به روز شده در ۱۴۰۳/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۷
 
۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۲۰۴۸۷
سئوال مردم در باره مخالفت افراطيون داخلي

اينان ازشکست‌مذاکرات قرارست چه‌سودي‌ببرند؟

گروه سياسي: يكي از سئوالهاي روز مردم ايران اين است: رسانه‌ها و افراد غیر کارشناسي نظیر مداحان و برخي واعظان كه به تضعیف و تخریب تیم مذاکره کننده همت مضاعف کرده‌اند؛ چه منافعي از شكست مذاكرات ايران و غرب مي‌برند؟
اينان ازشکست‌مذاکرات قرارست چه‌سودي‌ببرند؟
"سازشکار" خواندن تیم مذاکره کننده و توهین مستقیم و غیر مستقیم به دیپلمات‌هاي ایرانی تا جایی پیشرفت که رهبر معظم انقلاب را هم به واکنش و حمایت علنی و محکم از مذاکره کنندگان ایرانی واداشت تا شاید با کاهش هجمه این عناصر افراطی اندکی از مشکلات داخلی تیم مذاکره کننده نیزکاسته شود. اما این افراد بار دیگر ثابت کردند برداشت‌هايي گزینشی از سخنان همه –حتی رهبری- دارند و تغییر خاصی در رویه خود ندادند و با همان شدت قبلی توپخانه شان را متوجه دولت و تصمیماتش در حوزه دیپلماسی کردند. اما سوالی که بوجود مي‌آید این است که براستی این افراد چه سودی از تضعیف مذاکره کنندگان و متعاقبا شکست مذاکرات مي‌برند که حتی سخنان رهبری را هم وقعی نمي‌نهند؟

فارغ از افرادی که تحریم‌ها موجب منافع اقتصادی کلانی برای آنها شده و به نوعی از آشفته بازاری که در اقتصاد ایران بوجود آمده نهایت استفاده را مي‌برند، عده ای هم وجود دارند که شاید منافع اقتصادی از تحریم‌ها نداشته باشند اما بهره برداری سیاسی و فلسفی زیادی از این موضوع مي‌کنند به طوری که شکست مذاکرات را ضامن بقا و حتی تقویت جناح و جریان سیاسی خود مي‌دانند.

این عده که اصل و بنیاد فکری خودشان را بر درگیری و ابراز تنفر از تمام دنیا گذارده اند با تماشای فتح ابواب مذاکره و تعامل با جهان، فلسفه وجودی خود را در معرض خطری جدی مي‌بینند. ضمن اینکه رویه ایشان در 8 سال گذشته در کشور نه تنها باعث بوجود آمدن مدینه ی فاضله ای که انتظار و ادعایش را داشتند نشد بلکه باعث منزوی شدن ایران در سیاست خارجی و اوضاع آشفته داخلی ای شد که نتیجه آن (نه) بزرگ ملت به آنها در 24 خرداد بود.

این افراد تحت هر شرایطی ترجیح می‌دهند مذاکرات شکست بخورد تا با ژست (دانای کل) به مردم بگویند: ما میدانستیم آخرش چه مي‌شود و خود را یگانه جریان فکری نجات دهنده کشور جا بزنند. بعبارتی پس از شکست اولشان در انتخابات، به نتیجه رسیدن مذاکرات مي‌تواند شکست به مراتب بزرگتری برایشان باشد که پیکر ضعیفشان را نحیف تر میکند.

امید این عده که بقای جناح خود را به منافع ملی ترجیح مي‌دهند اینست که با شکست مذاکرات جانی دوباره بگیرند و با پافشاری بر آرمان‌هاي گذشته شان بتوانند در بین اقشار مردم جایی برای خود دست و پا کنند. خصوصا اينكه، بخشي از اين حضرات دو‌آتشه! از سالها تحريم ايران، از نظر اقتصاد به آلاف و الوف هنگفتي هم رسيده‌اند و مي‌دانند در نبود تحريم‌ها، كاسبي‌اشان به شدت كم و حتي بي‌رونق خواهد شد و به قول عوام بايد بزنند پاركينگ! از این رو دولت و بالاخص تیم مذاکره کننده باید آگاه باشند که با تدبیر و دانش با این عده به گونه برخورد کنند که اجازه ی فضاسازی‌هاي مغرضانه به آنها ندهند و از طرفی مردم هم باید تحث تاثیر فضاسازی‌هاي این افراد قرار نگیرند تا دولت با قدرت به مذاکره و تلاش برای تعامل با دنیا ادامه دهد.

۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۶:۲۹
منافع بعضیهادرتحریم وتنش است. (165339)
معین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۸:۱۴
بابا یک بار هم شد غیر خودتون نگی افراطی
کافر همه را به کیش خویش پندارد (165386)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۱:۳۲
تعریف افراطی:

افراطی کسی است که با وجود جایگاه کوچکی که در جامعه داره ولی چون ابزار قدرت در دستشه می خواهد حرف خودش را بر خواسته اکثریت تحمیل کنه.

افراطی کسی است که فقط حق آزادی بیان را برای خوش می دونه و اجازه نمی ده دیگران حرف متفاوت و یا متضادی با آن بزنند.

افراطی کسی است که تندروی در وجودش رخنه کرده البته اگه در جهت خواست اکثریت مردم باشه ایرادی هم نداره ولی کاملا در عکس خواست اکثریت مردمه.

افراطی کسی است که در دنیار شعار و خیال و رویا زندگی می کنه و البته حاضر هم نیست براش هزینه بده میگه شعار و تندروی از من، هزینه آن و سختی ها و عوارضش از مردم و اکثریت. (165470)
علی
Sweden
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۹:۱۱
من بودم یک قانون میذاشتم که از هر شخصی که شعار علیه مذاکره میده ویا از هر بهانه ای برای ضربه زدن به مذاکرات وروابط خوب بین المللی استفاده میکنه یک تحقیق وتفحص مالی بشه.مطمئن باشید خیلی چیزها اینجوری مشخص میشد. (165422)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۰۰:۴۷
شما با وارونه منعکس کردن حرف های اوباما چه سودی میبرید؟خجالت داره ایرانی جماعت خودش رو اینطوری خوار کنه.راست گفتن ناف اصلاح طلبی رو با سازش بریدند (165531)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۰۲:۳۶
منافع تندروها با منافع صهيونيزم تندرو در هم تنيده است
آيا منبع درآمدشان هم يكي است يا نه اين سوال ديگري است (165555)
امیر حسین دلوی اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۶:۳۷
حال شما به این سئوال جواب دهید
چگونه است در دموکراسی مد نظر شما
روزنامه نگاران حق خط دهی دارند و کسی هم اعتراضی نباید داشته باشد
اما امام جمعه حق اظهار نظر و هشدار نسبت به سستی و کوتاه آمدن از حقوق ملت را ندارد
این شما هستید که تحمل دیگران را ندارید
در حالی که اسلامک ایشان را برای مردم به عنوان پیشرو و عالم تائید کرده است نه افراد غرب زده را که آخرهم فراری می شوندو مهر نوکری صهیونیزم بر پیشانیشان می خورد. (165346)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۷:۵۰
برای افکارت متاسفم !!!!!! ما با این آدما میشیم 70 میلیون !!! (165378)
حر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۳:۲۱
واقعا اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید (165505)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۷:۵۹
ما که خیری از شما. . . . ندیدیم

بستونه چقدر تیشه به ریشه مملکت میزنین.کم پشت و مقام و ثروت تو این 8 سال بهتون رسیده. هنوزم دنبال تحریمید

برای من فقط ایران مهمه نه حرف غرب زده و افراطیون. . . . (165383)
ناصر ارموی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۸:۰۱
عاغا من این حقی که شما میفرمایین رو نمیخوام لطفا منو از ملت جدا کنین (165384)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۰۰:۴۸
معلومه با این وضع دیکته ات انرژی هسته ای نمیخوای (165532)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۸:۰۶
آدرس خوندت و کد پستی هم مینوشتی تا انعامت بدستت برسه، امیرحسین دلوی اصفهانی!! (165385)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۸:۳۵
شما با قانون آشنایی ندارید
ادب شما هم در کامنتتون موج میزنه
به سادگی برچسب نوکری صهیونیسم رو به برادر مسلمان میزنی
چگونه شخصی که تحصیلاتش حوزوی بوده و هیچ مطالعه آکادمیک درمورد روابط بین الملل نداشته حق داره در امور وزارت خارجه که اکنون انصافاً کسانی سکان دارش هستن که در امور بین الملل پخته و کاربلد هستند(چون ظریف و عراقچی) دخالت کنه؟ . . .
من ایرانیم و هیچ سمتی در دولت ندارم اما هرگز وطن فروش نخواهم شد،شما هم بهتره بجای برچسب زدن به وزیر خارجه و رئیس جمهور ازشون حمایت کنید
فحش ندید و خواسته هاتون رو طبق بیانات مقام رهبری تو کف خیابون دنبال نکنید (165390)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۸:۳۵
رسانه در ایران به قدری تضعیف شده است که با ترس اگر صحبتی هم بکند باید نگران بسته شدن خود باشد. اما به یاد ندارم امام جمعه ای در این کشور برای سخنان خود مسولیت سیاسی به عهده داشته باشد. اما عقبات سیاسی برای کشور این سخنان داشته و دارند. دوست عزیز کدامین اسلام تضمین در بیانات این عزیزان داشته و دارد؟ یک خداوند با جمعیت است. ۲ مصلحت اندیشی بر اجرای احکام پیشی داشته اند. اگر نگاهی به تاریخچه ی انقلاب و ایجاد مجمع تشخیص مصلحت که برای تشخیص مصلحتی که علی رغم تشخیص خلاف احکام بودنش توسط شورای نگهبان بوده است بیندازید. (165391)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۹:۰۲
بله
بگذارید امامان جمعه و جماعت ، مداحان افراطیان از یک طرف حرفشان را بزنند
بگذارید روشنفکران و دانشگاهیان و تفریطیان و حتی سکولار ها هم حرفشان را بزنند
مملکت باید آزاد باشه (165410)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۹:۳۰
اگر بنا به اظهار نظر باشد اءمه محترم جمعه می توانند در مورد بسیاری مسایل اساسی تر که الان جامعه با آن دست به گریبان است و تبعات سنگینی ایجاد کرده با مطالعه درست و تحقیقات عمیق اظهار نظر کنند و آگاه سازی انجام دهند که نمونه آن کم نیست. سوالاتی مثل
چرا بیکاری در جامعه اسلامی ما این قدر زیاد شده؟
چرا فساد اقتصادی و اداری این قدر در جامعه اسلامی ما بالااست؟
چرا همه دلال شده اند و کسی به تولید فکر نمی کند و اهمیت نمی دهد؟
چرا مصرف مواد مخدر در جامعه اسلامی ما این قدر بالاست؟
چرا دروغ در جامعه اسلامی ما تا این حد ریشه دوانده؟
چرا دین داری در جامعه اسلامی ما صرفا جنبه ظاهری و سطحی به خود گرفته و زیر این پوسته مثل یک سیب کرم زده شده؟
بله! اگر جواب این سوالها که بیشتر در حوزه تخصصی ایشان است پاسخ داده شود هم دردهای بزرگی از جامعه درمان می شود هم حرفه ای های سیاست با دغدغه کمتری به حوزه تخصصی خود می پردازند! (165429)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۰:۱۲
تو خوبی عزیزم.
مردم له شدن زیر فشار اقتصادی و اجتماعی و اون وقت تو از حقوق ملت حرف میزنی؟
حقی که نمیتونیم به پول نفتی که ارزون فروشی کردیم برسیم؟
حقی که هیچ جای دنیا نمیتونیم بریم بدونه ویزا؟
حقی که واسه یه واردات ساده هم باید به کشوری مثل امارات باج بدیم و از پول ما چاق بشن؟
اینا فقط یه کوچولو از جنبه بین الملی بدبختی های یه ملت بزرگه که با منفعت خواهی یه درصد کوچولوتر به وجود اومده. جنبه های دیگشم همه خوب میدونند و لازم نیست من بگم.
برو برادر دست رو دلمون نزار با ادعای حق ملت. ملت ما هستیم و ما صلح و آرامش میخوام و بس. (165447)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۱:۴۳
اصن دلوی تو ارزش جواب نداری به نظر من زنگ بزن به رهبر جدید طالبان پاکستان بهش تبریک بگو (165478)
ماوا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۲:۴۶
امیدواریم تا 50 سال دیگه یادمان نرفت در این 8 سال که افراطیون تاختند چگونه دنیا و از اون مهمتر آخرت را به باد دادند.
در ایام محرم هستیم. افراطیون خونهای ریخته شده در عاشورا برای زنده نگه داشتن شیعه و اسلام به خطر انداختند.
تا 50 سال دیگه یادمان نرود در همین 8 سال کابوسی, فرهنگ به اضمحلال رسید. ساپورت همه مملکت را گرفت. و انهایی که پوستر رو زود چاپ می کنند در خواب بودند. !!!
فردا نگویید وضعیت فرهنگی جامعه ناشی از دولت اعتدال و تعقل است ... (165497)
fatemeh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۷:۱۲
بدبختی اینجاست که این افراد مدام از مردم مایه می گذارند در حالی که قاطبه مردم ایران خواهان همزیستی مسالمت آمیز با تمامی کشورهای دنیا از جمله امریکا هستند. (165353)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۷:۱۳
اولا من موافق پیروزی در مذاکرات و بهبود وضعیت زندگی مردم هستم اما اقای ظریف شما یک گفته بودید کانادا باید از ملت ایران عذر خواهی کند ایا دولت قبلی نباید به خاطر بی کفایتی عذر خواهی کند ایا افراطیون نباید عذر خواهی کنند ایا رانت خواران نباید عذرخواهی کنند کانادا هر کشوری باشد سگش می ارزد به دیکتاتورهایی مثل کره شمالی روسیه وچین. . . . . (165356)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۷:۱۵
اين ها همان كساني هستند كه از تحريم ها پول كلاني به جيب ميزنند (165358)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۷:۲۴
کاملا موافقم!
گاهی اوقات منافع سیاسی و فلسفی و حس برتری جویی فکری از منافع اقتصادی مهمتر می شود و کسانی که فلسفه وجودی خودشان را براین مبنا تعریف کرده اند این ترس را دارند که با خراب شدن این دیوار دچار بی هویتی و پس زدگی خود از سوی جامعه شوند. (165362)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۸:۵۶
وجود این افراد افراطی منوط به وجود ترس از یک رژیم خارجی است

اینها با تراشیدن یک رژیم دژخیم خارجی وجود خود را تضمین می کنند

و آنوقت بدون دانستن دو کلمه انگلیسی یا خواندن حتی یک جمله به زبان اصلی و تنها با اتکا بر چند روزنامه ی معلوم الحال، کارشناس مبارزه با مستکبر

می شوند و از این طریق پست ها را پشت سر هم برای خدمت به مردم!!!!!! اشغال می کنند. (165403)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۸:۵۸
بهار من یک سوال ازتو دارم واز مردم ایران دوست دارم کامل گوش دهید و جواب درست بدهید شما احمدی نژاد را می کوبید و ظریف راستایش می کنید حال اگر احمدی نژاد اصول گرا و ظریف مستقل باشد اما هردو اینها جز یک مجموعه اند این اقایان که دلسوز مردم اند از اول کجا بودند که کشور بدست تندرو هایی مثل احمدی نژاد و شریعتمداری نیفتد چرا اقای ظریف تا حالا انتقادی از اقای شریعتمداری نکرده است درست است که در زمان احمدی نژاد اوضاع اقتصادی مردم بسیار وخیم تر شد اما در دولت های قبل از تورم وجود نداشت مشکل وجود نداشت شما نمی خواهید قبول کنید اگر تفاوتی بین ظریف واحمدی نژاد هم باشد بسیار زیاد نیست بالاخره او هم جز همین مجموعه هست (165407)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۹:۴۱
می دانم ناراحتی شما از چیست.
اگر انتقاد آشکار کرده بود، الان در زندان بودند.
شما از این ناراحتید که نتوانستید آنها را شناسایی و با یک انگ روانه زندان کنید (165436)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۰:۵۴
اولا من یک دانشجوی 20 ساله هستم اهل هیچ حزبی هم نیستم 4 کامنت بالاتر هم من نوشتم شما منظور من را نفهمیدید هشت سال احمدی نزاد مملکت را نابود کرد هیچ کسی جلویش را نگرفت درست است مردم هم اشتباه کردند اما قبل از ان اقای روحانی کجا بودند من دوست دارم مردم ایران در سلامتی ورفاه باشند واین ارزوی من هست چرا مگر الان قدرت دست روحانی نیست نمی تواند با افراطی ها برخورد کند اگر قدرت دست روحانی نیست پس احمدی نژاد وشریعتمداری رییس جمهور واقعی کشورند واگر قدرت دست روحانی است چرا به اینها اجازه جولان می دهد (165458)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۹:۵۶
مثل اینکه جنابعالی تا الا تو کره مریخ زندگی میکردی ، (165443)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۳:۲۲
ساعت خواب!! از ميربزرگوار پرسيدند چرا توي اين مدت ساکت بودي و بعد از اين سالها يهويي وارد ميدان شدي؟ جوابشون داد من توي اين مدت ساکت نبودم، بارها به محموت تذکر دادم که اينجاي کار را اشتباه ميرويد، اما دريغ از يکبار شنفتن! آخرين بار هم بهم رسوندند که نياز به نظر شما نداريم، نظر نده! (165506)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۹:۱۰
شکست مذاکرات -->ادامۀ تحریمها --> ناکامی اقتصادی دولت --> القای ناکارآمدی دولت و اصلاح طلبان در ادارۀ کشور --> پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده (165420)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۱:۳۳
و بدبخت تر شدن مردم! (165471)
حسین سلامی زواره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۹:۱۳
درحالت تحریم دولت برای خریدکالا وفروش محصولات نمیتواندبادولت ها مستقیما وارد معامله بشود.لذامجبور است برای دورزدن تحریم به طور غیر مستقیم از طریق واسطه ها (دلالها)اقدام نماید دلالها هم بایدبرای پیشبردکار با افراد زیادی کنار بیایند.این یک نکته .موضوع دیگر اینکه در فضای متشنج وآب گل آلود بهتر میتوانند کاسبی کنند .نکته دیگر اینکه بعضی دوسیت ندارندمشکل مملکت بدست دیگران حل شودوبه نام غیراز خودشان تمام شود .عده ای هم که سده لوح هستندفریب
جو سازی ها وفریادهی وااسلامای افراطیون را میخورند. (165423)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۹:۱۶
وقتی گرونی و تورم باشه بازار کاسبی این جماعت همیشه روبراهه ومای مصرف کننده همیشه بدبخت درجا سر خونه اول..اینهایی که دارن مخالفت میکنن فقط بخاطر منافع شخصی خودشونه واصلا درد دین و اسلام ندارندبلکه درد غارت و غارتگری دارند وبس (165424)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۹:۱۶
وقتی دهها سال نون دونی یه عده این رفتارها باشه ، معلومه که برخورد میکنن آقا جان. (165425)
افسر
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۹:۴۲
چرا مردم باید در مجلسی بنشینند که ان اقا نه از سیاست درکی دارد ونه به فکر منفعت مردم هستند فقط وفقط حامی افراطیون هستند حتی به فرمان رهبری نیستند چون باید ساکت باشند تا دولت کارش را انجام دهد اگر به گونه ای افراطی گری خود را ادامه دهند به خاطر منافع ملت هم شده مسولین این اقایان را خاموش کنند (165437)
قربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۰:۲۴
سیاستهای افراطی امروز هزینه های گزاف و سنگینی فردا به دوش همه مردم میگذارد .
بهر است منافع و شعارهایمان را طولانی مدت تر نگاه کنیم.
متاسفانه تخصص و کارشناسی برای اظهار نظر کردن در مسائل خرد و کلان و مهم کشور که مسائل مهمی نیز هست رعایت نمی شود .
صرف عضویت در یک محفل،گروه و اندیشه و .. مجوزی برای شعار دادن در محافل عمومی و حساس کشور نیست. عقیده شخصی و شعار علنی در برهه حساس زمانی حاضر متفاوت است . (165450)
رضا
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۱:۰۱
آقایان مداح خدا وکیل شبی چند میلیون تومان میگیرید واین شبها مداحی سیاسی میکنید ، امام حسین (ع) با این افراط گری ها مخالف بود وبرای همین افراط گریها شهید شد ( درسی بزرگ برای تاریخ بود ) ، جوانهای ما در جنگ بخاطر افراط گریهای
صدام( لعنت ا... علیه ) که مردم بی گناه ما را وحشیانه از بین میبرد ، به جبهه های حق علیه باطل رفتند ومردانه شهید وجانباز شدند ، بیایید برای رضای خدا و خون پاک شهیدان بیشتر از این کشور را به چالش نکشید ، بگذارید جوانها هم مثل خودتان به آرزوهایشان یعنی کار وتشکیل زندگی برسند ، بگذارید تحریم ها برداشته شود تا بیماران به داروهایشان دست پیدا کنند و مردم هم از این همه گرفتاریها نجات یابند . (165460)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۱:۵۸
استراتژی این افراطی ها ترسوندن مردم از دشمن ساختگیه پس اینا با دشمن تراشی و دشمن دشمن کردن میخوان به منافع نامشروع خودشون برسند (165482)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۲:۰۲
این روزها افراطیون و روزنامه کیهان همسو با اسرائیل مخالف مذاکرات هسته ای هستند چون هر دو طرف منافعشون در ادامه تحریمها برقرار میشود (165483)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۲:۵۸
افراطی گری چیزی نیست که امروز و دیروز به وجود آمده باشد. در همه جای دنیا بسته به فرهنگ آن جامعه وجود دارد. ولی همه آنها یک وجه مشترک دارند و آن خراب کردن جامعه و حکومت بر آن است. (165500)
بنفشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۰۰:۳۱
شماها که اینقدر سنگ اسلام و انقلاب را به سینه می زنید در این 8 سال چه گلی به سرمون زدید جز خراب کردن اسلام با دورغ هاتون و خراب کردن شهدا از استفاده ابزاری از خون آنها شما از امام زمان و رهبری و ائمه ...استفاده کردید برای دزدیها و خلاف کاریهاتون و رانت خواریها و صدمه زدن به همه آنهای که نام بردم چه کار کردید برای اسلام و ... شما که الان هم فکر و هم عقیده با اسرائیل شده اید بهتر دیگه ... (165526)
ارمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۰۲:۳۴
امریکا شیطان بزرگ است... گرگی است در لباس میش...
هر کس دل به شیطان سپرد یا ساده لوح است یا فرزند شیطان
وسلام (165554)