کم تجربگی های گذشته را دارند و نه مجلس دهم به مانند مجلس هفتم پایان دوره ی دولت اصلاحات است; تازه آغاز کار دولت اعتدال است و...!؟ جهان و ایران در حال تغییر است; آگاهی های مردم مدام در حال افزایش است و... (246855)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۰:۳۴
فرجی دانا رفت ولی میتونست قشنگ تر بره...

ای کاش اسامی بورسیه ها رو اعلام میکرد و بعد میگفت مجلس هرکاری میخواد بکنه!!!!!!!!!!!
این آقا تا لحظه آخر برای موندن لیست بورسیه ها رو به عنوان یه قایق نجات پیش خودش مخفی کرده بود که به دردشم نخورد!!!!!!!!

ای کاش همون اول بدون در نظر گرفتن موندن یا نموندن اسامی رو اعلام میکرد!!! (246891)
متاسف !
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۳
این آقا رفت مجلس انقد فتنه فتنه گفت که شاید بهش رای بدن ! وجود نداشت اسم بورسیه ها رو ببره ! اندازه کل جبهه پایداری امروز گفت فتنه ! کاش حداقل با شهامت حرف میزد و مردانه میرفت این صندلیا به کسی وفا نکرده (246208)
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۲
خارج از گود وایسادیو میگی لنگش کن؟همین الان که لیست 3000نفر متخلف رو منتظر کرد ما مردم چیکار کردیم هان؟موندیم و استیضاح رو تماشا کردیم.
به نظرت اگه اون حرفارو تو مجلس می زد ادامش نمی کردن؟والله می کردن ما هم تماشا می کردیم (246236)
3000
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۳۷
سوال :رابطه 3000 بورسیه با 3000 ملیارد فساد اقتصادی چیست واقعا چه رابطه ای بین عدد 3000 و فساد و تخلف چیست؟ (246549)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۳
این وزیر فراموش کرده بود که بعضی از این نماینده گان ته مانده و و جای دهن احمدی نژاد را تبرک دانسته و میخوردند و فکر کرد اینها واقعیییت را نمی دانند در حالیکه ایینها همه چیز را بهتر میدانتد ولی به خاطر منافعشان خود را به خواب زده اند تا عده ای با معدل زیر 12 بورسیه شوند (246239)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۶
لیست اعلام شده در رسانه ها مجعول است(آقای فرجی دانا) و ما آن را تایید نمی کنیم(بهارجان دیگه این شایعه پراکنی از سوی تو و طرفدارانت بس نیست؟!!!! (246220)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۲
بزرگوار ما که متاسفانه این عده را خیلی هاشون را میشناسیم بهت میگیم درست بود... درست

نشون به اون نشونی که در عرض 30 دقیقه بعد از انتشار دقیقا هر اسمی را که می دونستیم بورس شده در اون لیست دیدیم... از باسوادهاشون تا بی سوادها...

50 تا شون که ما شناختیم دقیق بود ... دقیق

خود دانی رفیق (246264)
حقی
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۱
موافقان استیضاح جایی در مجلس بعد نخواهند داشت. منظریییییییییییییییییم... (246235)
آزادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۵۰
واسه آینده مملکت و جوانهامون با وجود چنین مجلس افراطی نگرانم.
این نمایندگان که فقط از واژه فتنه نان میخورند . . . (246282)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۱
مطمئنا نفر بعدی جنتی یا طیب نا هستند به زودی (246299)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۵۹
از همراهي با خلافكاران؛باز ماند. نه با دولت ومردم. روسياهي به ذغال مي ماند. (246384)
پدرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۰۷
دولت منتخب نصف مردم داداش!
چون نصف مملکت به روحانی رای ندادن.
اکثریت رو وقتی به کار می برن که مثلا 24 میلیون رای داشته باشه....خخخخخ... (246395)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۲:۰۶
19 میلیون رای پاک و بی شبهه شرف دارد به 24 میلیون رای با حرف و حدیث. (246765)
پ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۹:۰۱
گرگهاخوب بدانند، دراين ايل غريب /گرپدرمرد ،تفنگ پدري هست هنوز/ گرچه مردان قبيله همگی كشته شدند/توي گهواره چوبی پسري هست هنوز/ آب اگر نيست نترسيد،كه درقافله مان/دل دريايی وچشمان تري هست هنوز. "دكتر زهرا رهنورد" (246589)
جوان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۳:۳۱
واقعا متاسفم برای این دسته از افراد که برای مال و مقام دنیا آینده دانشگاه و دانشگاهیان رو بازیچه قرار میدن و هیچ باکی هم از روز قیامت ندارند...و اسفناک تر از این موضوع هم اینه که این افراد ادعای مسلمان بودن دارند و مخالفان خود را بی دین و کافر خطاب میکنند...بر اساس نص صریح قرآن ( وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا ) بزودی مشخص میشه کی حق بوده و کی باطل ]] (246840)
!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۱:۱۷
هرکی این مطلب رو میخونه بیاد ی قول ب هم بدیم
نزاریم مجلس بعدی پای یک پایداری برسه حتی دستشم نرسه!!!! (246929)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۱
اگر به نا حق بود، مجلس را نمی بخشم. (246161)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۹
علی آقا خدا به ادم عقل داده که فکر کنه حق و نا حقو تشخیص بده.فک کنم ناحق بودن این تصمیم مثل روز روشنه... (246195)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۵۷
بهتر بود خورشید مثل نا حق بودن استیضاح روشنه (246581)
صابر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۵
وقتی روحانی با وجود اعلام قبلی رفتن به اردبیل را به حضور در مجلس ترجیح میدهد نشاناز آن بود که کار در جائی لنگ میزند . (246218)
کرم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۱
همان بلائی که بر سر خاتمی آوردند وکابینه را با استیضاح و زندان روبرو کردند همان بلا را برای روحانی شروع کردند که این حاصل مماشات در برابر تمامت خواهان است . (246232)
متحیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۶
امروز در خبرها داشتیم که داعش سر خبرنگاری را برید و اینجا هم برای ما اتفاق افتاد که مجلس سر دانا را برید . (246248)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۰
باعرض سلام خدمت همه دوستان به نظر بنده استیضاح حقی است که قانون به مجلس داده است .همانطور که درزمان آقای احمدی نژاد هم چند تن از وزرا استیضاح شدند .نباید این قدر مهم جلوه شود.

راستی لطف کنید بگید تو این سایت لینک بیان نظر کجاست که من مجبور نشم در پاسخ مطلب دوستان مطلب خودم رو بنویسم.باتشکر (246297)
وحدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۱۳
خوش به حال شهدا و آنان که سرافرازانه رفتند و این روزگار . . . .را ندیدند. واقعاً اینک بایستی از خود بپرسیم نا اهلان و نامحرمان واقعی در حال حاضر چه کسانی هستند . . . ؟ روح امام شاد واقعاً عجب مردی بود در عین سادگی جامعۀ امروز ایران را در قالب یک جمله بیان نموده است. آیا به غیر از این است؟ (246319)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۰۴
ناحق.ناحق. ناحق. ناحق. ناحق. ناحق.ناحق. ناحق.ناحق. ناحق.ناحق.ناحق.ناحق. (246392)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۱
ما هم در سال آینده نمایندگان مردم! را استیضاح می کنیم (246162)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۷
نماینده های سال بعد از همین الان مشخص شدن شما نمی خواد جوش کنی (246187)
مهرماه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۰
اگه گزینه انتخابمون گذاشتن حتما......!! (246200)
سنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۸
اینقدر بدبین نباشید.شرکت نکردن مردم توی انتخابات باعث شد این ترکیب افراطی،مجلس رو تشکیل بده.
قبل از انتخابات ریاست جمهوری هم از این حرفها میزدن.ولی دیدن که رئیس جمهور منتخب مردم بود.. (246256)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۳
دقت کن نباید انتخابات رو تحریم کرد بلکه باید درست انتخاب کرد... دیگه مثل بچه ها قهر کردن فایده نداره باید جدا پای کار ایستاد (246272)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۸
شماهیچ کارنمی توانیدبکنیدمااقلیت همه کاره هستیم .حاکمیت.صداوسیما.نیروی انتظامی.بسیج.سپاه وتریبونهای نماز جمعه.شورای نگهبان همه وهمه دراختیارماست.فکرکردین دولت را گرفتین تمام شد ؟نخیر 20%راگرفتین.80%قدرت باماست.فرجی دانااز6ماه پیش استیضاح وبرکنارشده بود.آقای جنتی هم تونمازجمعه گفته بودندنگرفتید؟ (246279)
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۱
مجلس رای عدم اعتماد گرفت (246164)
م.الف. عادل
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۱
خدایا! تا کی شاهد جهالت عده ای افراطی هستیم؟! درود بر دکتر فرجی دانا. انشااله اجرشان با خدا (246166)
قبادی
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۱
از ماست که برماست (246167)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۳
هه هه هه هه من که گفته بودم فردافرجی دنایتان را ذبح می کنیم به تلافی(به جهنم)تازه این شروع کاره بعدش نوبت جنتی ،زنگنه ونعمت زاده است بعد حجتی وآخوندی وفانی آسیاب به نوبت.ماازجای دیگه ای فرمان میگیریم کی بماندکی نماند.دلتان به جلی بعدی هم خوش نباشه مابازم هستیم.تانابودی اصلاح طلبان یک قدم باقیست.باداس فتنه همه ی شمارادرو می کنیم.مازخم خورده ی 24خرداد92هستیم. (246271)
حکایتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۳۰
حالا 145 تا خس و خاشاک یه کاری میکنن، در مقابل 60 میلیون نفر بقیه، صفرن. (246339)
حامی دولت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۳۳
اداش کریم شاید این حرفها که از سر غرور وتکبر زدی وبهش افتخار کردی تورا سر مست کند اما خدا با امثال شما نیست بسوز که خداوند از افرادی مثل تو متنفر است بسوز که با وجود تمام حرفهایت باز از طرف ما روانه جهنمی چون جهنم جای دنیا دوستان ومتکبرانی چون توست بسوز که دولتروحانی به حول وقوه الهی ماندگار است وباز بسوز که عاقبت با نیکوکاران است (246341)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۲۵
داعش قصاب استخدام میکنه بدو تا دیر نشده (246412)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۱۲
زخم خورده خدایی نباشی صلوات (246522)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۲۰
تابلوه که خودت اصلاح طلبی نمکدون. (246532)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۱:۳۴
من نه اصلاح طلبم نه اصولگرا بلکه واقع گراهستم. واقعیت چیز دیگریست. زنده باد واقعیت. (246728)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۳۸
دروغ نگویید با عقیده خود حرف بزنید طرز تفکر خود را به دیگران نسبت ندهید (246550)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۹:۲۵
چقد تابلوئه که این نظرو یه اصلاح طلب تندرو داده (246623)
ملت
United States
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۲
آقای روحانی شما برو باهاشون تعامل کن! اول از همه برای روحانی متاسفم که حتی به جلسه نرفت (246168)
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۰
ديواري كوتاه تر از ديوار روحاني بيدا نمي كنيد شماها ؟! (246201)
وطنم...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۲:۰۱
دیوار را که نه...کاش انصاف را پیدا میکردند... (246759)
ابهري
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۷
خدارا شكر يه اتفاقي افتاد كه كامنت نويساي اين سايت به روحاني بپرن (246250)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۲
ما جامعه ی دانشگاهی این استیضاح را کاملا سیاسی میدانیم و آن را محکوم میکنیم. آقای روحانی این برای بار هزارم، در مقابل تندروها کوتاه نیایید. اینان هیچ چیز جز منافع خودشان براشون مهم نیست. (246170)
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۴
شما نمیخواد از طرف همه حرف بزنی
این آقا تو جلسه استیضاح نشان داد مدیر نیست (246274)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۶
درست میگه.این حرف همه است‌.حرف همه ما. حرف اکثریتی که رای به تدبیر و امید و اعتدال دادن. حرف اکثریتی که یه نه بزرگ به افراط گفتن (246310)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۳
نتیجه از اول معلوم بود ، وقتی شنیدم که پخش زنده ندارد مطمئن شدم اما اشکالی نداره بگذارید کمی دوستان خنک شوند... بعد از یکسال ....خط و نشان ..!!! (246171)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۴۰
پخش زنده از رادیو مجلس و رادیو فردا و بسیار از سایت ها انجام شد (246554)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۴
حالا نوبت رئیس جمهور است. (246172)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۱:۳۱
که چی؟بروبابادلت خوشه.خودش گذاشت رفت اردبیل .سرعین آب گرم. توهنوز نشنا ختی مارو نوبت خودشم میرسه.هسته اصلی قدرت دست ماست.به این استیضاح خیلی توجه نکنید ومهم ندانیداین تازه یه گوشه چشمی بود.برنامه های مهمتری هم براتون داریم. (246725)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۴
آقای روحانی نتیجه ترسو بودن و التماس و مماشات و عقب نشینی در برابر اصولگرایان همین است !!!!!!!!!!!!!! متوجه شدید ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (246173)
معین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۹:۰۳
حالا ببین نتیجه ترسو بودن و مماشات و عقب نشینی جلوی غرب چیه ؟
خخخخخخخخخخ (246594)
سمانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۴
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست......هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
زنده باشی بزرگ مرد (246174)
hadi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۴
مجلس فعلی به هیچ وجه در شان کشور بزرگ و دارای تمدن ایران نیست و نمایندگانش نمایندگان اقلیتی از مردم اند. به امید روزی که این مجلس تبدیل به مجلسی شود که نماینده واقعی اکثریت مردم باشند. (246175)
ثات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۰
شتر در خواب بیند پنبه دانه (246197)
آل بویه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۵
نتیجه کوتاه اومدن جلو نمایندگان و براشون احترام قائل شدن همین است. مستر روحانی هم که رفت اردبیل و دکتر عزیز رو تنها گذاشت. ایران لیاقت فرجی داناها رو ندارد. و السلام (246176)
نماینده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۰۵
مجلسی که خود را به خواب زده را هیچ گاه نمیتوان بیدار کرد حتی اگر رییس جمهور در مجلس می بود. (246516)
سمانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۵
حالا زمان معرفی دوباره دکتر توفیقی به عنوان سرپرسته.
امیدوارم هر بار که مجلس به وزیر پیشنهادی رای اعتماد نداد.دکتر روحانی یک اصلاح طلب دیگه رو معرفی کنه و کوتاه نیاد.
تا انتخابات دور بعدی مجلسسسسسسسسسسسس (246177)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۶
این مجلس لیاقت و شآنش همون رفتار احمدی نژاد است و بس. (246178)
جهان
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۶
محاکمه گالیله پایان یافت زمین به دور خورشید نمی چرخد (246179)
لعنت بر افراطیون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۶
لعنت بر افراطیون (246180)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۶
خدا را شکر انشاالله وزیر بعدی فتنه گران را از دانشگاه اخراج کند و ما شاهد جوی آرام در دانشگاه باشیم (246181)
ما بیشماریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۸
باش تا صبح دولتت بدمد
دستور بفرمایید تا دانشگاهها را تعطیل کنند و مردم را قتل عام تا اثری از فتنه باقی نماند (246254)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۵۷
من موندم با چه رویی میای می نویسی ما بیشماریم؟یعنی نمی خوای از این توهم دربیای! (246291)
ما بیشماریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۷:۲۹
اون که تو توهمه تویی عزیز دل برادر انتخابات 92 که یادت نرفته.............
ما بی شماریم (246467)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۱:۳۸
عزيز تو كه هنوز يه حرفي هستي. صبر كن دوحرفي بشي بعد اظهار نظر كن (م) عزيز (246936)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۹
ببینید به نظر من 4 ملیون رای واقعا برای جامعه ایران یک فاجهست یهنی 4 میلیون با طرز فکر جلیلی وجود دارد؟ (246258)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۴۴
عزیزم ما که به جلیلی رای ندادیم و مخالف بعضی رفتار های دولتیم جزو کدوم بخشیم؟ حتما ممتنع
چرا فکر میکنی فقط کسایی که به جلیلی رای دادن انتقاد میکنن؟ (246559)
آلسعد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۲
ببین با کیا شدیم 70 میلیون نفر.. (246302)
شاغلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۱:۴۲
فتنه چيست !؟ نيرويي بود شگفت انگيز كه دوست نداشت احمدي نژاد رئيس جمهور شود و كشور به اوج عدالت محوري و پيشرفت برساند !!! كه البته تيرش به سنگ خورد و ما پس از گذراندن هشت سال طلايي اكنون به اوج رفاه و پيشرفت و مهمتر از همه عدالت و رفع تبعيض رسيده ايم !! تا كور شود هر كه نتواند ديد !! (246735)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۶
وای براین مجلس . سیاست بازان چه می کنند؟ وزیر چرا از بورسیه ها ی رانتخوار نگفت؟؟!! مصلحت چی را در نظر گرفت؟؟؟!! سکوت تا کی؟ (246182)
ادریس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۷
باورم نمیشه ‌مجلسی ها دیگه میدونن انتخابات ۹۴ جایی ندارن ... بخاطر همین تمام زورشو رو میزنن ... ۱۴۵ تا از این نماینده ها منتظر انتخابات ۹۴ باشند ‌ امید دارم جناب دکتر فرجی دانا در تمام مراحل زندگیشون همواره موفق باشند . انشالله (246184)
مش ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۵۴
شماخیلی ساده لوحیدمجلس بعدیم مال ماست .اصلاحات مرد.ماآنقدر قدرت وثروت ورسانه وتریبون براخودمون جمع کردیم که مجلس بعدیم بگیریم.بافتنه فتنه همه ی شمارودرومیکنیم. (246288)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۲۲
مشکل امثال شما اینه که نمیدونید با این کاراتون کشور رو نابود می کنید و خودتونم غرق میشید (246329)
مش ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۲۳
بروبابادلتون خوشه حتی رئیس جمهورتونم حاضرنشددرجلسه استیضاح حضور پیداکنه .فکرکنم میدونست رای اعتمادنمیاره. (246331)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۳۶
شما زور خودتون رو بزنید اقایون دلواپس
ولی جوجه رو اخر پاییز می شمرن بچه جان
همان طور که در انتخابات ریاست جمهوری تریبون ها و ثروت باد اورده همفکران شما کاری از پیش نبرد ,ان شاالله در انتخابات بعدی مجلس هم هیچ غلطی نمی توانید بکنید و اعتدال پیروز خواهد شد
مردم امروز مجلس و 145نماینده گروه پایداری و همفکرانشان رو استیضاح کردند
درود بر رییس جمهور محبوب و بر خاتمی و عارف و دکتر فرجی دانا که با این کاسبان اصلی فتنه (گروه پایداری)معامله نکرد (246344)
حامی دولت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۳۷
خدا با ماست بیچاره دنیا برای فرودستانی مانند تو (246347)
مش علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۰۹
بله همین طور است ما اقلیت هستیم 4 میلیون هم بیشتر رای نداریم اهمیتی هم برایمان ندارد که چقدر رای داریم این دلیل نمی شود اجازه دهیم مسیر عوض شود و اجازه نخواهیم داد خوشبختانه قدرت داریم و خواهیم داشت. (246397)
بهرام
Turkey
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۴۸
واقعا متاسفم برات (246432)
آرش
Turkey
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۵۱
جم کن خودتو بابا (246434)
کیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۹:۵۶
راس میگه دیگه این فتنه عجب چیزیه که حتی فیل هم از پا در میاره،هر جا کم میارن انگ فتنه رو میزنن (246650)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۷
آقای روحانی ریاست محترم جمهوری

لطفا مماشات و مصلحت اندشی و محافظه کاری را کنار بگذارید

این هم از فرجی دانا

حداقل کاش اجازه داده بودید فرجی دانا از خودش آنطور که انتظار می رفت و همگان می دانستند دفاع می کرد

یکسال از آغاز کار دولت می گذرد و فضای خفقان و سرکوب چندبرابر شده است

شما به حداقل شعارهایتان هم وفادار نماندید (246185)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۷
ایشان نباید اینگونه در مجلس صحبت می کردند باید از زبان اکثریت مردم زیاده خواهان و افراطیون که عاشق فضای بسته هستند را سر جایشان می نشاندند، باید نام های پشت پرده بورسیه ها را معرفی می کردند چه ایرادی داشت؟ افشاگری بسیار کار پسندیده ای است و هیچ ایرادی به آن وارد نیست، مردم انتظار دارند مفسدین را بشناسند مگر مردم نامحرم هستند؟ مگر مردم حق دانستن ندارند؟ البته افشاگری با ارائه سند و مدرک. (246186)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۷:۳۲
مثل اینکه متوجه نشدی،فرجی باید میرفت،تصمیمها روزی گرفته شده بودکه طرح استیضاح مطرح شد،وقتی خود لاریجانی موافق استیضاح بود،فکر میکردی قرار چیکار کنه،ترمز رو قبلا کشیده بودن مجالی برای گاز دادن نبود (246471)
سجاد
United States
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۸
درود به شرف دکتر فرجی دانا، درود به شرف دکتر توفیقی و درود به شرف دکتر میلی منفرد
آفرین بر شجاعتتان که حاضر نشدید بخاطر منفعتهای سیاسی و‌جناحی سر سوزنی از حقوق اساتید و دانشجویان و دانشگاهیان عقب نشینی کنید (246188)
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۷
این تندرو ها و افراطی ها آبروی مجلس را بردند همت مردم را برای عدم رای اعتماد به این تندرو ها رو زیاد کردید در انتخابات 94 تندرو ها شکست سنگینی از ملت می خورند دست این تندرو ها رو شد بنظرو دست ها پنهان پشت این استیضاح است این مجلس نیست دادگاه تندرو ها و افزاطیون است . زنده باد اصلاحات اصلا تو ژن این تندرو ها نرمش نیست تندرو ها هر چه می خواهند بکنند لباس مجلسو بزودی عوض می کنیم فقط نمایندگان اصلاح طلب با ابن دولت سازگارند زنده باد خاتمی سر افراز (246278)
حمید
United States
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۲۹
درورد بر خاتمی، سلام بر هاشمی، زنده باد روحانی (246539)
بهاره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۸
فقط خدا از اين نماينده ها نگذره حالا جلوي مردم وايميستن فقط اميدوارم اين دنيا جواب اين كاراشونو بدن (246189)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۳۵
اشتباه منفی دادم (246422)
سید عبادالله دولت خواه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۸
لازم شد ما با حضور حماسی خود در انتخابات آینده مجلس این نمایندگانی که مخالف خواست و اراده ملت حرکت می کنند را جوابی دندان شکن بدهیم و با رای عدم اعتماد به اینها برای همیشه مجلس را از وجود این نمایندگان پاک نماییم. ان شاء الله (246190)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۸
متاسفم از این خبر انشاا... انتخابات بعدی مجلس و اکثریت معتدلین اصلاحات (246191)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۸
از اول معلوم بود که رای نمیاره ولی من موندم از کار این دولت که این همه تعامل برای چیه؟ حالا که میدونین رای نمیارین دیگه چرا همه چیزو رو نمیکنین آدم شک میکنه که نکنه اونا راست میگن!!!!!!!!!!!!!!!! (246192)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۹
استیضاح نشون داد که اکثریت مجلس دست افراطیونه
آقای لاریجانی هم نتونست کاری بکنه (246193)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۲
عزیزم. این آقایی که میگی نتونست کاری انجام بده. خودش هم بدش نمیومد از این اتفاق.... (246265)
ج.د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۱۷
اگر از اين مجلس راي مي آورد جاي اشكال داشت. (246403)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۱۹
یک سال ونیم دیگه مانده تا اخراج این بی کفایتان از مجلس خدایا زودتر برسان (246194)
خنثی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۰
آقای دانا مزد با ترس حرف زدن و گفتن اشتباه کردم جبران میکنم و فتنه فتنه کردنشو گرفت. (246196)
بهاره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۰
آقاي فرجي دانا خيلي دوست داريم و برات ارزوي بهترينها مي كنيم. مطمئنا خدا براي شما اجر مي دهد كه از حق ما نگذشتين. (246199)
:(
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۰
هزاران بار تاسف بر رييس جمهور نسبتا محبوب كه حتي به مجلس نرفت... (246202)
علی علمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۱
آنان که دم از مردم سالاری می زدند چرا نتیجه یک رای گیری مردم سالارانه را نمی پذیرند؟؟وزیر در یک روند کاملا دمکراتیک و مردم سالارانه سلب اعتماد شد؛این دیگه ناله و فغان نداره. (246205)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۵
برو خجالت بکش برو چهره به خاک بکش به این میگی مردم سالاری به اینکه تخلف آشکار 3000هزار بورسیه غیرقانونی را با استیضاح کسی که بانی رو شدن این تخلف شده میگی مردم سالاری این دیکتاتوری نه مردم سالاری (246242)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۱۶
کدوم 3000 بورسیه؟خود فرجی دانا هم گفت احتمال داده بودیم مشکل داشته باشن.تازه معلوم شد که نیس.اگه بود دریغ نمی کردند امروز رو می کردند.یارو داداشش بقالی داره اسمشو به عنوان بورسیه غیر قانونی اعلام کردند.
من کارمند یک دانشگاه دولتی هستم هیچ گونه تخلفی در بورسیه نبود.حتی پسر یه آقا زاده دولت نهم هم تحقیق کردیم دیدیم واقعا به حق بورس شده.(معدل بالا ) (246322)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۴۱
دوست عزیز تحقیق میکردی ببینی نمره بالا چه طوری بدست اومده (246354)
کارمند دیگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۰۵
من هم مانند شما کارمند دانشگاه دولتی هستم و اتفاقا بر عکس شما شاهد بودیم چه بورسیه هایی با چه معدل هایی ضعیفی و با استفاده از نفوذ بورسیه شده اند. (246393)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۲۳
باشه
تو بگو زده ماهم میگیم زده (246534)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۲
نماینده ای که با رد صلاحیت سایر رقبا انتخاب شود نه تنها دموکراسی ایجاد نمی کنه بلکه . . . (246267)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۴
به شرطی این روند دموکراتیک و مردم سالارانه محسوب میشه که این ها واقعا نمایندگان مردم باشند و حرف مردم رو بزنند برادر عزیزم. (246273)
فاطیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۵۰
دکتر فرجی دانا عزیز
خسته نباشید. سرزمین من و مردمش لیاقت فردی چون شما را ندارد. ما همین که حرف از تمدن و فرهنگمون بزنیم و فقط بهش افتخار کنیم برامون کافیه.هرچند که چیزی ازش نمونده باشه. امروز نمایندگان این رو ثابت کردند. اما شما آسوده باش. از این به بعد با آرامش بخواب. چون به قدر کافی برای فهمشان تلاش کردید. فقط کاش با قدرت بیشتری از عملکرد خودتان دفاع میکردید. ما نیاز داشتیم برای فهم بیشتر ما هم تلاش میکردید.
خدا قوت. پیروز باشید/ (246283)
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۵۹
تهران/ری/اسلامشهر/شمیرانات/3ملیون رای داره هر کدام از اقایون با 120 هزار رای تو مجلس نشسته اند این نتیجه تحریم انتخاباته (246294)
شهیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۴
ببین با کیا شدیم 70 میلیون نفر. (246308)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۰۳
مردم سالای که مشخصه، فقط هزاران نفر رد صلاحیت شده اند تا انهایی که می خواهند بروند مجلس. به این می گویند مردم سالاری و دمکراسی. (246390)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۲
توجه داشته باشید برای مجلس فقط شریعتمداری تکلیف معین میکنه اینها نماینده ایشون هستند نه مردم (246206)
رای داده بدبخت به نماینده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۳
. . . برمجلس و نمایندگانی که وزارت مهم علوم را در اغاز سال تحصیلی بی صاحب کردند کسانی که بناحق جایگزین شایستگانی شدند که از تحصیل در دوره دکترا بازماندند تا بیسوادانی بجای انها مدرک دکتری بگیرند. راستی اقای نماینده زمان محمود خوب بود ؟ که شما ....حساب نمی کرد. راستی در مورد دزدیها و گرانیها هم اینقدر محکمید. وای برما با چنین نمایندگانی ؟ (246209)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۳
اشتباه از روحانی است که با این مجلس تعامل می کند این مجلس اسمش دیگه هست مجلس پایداری ها آقای لاریجانی هم باید از ریاست استعفا بدهند ! (246210)
تیرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۴
درود بر فرجی دانا ک آخرت اش را به دنیا نفروخت وجلوی تندروها سر خم نکرد
حالا نوبت این است ک مجددا دکتر توفیقی سر پرست بشود تا تندرو ها متوجه شوند چ خبر است (246211)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۴
به نظر من ایشون نباید اقناعی از خودشون دفاع می کردند... باید همه چیز رو عیان و کامل و مستند بیان می کردند تا اگر حتی رای نیاوردند حداقل مردم روشن بشن (246212)
محمد بوشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۴
این امنیتی ترین مجلس پس از انقلاب است خدا به بقیه کابینه رحم کند/آیا به راستی اینها نماینده اکثریت مردمند؟ (246213)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۴۳
بله نماینده اکثریت مردمند ولی بعد از پالایش (246356)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۴
باید ابراز تاسف کرد به این نمایندگان و بالاخص جبهه پایداری و باید بدانند که دیگر زمان آنها به پایان رسیده...
انشاالله که ریشه کن می کنیمشون (246214)
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۵
بورسیه خارج رشته زبان فارسی - فقه و حقوق- نهج البلاغه و .... یعنی چی؟
به خدا این فاجعه است. واقعا اینها نمایندگان مردمند! (246215)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۵
گالیله استیضاح شد. مردم هوشیار باشند که به چه کسانی رای می دهند (246216)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۵
نمایندگان پایداری مشهد با مجلس وداع دانید. (246217)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۰
خیال کردی واسشون مهمه؟از مجلس میرن یه جای دیگه با دکترای مشکوکشون میشینن جوانان و مردم مملکت ایران رو به خاک سیاه می نشونن (246261)
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۶
متاسفم برای اقای روحانی که در این لحظه بسیار حساس بهترین وزیرش را تنها گذاشت
احمدی نژاد از وزیر نه چندان قابل دفاعش ، سنگ تمتم میگذاشت و مجلس را به بازی میگرفت
انوقت روحانی در چنین شرایطی سفر (فرار )را بر قرار جایز میداند
خوش بگذره اقای روحانی
درود بر فرجی دانا وزیر بی نظیر تاریخ انقلاب اسلامی (246219)
مردم خسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۷
اقای روحانی در استانداری ها هرکس در زمان انتخابات طرفدار شما بوده طرد شده است. حالا بیا مماشات کن (246223)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۷
مجلس استیضاح شد.
ننگ برما..................ننگ برما..........................ننگ بر ما........................
همه جای دنیا نخبه ها کار میکنند..................ولی در ایران یک عده که بدون یک کلاس بورسیه میگیرن.............................................................
ننگ برما.........................................................................................
نمایندگان فعلی منتظر شکست سنگینشان در انتخابات اینده باشند.................
به امید مجلسی اصلاح طلب (246224)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۱۱
ای آقا مگه شورای نگهبان میگذارد؟ (246318)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۷
بنظرم کارخوبش را روحانی کردکه بااین جماعت امروز هم صحبت نشد افرین اقای فرجی دانا افرین خوشحالم که اخرتت وبادنیا عوض نکردی بدون هرچیزی تاوان داره شرافتمندانه زیستن حرف حق زدن امیدوارم موفق وسربلند باشید. (246225)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۸
تمام جر و بحث های امروز مجلس فقط فرمالیته بود بلکه استیضاح از قبل تعیین شده و رای های آنها مشخص بوده فقط برای ضربه زدن به دولت که زهرشان را بریزند (246226)
amir reza
United States
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۰
جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد
من خودم دانشجوی ی دانشگاه صنعتی ام و دکتر فرجی دانا ب شدت بین ما دانشجوها محبوب بود و فقط همینو میتونم بگم
جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد (246229)
رضا
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۲۹
بله خب منافع بعضیاااا بخطر افتاد دیگه . (246416)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۰
بااین استیضاح فاتحه مجلس خوانده شد شمارش معکوس برای استیضاح مجلس شروع شد از امروز بشماریید 510 روز دیگر ایران از دست افراطی های جلس رهایی پیدا میکنیم به شرطیکه همه شرکت کنند این یک رفراندوم بزرگ سیاسی است (246230)
ناامید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۰
فقط می توان بگویم ایران ازاین لحظه به ورطه نابودی رفت ایران که زمانی مهدعلم بودمثل اینکه میخواهدبه مهد جهل تبدیل شود (246231)
گلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۱
روحانی حقش بود . متاسفم برای رئیس جمهور . او با مماشات کاری از پیش نخواهد برد . (246233)
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۱
آب رو بریز اونجا که ...
دمشون گرم (246234)
ممل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۳۰
تو هم بوزسیه گرفته بودی؟؟؟ (246337)
احسان
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۳۱
ادبیات شما مشخص از چه قماش و قبیله ای هستین (246418)
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۲
شما اصلاح طلبا را یه توهم گرفته که فک می کنین شما دنبال آزادی و دموکراسی هستین. درحالی که اشتباهه بالاخره این 145 نماینده هم جزی از مردم. واقعا آزادی عمل دارن (246237)
تیزهوشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۶
برو رجا نیوز کامنت بذار. اینجا جای امثال تیزهوشانی مثل شما نیست. (246311)
145 دکتری تقلبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۹
جهان سوم جایی است که اگر فرجی داناها بخواهند دانشگاه را آباد کنند، خانه شان ویران میشود. و من الله التوفیق (246313)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۳۰
بله با فیلنریگ شورای نگهبان نماینده مردم هستن. (246340)
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۴۹
امتیاز به کامنتات معلومه که اون 145 نماینده و شما چقدر در میان مردم خواهان و همفکر دارید (246363)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۲
اگه بخای با اینا سازش کنی حقته هر چی سرت میاد.
دریغ از اینکه ی اسمی از اقازاده های بورسیه شده بیاره.
حقش بود (246238)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۳
بیچاره دکتر که پاسوز فتنه گران شد. یه دیوانه یه سنگ تو چاه انداخت صد تا عاقل نمی تونه در بیاره. (246240)
معجزه هزاره سوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۵
راست میگی سامان
این آقا اگر بجای فتنه فتنه کردن و مماشات ، مرد و مردونه از خودش دفاع میکرد و بورسیه های 3000 نفری وابستگان دولت احمدی نژاد و مجلس را بر ملا میکرد و مقاومت را از . . . ، اوضاع بهتری داشت (246276)
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۴۷
از اینکه رای آوردند ناراحت نیستیم چون زیاد قتنه فتنه کردند (246359)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۷:۰۳
یه دیوانه یه سنگ تو چاه انداخته همه رو بیچاره کرده (246442)
تحلیلگر ارشد فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۴
نتیجه استیضاح از قبل هم معلوم بود جرا که نماینده های باصطلاح مردم از جای دیگه ای غیر از اکثریت مردم دستور . . .
مماشات با افراطیون و استفاده از اصولگرایان در وزارتخانه های حساس و تعامل با مجلس افراطیون عاقبت خوشی برای روحانی و مردم نخواهد داشت
باز گلی به جمال معجزه هزاره که حال این مجلس را خوب گرفت! (246241)
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۰۰
دقیقا موافقم. نشان دستور از جای دیگر تیتر کیهان است که خبر از رای 150 نفری داده بود. به گمان من دستوردهندگان هم با دیدن دفاعیات دکتر فرجی پشیمان شده بودند. اما راهی نبود به نمایندگان شان در مجلس خبر دهند (246513)
فردوسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۵
خداییش من بعنوان دانشجوی فردوسی و کسیکه دوران کارشناسی شو زمان ریاست اقای عاشوری و ارشد رو الان زمان اقای کافی دارم درس میخونم میگم آقای فرجی دانا شایستگی شما از همین انتصاب رییس دانشگاهتون معلوم بود چون آقای کافی کجا و آقای عاشوری کجا؟امیدورارم وزیر بعدی هم رویه ایشون رو داشته باشه. (246243)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۵
مجلس که عددی نیست انها برای مقام و منسب و گروه بندیهای دنیوی با هم دعوا میکنند و گور خود را میکنند انشاالله خدا آدم را استیضاح نکند. (246245)
سیمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۶
امیدوارم رئیس جمهور دکتر توفیقی رو به عنوان وزیر معرفی نماید . دکتر روحانی نباید در برابر این تمامیت خواهان کوتاه بیاید (246246)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۶
چرا رییس جمهور به جلسه نیومد تا از وزیرش دفاع کنه.... به نطر میزسد که تصمیم از بالا بوده... فاتحه ملتی که نماینده شون تو مجلس این باشه رو باید خوند..
ما به استواری شما افتخار میکنیم دکتر فرجی دانا (246247)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۷
بقول ناصرالدین شاه اگه میخواهی حکومت کنی از افراد بله قربانگو حمایت کن (246249)
محسن
Spain
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۷
متاسفانه امور این مملکت به مرز نا امیدی رسیده است.... (246251)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۷
انشاالله در دور بعدي مجلس ، ملت باسخ دندان شكني به نمايندگاني كه پول بيت المال را مي خورند وكار جناحي مي كنند ومجلس را ميدان جنك بأدولت منتخب مردم كرده أند ، خواهد داد .اقاي فرجي دانا شما از سوي خدا ومردم مظلوم ايران رأي اعتماد گرفته أيد ، چون كارتان خدايي بوده است ، برايتان أرزوي موفقيت مي نمايم (246253)
فاضل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۹:۵۶
اگر شورای نگهبان بگذاره که البته با اراده ملت رعایت خواهد کرد (246651)
دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۹
مشخص شد که 145 نفر از نمایندگان از بورسیه استفاده کرده اند!!!!! واقعن چهره ی بعضی از اینها به هر شغل دیگه ای میومد الا نمایندگی مجلس! (246257)
احمد
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۳۵
خب .. بله ... اگر غیر از این بود جایی تعجب داشت (246421)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۹
اگر امکان دارد نام کسانی که به آقای فرجی دانا رای اعتماد ندادند را بگویید تا برای دوره دیگر مجلس داشته باشیم !
لازممان میشود (246259)
ازاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۹
خدایا ابوموسی اشعری های زمان ما را که رای بر برکنااری مریدان ورهروان مولایمان می دهند به جرم دفاع از بیت المال وحقوق اکثریت ملت ایران هدایت کن و ملت ما را از شر کج اندیشان متحجر حفظ فرما (246260)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۰
چرا بورسیه ها غیر قانونی این نماینده های اصولگرا ها را افشا نکردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از چه می ترسید آقای روحانی ؟؟؟؟؟؟ این عملکرد ضعیف منفعلانه شما در این یک سال در مقابل این اصولگرایان مردم را دارد واقعا نا امید و خسته و عصبانی می کند.....مردم یک رئیس جمهور با جرات و مقتدر می خواستند آقای روحانی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (246263)
ايمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۲
وزير علوم با آرامش و مستند از عملكرد وزارت علوم دفاع كرد آقاي رئيس جمهور بايد فردي را بجاي آقاي فرجي دانا معرفي كند كه برنامه هاي اصولي وزارت علوم را اجرا كند (246266)
عصبانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۳
به اصطلاح نمایندگان بورسیه برای شماها متاسفم! وعده ما انتخابات بعدی البته اگر کاندیداهای واقعی رو تایید کنند! (246269)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۵
عید 3000 بورسیه های غیر قانونی است ,امشب شیرینی پخش میکنند (246275)
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۸
همه باید در انتخابات مجلس بعدی شرکت کنیم حتی اونایی که تو هیچ انتخاباتی شرکت نکردن iهمه هم میدونن نماینده های حوزه هاشون چه وابستگی سیاسی دارن (246280)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۸
ما نمایندگانی شجاع همانند نمایندگان مجلس ششم می خواهیم!!! نه نمایندگانی که کنترل از راه دور هستند و از راه دور هدایت می شوند و کوچکترین و کمترین اختیاری از خود ندارند (246281)
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۵۱
نتيجه عقب‌نشيني در برابر اصولگرايان (246284)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۵۳
چرا داریم توی این کشور زندگی می کنیم؟ هیچ چیز مطلقا هیچ چیز امیدوارکننده ای وجود نداره و نخواهد داشت چرا داریم نفس میکشیم این چه زندگی ایه که حتی میلیونها آدم نمیتونن حق خودشون رو برای انتخاب فضای سیاسی اجتماعی مملکتشون داشته باشن . . . (246286)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۵۴
از سخنان حداد عادل در ابعلی مطمئن بودم که فرجی دانا رأی نخواهد آورد چون از قبل و از خارج از مجلس برنامه ریزی شده بود..یادتون باشه حداد عادل (246289)
سپهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۵۶
دست رییس جمهور درد نکند! آیا نباید در این جلسه حساس و مهم شرکت کند و از وزیرش دفاع کند؟ (246290)
هدهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۵۷
خسته نباشی جناب فرجی این ۱۴۵ نفر نشان دادند که نماینده واقعی نیستند بلکه نماینده پست و مقام وقدرت و...هستند. (246292)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۴:۵۸
واقعا برای خودم برای مجلس و وزارت علومی که در ان درس می خونم متاسفم
متاسفم
متاسفم
همان بهتر که ایشون برگردند کانادا ... (246293)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۰
متشکریم فرجی دانا براعتقادت ماندی خدا به همرات (246296)
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۱
اقای روحانی ما وزیری توانمند مثل فرجی دانا میخواهیم (246298)
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۲
اینها همان آقایانی هستند که هنوز فرق npt را با mp3 نمی دانند از این آقایان جز این نمی توان انتظار داشت چون که منافعشان به خطر افتاده بود ولی بدانند که دوره تحجر کوته فکری بر سر آمده مردم ایران در 24 خرداد نه بزرگ را به این آقایان دادنند به امید روزی که هیچ شاهد حضور تفکر متحجرین و افراطگرایان بر ایران عزیز نیاشیم (246300)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۵۱
تازه اقای ام پی تی عزیز زمانی رییس هییت مدیره شرکت کشت و صنعت جوین بودن و برید ببینید چی بر سر کارخانه اسیدسیتریک ان امده با وجود دریافت
هفت میلیون یورو تسهیلات بانکی در اوایل دهه 80 (246367)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۵
به جاي اصول گرا بگو تماميت خواه (246309)
سالار استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۹
با سلام مجلس واقعا با بی رحمی تمام و بدون توجه به عملکرد مثبت و سازنده دکتر ایشان را از ادامه راه بازداشتند واقعا برای این نمایندگان افراطی و تنگ نظر که از جامعه دورند متاسفم... (246315)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۵۱
مجلس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا گروه پایداری و سردبیر کیهان (246368)
هومن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۱۰
برای روحانی متاسفم که بجای دفاع از وزیر دانای خود راهی اردبیل شد گویا ازقبل تسلیم اقتدار گرایان شده بود (246316)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۱۸
نه جونم.تا جایی همراهه که نفع ببره.چرا برای یه مهره سوخته خوش رو خسته کنه. (246405)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۱۹
یادم رفت بگم.نمردیم و وفاداری مدبران با امید رو دیدیم. (246407)
ناشناس
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۳۶
هومن جان جای نگرانی نیس در دولت اعتدال و اصلاعات پر از امثال فرجی دانا هستند سیاست همونه فقط نفر عوض میشه. (246423)
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۱۶
مجلس به خود رای بی اعتمادی داد نه به فرجی دانا! (246324)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۵۲
گل گفتی (246370)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۲۰
امیدوارم روحانی تسلیم نشه و وزیری رو انتخاب کنه که راه فرجی دانا رو ادامه بده! برای شروع 3 ماه سرپرستی آقای توفیقی می تونه مناسب باشه. بالاخره آقایان باید بفهمند که با دامادی اقای ایکس و معدل زیر 14 نمی تونند دانشگاه رو به گند بکشند (246325)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۲۱
به امید دکتر معین ها، فرجیداناها و توفیقیها. (246326)
قاسم
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۲۲
نردبان این جهان ماه منی است عاقبت این نردبان افتادنی ست

خوب بود که جناب ریس جمهور بود و دفاع می کرد از وزیر علوم ، از قرار معلوم همه دست گذاشته بودند روی دست هم که وزیر را برکنار کنند امیدوارم که در تمام مراحل زندگی موفق باشد (246328)
هالو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۲۲
از بالا به روحانی گفته بودند که اراده حاکمیت بر حذف فرجی است و لذا روحانی خودش رو سبک نکرد. رابط بالا با مجلس حداد عادل هستش و قبلا" چراغ سبز رو به بازماندگان احمدی نژاد داده بود. ایکاش فرجی دانا فکر بعدش رو نمیکرد و قاطع پته این رانتخواران بهارستان نشین رو روی آب میریخت. (246330)
ایمان-جیرفتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۲۳
متاسف شدم .امادقت کردین همه بورسیه های غیرقانونی رو کردن پیراهن عثمان و دارن مظلوم نمایی میکنن؟آقا بورسیه هاغیر قانونی بوددرست.دکترفرجی دانا جلوشون وایستاد،دمش گرم آفرین.ما دستشم میبوسیم.اما چرا مظلوم نمایی میکنید؟اصلا صحبت های مخالفان چیزدیگری بود.دغدغه ها چیز دیگری بود.نه چپ نه راست از نا آرامی های 78 و88 دل خوشی ندارند.و نمیخوان اینا تکرار شه.وقتی کس دیگر همه کاره وزارت علوم باشه وقتی جو دانشگاه به باشگاه سیاسی تبدیل میشه وقتی تو انتصابات نقش نداره به ناچار این وزیر متعهد باید قربانی بشه. (246332)
ایمان-جیرفتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۲۳
متاسف شدم .امادقت کردین همه بورسیه های غیرقانونی رو کردن پیراهن عثمان و دارن مظلوم نمایی میکنن؟آقا بورسیه هاغیر قانونی بوددرست.دکترفرجی دانا جلوشون وایستاد،دمش گرم آفرین.ما دستشم میبوسیم.اما چرا مظلوم نمایی میکنید؟اصلا صحبت های مخالفان چیزدیگری بود.دغدغه ها چیز دیگری بود.نه چپ نه راست از نا آرامی های 78 و88 دل خوشی ندارند.و نمیخوان اینا تکرار شه.وقتی کس دیگر همه کاره وزارت علوم باشه وقتی جو دانشگاه به باشگاه سیاسی تبدیل میشه وقتی تو انتصابات نقش نداره به ناچار این وزیر متعهد باید قربانی بشه. (246333)
سیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۰:۴۴
برو رجا نیوز دلواپس دلنگران. اینجا جای روشنفکراست. (246691)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۲۵
متشکرم از همه کسانی که فقط منافع خودشون رو در نظر نمیگیرن...البته منظورم مجلس نیست..انرژی مثبت ما برای دکتر فرجی دانا... (246334)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۳۵
بنظرم این دولت حقشه هرچی سرش بیاد. چرا روحانی از وزیرش دفاع نکرد یا چرا خود وزیر پته ی امثال کوچک زاده را رو آب نریخت.
بدبخت من و آن جوانی که به این دولت دل خوش کرده است. (246343)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۴۳
به والله سوگند که اگر این آقایان (نقوی حسینی،غضنفرآبادی،نادران،زاکانی،توکلی،رسایی،کریمی قدوسی،پژمانفر،امیرحسین قاضی زاده هاشمی،زارعی و.............) به بهشت هم بروند!!من به والله وارد حهنم خواهم شد. دراین مملکت باید قید بازگشت امثال میرزاخوانی هارازد. من همه حلسه را ازرادیو فرهنگ گوش دادم ،دریک کلام ،من هم اگر بتوانم ازاینجاخواهم رفت.بهارتو رابه علی بن موسی الرضا چاپ کن.والسلام (246355)
خردمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۴۶
اقای فرجی دانا اندیشمند فرزانه و خردمند این مایه افتخار ومباهات است این مجلس که همیشه همراهی احمدی نزاد را می کرد به شما رای اعتماد نداده است تاریخ این افتخار را برای همیشه در اختیار ازاد مردان وازاد زنان ایرانی قرار خواهد دادوما ملت ایران از زحمات شبانه روزی شما که باعث امنیت و شادمانی وامید جوانان ونخبگان شده بودیدممنون ومتشکریموامید داریم هر چه زودتر دوره مجلس به پایان برسد و نمایندگان شجاع وازاده چون مدرس وارد مجلس شوند (246357)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۵۰
امیدوارم مجلس بعدی عاری از افراطیون باشد همین (246366)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۵۴
من هنوز نمیفهمم چرا در مقابل یک عده بی اخلاق باید خوش اخلاقی کرد و افشاگری نکرد. حق مردم ایران بود که در مقابل این ظلم بزرگ به جامعه دانشگاهی دست افراد ذی نفع در قضایای تخلفات وزارت علوم دولت بی اخلاقان رو شود و اجازه خودنمایی بیشتر از این اقلیت پرمدعا گرفته می شد. (246377)
فرهنگي بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۵۴
بفرماييد از همراهي با عوامل بورسيه هاي غير قانوني باز ماند. والادرقلب مردم ودولت مردمي خواهد ماند. روسياهي به ذغال خواهد ماند. (246379)
خ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۵۶
خداروشکر که رفت (246380)
همت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۵:۵۹
دفاعيات فرجي دانا ضعيف بود
اگر دفاعياتي مانند مهاجراني ميداشت، قطعا نتيجه مي گرفت. (246385)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۱۹
اینا نماینده اقلیتنند مردم و خوب می دانند منافعشان در کجاست و عمدتا هم با استفاده از رانت و حق دیگران به مقام رسیده اند. (246408)
مهراد عاشوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۶:۴۶
استیضاح فرجی برای تندروهانداشت0احسنت بر فرجی عزیز (246429)
ز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۷:۰۸
این ها منتخبان ملت نیستند، منتخبان ملت به فکر اجرای عدالت برای عموم هستند نه اختصاص منابع به خواص الخواص (246446)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۷:۲۷
یکی از همین امثال خودشون بذارید برای این پست،بنده خداها گناه دارند دلواپسی هم حدی داره! (246465)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۷:۳۴
جوونه ذاتش رویشه،شما هرچقدرکه سرشوقطع کنین بازم به مسیرش ادامه میده،از ارزشهای فرجی دانا چیزی کم نشد،ولی روسیاهی در تاریخ برای نماینده ها موند (246475)
شرکت در همه انتخاباتها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۷:۴۸
این نماینده ها هر کدوم با 5 درصد آرا اومدن. ایشالا انتخابات بعدی. (246488)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۷:۵۴
برای کل این ملت متأسفم...اگه تا هزار سال دیگه این عموزاده های ظاهراً مخالفِ هم، رو سرمون الاکلنگ بازی کنن نمی فهمیم اون بدبختی که می بازه خودمونیم... (246500)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۷:۵۶
این استیضاح، انتقام از ملت ایران به خاطر انتخابات 24 خرداد بود (246505)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۷:۵۶
چرا استيضاح عقب انداختن?خواستن دانشگاهها تعطيل باشه?چون وزير محبوب دانشجو بود (246506)
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۷:۵۸
شنیده شده است آقای فرجی دانا به زودی به عنوان رئیس سازمان فضایی معرفی خواهد شد (246508)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۰۸
تواین مملکت چیزی عوض نمیشه! اونهایی که منافع شان در خطراست هرگز نخواهند گذاشت مردم روز خوش ببینند حتی تعداد شان کم باشد صباحی دیگر وزیرخارجه میرود ! (246519)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۱۸
لیاقت هر ملتی به شایستگی آن ملت نیست بلکه به پافشاری و خواستن آن ملت است (246526)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۱۹
حق فرجی دانا بود چرا از تخلف نگفت اگه تخلف بود چرا این 3 ماه مردم را سروکار گذاشت و در مجلس گفت احتمال می دادیم (246529)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۴۰
منتظر وزیر اصلاح طلب بعدی هستیم (246555)
نا امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۵۰
زمان احمدی انژاد هردقیقه دست میکرد تو جیبش ومیگفت .بگم بگم......حالا نوبت این گروه همش میگن بگم.....ملکتم مات .مبوهت شنیدن (246571)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۵۱
واقعا حیف شد یک شخص فرهیخته مملکت و دلسوز مردم را برکنار کردند.برکنار کردند چون از آشناهای مجلسیها بورس غیر قانونی بودند.دکتر روحانی در اردبیل هم در سخنرانی برای مردم وهم در جمع علما و طلاب راضی از این رای مجلسیها نبودند.چرا پیشرفت علمی کشور را فدای سیاست کردید؟؟؟؟؟ (246574)
ناظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۵۳
مجلسیها دیگه جایی بین مردم ندارند با این کارشان دیگه در انتخابات بعدی جایی بین مردم نخواهند داشت (246577)
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۹:۱۶
دانا جان! دانای دل مردم باش که دل مردم باتوست دانای این مجلسی ها بودن زیاد مهم نیست چون این حضرات مثلا نماینده اصلا خواست مردم هم براشون مهم نیست فقط وقت انتخابات مردم رو می شناسند! (246611)
ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۹:۳۸
آقای فرجی دانا شما برای همیشه در تاریخ ایران مردانه و استوار ماندید.زاکانی و نادران و غیره فکری به حال خودشان بکنند. (246635)
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۹:۴۷
خیلی خیلی بابت تاسف است که چنین وزیری با چنین درایت فهم وشعوری استیضاح شه و وزیری مثل دانشجو هر کاری بکنه . . . وغیره هر و هیچ وقت پاسخگو نباشه.این رسم کشور ماست هر کس بیشتر خدمت کنه باید بیشتر جواب بده.حتما خدای اینا که ازش دم میزنن با خدای ما فرق میکنه.مشخصه که این نمایندگان اینقدر پشتشون گرمه که هرکاری که دوست دارن میکنن (246642)
مصطفی
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۰:۰۴
مجلس مرتکب همان اشتباهی شد که شورای نگهبان در سال گذشته با رد صلاحیت آقای هاشمی مرتکب آن شد پس منتظر طوفان این اقدامتان در اسفند 94 همانند خرداد 92 باشید (246660)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۰:۱۴
دو ظهر شده بود شما این خبرو نذه بودین.از بهار تعجب کردم
مردم این مجلس رو فراموش نخواهد کرد. (246666)
م.ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۰:۲۷
دکتر فرجی دانا باا ن صدای دلنشینش در مجلس که نشان از بزرگی و اصالت ایشان میداد ازبزرگان عرصه علم میباشند حسادت و کینه نمایندگان موافق استیضاح یکبار دیگر نمایان شد (246677)
استاد عشق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۱:۰۳
دکتر فرجی دانا، مرد تنهای تنهای تنها. (246708)
دکترای جعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۱:۰۵
زاهدی خیلی از اقوامش رو بورسیه کرده و میترسه دستش رو بشه. دست پیش گرفته تا پس نخوره، اما کور خونده. بگیر که دکتر نجفی اومد. (246709)
Meysam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۱:۳۴
گفت ان یار کزو گشت سر دار بلند جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد (246729)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۱:۵۰
دکتر روحانی باید دولت را از وزرا و مشاوران نفوذی از جریان افراط تصفیه کند (246750)
مجید از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۱:۵۹
ای گل تو ز جمعیت گلزار چه دیدی
جز سرزنش و بدسری خار چه دیدی (246755)
عـــــــــــــلــــــــــــــــــــی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۲:۰۱
نماینگان مجلس بدانند که الکی رای موافق دادند-که خیلیاش اینطوری بوده و هست-در آون دنیا مدیونند و باید جواب پس بدهند. (246758)
احمد
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۲:۰۷
اگه وزیر کار اشتباهی نکرده پس چرا نتوانست از خودش دفاع کند...؟ (246767)
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۳:۱۹
نایب رییس لایق مجلس یعدی دکتر فرجی دانا- همکار مناسب دکتر عارف در مجلس بعدی (246829)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۳:۲۵
درود بر آقای فرجی دانا نمایندگان استیضاح بدانند نماینده مردم نیستند (246835)
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۰:۳۵
اقای فرجی دانا نباید در مقابل تند رو ها کوتاه میومد.ایشون احتمالا میدونست استیضاح میشه بهتر بود نمیگفت که اقای توفیقی ومنفرد را کنار میزاره.چون هرچی در مقابلشون کوتاه میومد بدتر میکردن (246892)
شعله خاموش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۰:۵۸
دکتر روحانی، چرا استاد را تنها گذاشتید؟
آخه مگه میشه یه باغبون در طوفان بی رحمی گلشو تنها بزاره؟ (246920)
زنده باد دانای کل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۷:۲۴
افراطیون همه را به کیش خود پندارند. میگفتن دکتر فرجیدانا مدیریت نکرد بلکه مدیریت شد، حال آنکه افراطیون خودشان مدیریت میشوند از طریق کیهان.
دکتر فرجی دکتری مدیر مدبر و لایق است که چشم زاکانی ها، زاهدی ها، الیاس ها و... رو کور کرده بود. (246967)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۷:۳۰
بهار جان دانای کابینه باز هم با کابینه مردمی دولت تدبیر و امید است. در سنگری دیگر انجام وظیفه می کند و دانایی دیگر با همان رویه جایگزین ایشان می شود. (246969)