به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۸:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۱۴۴۵۷
فارس در مقايسه با اين سايت، اعتدال گراست

ماموريتي براي جوسازي عليه وزيران پيشنهادي

گروه سياسي: ظاهرا ماموريت رسانه‌اي تخريب، هجمه و جوسازي عليه وزيران پيشنهادي دولت در حال حاضر بر عهده يك خبرگزاري نوپاي تندروهاي اصولگرا گذاشته شده است. تسنيم از روزيكه دكتر روحاني وزيران پيشنهادي خود را معرفي كرده در به در دنبال سوژه‌هايي است كه آنان را فتنه‌گر! مسئله دار! و ... معرفي و رسما از مجلس بخواهد به آنان راي ندهند. اين خبرگزاري نوپا كه به شدت به دنبال جلب توجه و جذب مخاطب است در ايام تبليغات انتخابات نيز خصمانه‌ترين مواضع را عليه روحاني و اصلاح‌طلبان اتخاذ مي‌كرد و طي روزهاي اخير شديدترين اتهامات را عليه برخي وزا منتشر ساخته است. مواضع خصمانه اين خبرگزاري نوپا به گونه‌اي است كه خبرگزاري فارس در مقابل آن يك رسانه معتدل ارزيابي مي‌شود! نمونه‌اي از جوسازي اين خبرگزاري افراطي را در خبر زير عليه وزير پيشنهادي علوم كه هم اينك در صفحه اول آن قابل دسترسي مي‌بينيد:

در خبرسازي جديد اين رسانه عليه دولت جديد آمده است:
یکی از اساتید دانشگاه امیرکبیر با اشاره به سوابق وزیر علوم پیشنهادی دولت گفت: وی در دوران اصلاحات علنا از انجمن اسلامی طیف علامه طرفداری می‌کرد و از حامیان افرادی چون علی افشاری بود.(!!!!!!!!) یکی از اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر که آشنایی نزدیکی با میلی منفرد وزیر پیشنهادی علوم دارد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به سوابق وزیر علوم پیشنهادی اظهار داشت: وی از نظر علمی جزو اساتید خوب دانشگاه امیرکبیر است و در دوران اصلاحات سمت‌های اجرایی را در وزارت علوم به عنوان معاون وزیر علوم وقت برعهده داشت.

وی که خواست نامش در خبر درج نشود(!!!!)، با اشاره به تفکرات وزیر علوم پیشنهادی تاکید کرد: وی از نظر تفکر و رفتار، جزو اصلاح‌طلبان رادیکال محسوب می‌شود و تفکرات و طرز فکر او در راستای چپ قدیم و اصلاح‌طلبان تندروی جدید قرار دارد. این استاد دانشگاه با اشاره به سابقه آشنایی خود با میلی منفرد در دوران اصلاحات و فعالیت او در دانشگاه‌ افزود: در دوران اصلاحات وی علناً از انجمن اسلامی طیف علامه طرفداری می‌کرد و از افرادی چون علی افشاری که همه می‌دانند چه مسائلی را برای دانشگاه ایجاد کرد، به صورت تمام قد حمایت می‌کرد. وی ادامه داد: هرکسی که میلی منفرد را از نزدیک بشناسد می‌داند او پشت پرده برخی اعتراضات در سال 88 در دانشگاه امیرکبیر حضور داشت. استاد دانشگاه امیرکبیر خاطرنشان کرد: میلی منفرد به همراه چند استاد دانشگاه دیگر، موسسه آموزش عالی شهاب دانش در قم را مدیریت می‌کند.

محمود
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۳:۱۰
مديريت و دست‌اندركاران اين سايت آنقدر تندرو و افراطي بودند كه از فارس كنار گذاشته شدند. حال خود حديث مفص بخوان از اين مجمل! (106555)
جاوید
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۴:۱۵
این جوسازیها نتیجه کوتاه آمدن روحانی در مقابل فشارهاست.با وجود اینکه کابینه پیشنهادی به طور محسوسی با کابینه مرد نظر اصلاح طلبان فاصله دارد ولی باز فشارها ادامه دارد وبه نظر من تا زمان اعلام مواظع شفاف روحانی ادامه نیز خواهد داشت (106568)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۴:۵۷
دقیقا همینه. (106579)
عقیل
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۵:۰۱
. . . همین سایت در روز رای گیری حتی برای اصلول گرایان تبلیغ می کرد!!!کسی هم به انها تذکری نداد احتمالا!چون از رانت قدرت برخوردارند.حمید رسایی، . . . و کوچک زاده دستپخت همین اردوگاه است. که تسنیم بازوی رسانه ای آن است. . . . (106582)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۶:۲۶
تدبیر کارساز روحانی دارد اثرات خودشو می گذاره! تئوری جورج سوروس که جواب نداده! حالا با طرح موضوعاتی چیپ دنبال فضا سازی هستند شاید از این مقال چیزی بهشون بماسه! ولی اونها ناچارند... (106596)
محسن خراسانی
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۳:۳۶
متاسفانه از وفتی آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند این عوامل فتنه دوباره جان گرفتند و حتی بعضی هایشان دوباره می خواهند به قدرت برگردند به همایش های مختلف می روند مراسم افطاری برای خود ترتیب می دهند بهرحال باید دست عوامل فتنه از کشور کوتاه کرد (106558)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۴:۵۹
مردمی که به آقای روحانی رای دادند عـــــــــوامل واقـــــــعی فتنه را خوب می شناسند. (106580)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۲:۳۹
رو رو برم به خدا

نکنه میخواین فتنه 88 هم گردن اصلولگرا ها بندازید؟؟؟؟اون که دیگه دسپخت دوستان خودتون بود (106708)
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ ۰۰:۰۹
راستي چرا يك بار خاتمي در مورد فتنه 88 داوطلبانه صحبت نمي كنه تموم شه بره (106727)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۵:۰۲
یه عده غرب زده اند یه عده فتنه گرند یه عده منافق هستند یه عده مزدور عوامل بیگانه اند عده ای دیگر جاسوس هستند عده ای اخلال گر و آشوب گر هستند عده ای دیگر منحرف هستند عده ای ضد انقلاب هستند عده ای دیگر کافر و مرتد هستند عده ای دیگر با استکبار جهانی زدوبند کرده اند عده ای قصد براندازی دارند عده ای دیگر اشرافی زده هستند عده ای عافیت طلب هستند عده ای خائن هستندو...

چه خبره

همه که حذف شدند
همه که خائن شدند همه که فتنه گر شدند
میلی منفرد نباشه خاتمی که نباشه رفسنجانی نباشه روحانی که ساکت فتنه است و...

پس کی باشه؟

این حرفهایی که شما می زنید همش ضرر و زیان برای کشور داره و کشور رو از پیشرفت عقب می اندازه و عقب افتاده نگه می داره کما اینکه این واقعه متاسفانه اتفاق افتاده

این حرفها ایجاد کینه و عداوت و دشمنی بین مردم می کنه و این امری بسیار مذموم هست

من می دونم درد شما چیه و چرا امثال شما این حرفها رو می زنند
شما و امثال شما فقط به فکر منافع شخصی خودتون و این دو روز دنیای فانی هستید

منافعی که اگر مردم نیز آن را بخواهند می شوند فتنه گر و عافیت طلب (106583)
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ ۰۱:۲۴
عده ای خس و خاشاک یادت رفت داداش!!! (106736)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۵:۰۸
متاسفانه بعضی ها دکترای فتنه گرفتند....
خدا هممون و هدایت کنه
زنده باد خاتمی (106585)
عقیل
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۵:۱۰
اقای محسن خراسانی،توجه کنید!! 18میلون نفر عامل فتنه اند.بس کنید از بس فتنه فتنه کرده اید کسی دیگه حرفاتونو باور نمی کنه.همیشه از نجابت اصلاح طلبان سوئ استفاده کرده چه در مجاس و چه در ریاست جمهوری فضا را دستکاری کرده. . . . (106586)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۶:۴۶
تازه توهم هم اونها رو برداشته و فکر می‌کنند که رای به روحانی رای به اصلاحات بوده
ما که هرچی نگاه می کنیم خیلی از کسانی که به روحانی رای دادند از مجلس ششم و حتی دولت خاتمی و هاشمی ناراضی بودند.
بالاخره برای اینکه اصلاح طلبها خودی نشون بدن و ادعای حیات سیاسی کنند چاره ای جز این ندارند
باشه بابا فهمیدیم شما هم هستید (106598)
علیرضا
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۸:۲۸
نه بابا به ضرس قاطع رای به روحانی رای به اصولگرانی است که خواهان پیگیری راه احمدی نژاد هستند فکر نکنید قومپوز در میکنم (106609)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۸:۵۵
این آرزوی شماست که این گونه باشد، واقعیت این است که اگر در انتخابات
اصلاح طلب ها اجازه پیدا کنند با کاندید های اصلی خودشان حضور پیدا کنند و اصولگراها هم قوی ترین چهره خودشون را معرفی کنند اختلاف رای انقدر زیاد خواهد بود که اصولگراها در خواب هم نمی بینند.

باور ندارید فقط به این فکر کنید که حمایت آقای خاتمی و اصلاح طلب ها یکی دو روز مانده به انتخابات که دیگر فرصتی برای اطلاع رسانی هم وجود نداشت با چنین رایی آقای روحانی را رئبس جمهور کرد حالا اگر یکی از چهره های اصلاح طلب واقعی کاندید اصلی شود چه خواهد شد. (106616)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۰:۵۱
اره ناراضی بودن چون اونطوری که باید و شاید محکم واینساد جلو شما ها واسه اینکه کم اورد .واسه اینکه خاتمی میر حسین نبود که تو مناظره تو رو احمدی در بیاد عصبانی بشه بگه من یک فرد انقلابیم!!اره عامو اینا همونان فقط به مرگ گرفتن به تب راضی شدن ولی اینا همونان.فقط خواستم بدونی .خیلی چیزا تو این انتخابات معلوم شد خیلی چیزام تو انتخابات بعدی معلوم میشه که اصلاحات با نماینده اصلی میاد!!صبر داشته باش بالاخره شما هم سرتو از تو برف مجبوری در بیاری (106665)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۱:۲۵
به خاطر همین به تنها گزینه مورد حمایت آنها رای دادند!
خوب اگه حرف شما درسته چرا به ولایتی یا رضایی یا قالیباف رای ندادند؟! (106681)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۳:۵۵
حاضرم شرط ببندم نه تنها 18 میلیونی که به روحانی رای دادند بلکه 50 درصد کسانی که به کاندیداهای دیگر رای دادند از وضعیت مملکت در دوران خاتمی راضی هستند. (106726)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۷:۰۶
. . . امثال شما هستند که کشور رو به فتنه میکشونند و انگ فتنه به افراد دیگه میبندند و پشت نقاب مخفی میشند . مقام معظم رهبری آقای روحانی رو تایید کردن پس شما بیشتر از این مردم رو از خودتون متنفر نکنید (106601)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۲:۱۹
خداون ما را از دست شما کاسبین فتنه نجات دهد. (106699)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۲:۳۷
محسن خراسانی تو حرف نزنی بهتره (106706)
بندرگناوه
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۳:۴۳
خبري كه حتي منبع أن جرات معرفي خود را ندارد به همان اندازه اي معتبر است كه دولت قبلي اعتبار داشت/ حتما و صددرصد اين خبر هم مثل ترجمه هاي صدا و سيماي ميلي است كه يارو داره تبليغ كالإي خودش ميكنه ولي أون ميگه داره از ولخرجيهاي ملكه به ستوه امده! فكر ميكنند مردم عقلشان و سوادشان از اونا كمتره؟ اين توهين به شعور مردمه (106559)
علیرضاا
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۳:۴۴
همه وزرا رای اعتماد می گیرند .
چون همان طور که مردم گاهی در رای دادن حزب باد هستند در مجلس هم نمایندگان حزب باد داریم .
فکرنکنم جای نگرانی برای رای اعتماد وزرای پیشنهادی باشد . (106560)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۴:۰۸
الکی شلوغش نکن
اگر نمایندگان تشخیص بدهند که بدرد وزارت نمیخورد, خوب نمیخورد دیگه
مگر نمیگید که شما دموکراسی میخواهید, خوب نماینده مجلس این حق را دارد که به شخصی رای بدهد و به شخص دیگری رای ندهد
شما اصلاح طلب اسمی هستید وقت عمل که میاد از صد تا کفن پوش هم بد تر عمل میکنید

در ضمن کسی که یک خبر بند را به آب بده همون بهتر که وزیر نشه (106566)
آرش
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۵:۴۱
داداش مجلسی که نماینده اش به جای حرف و منطق از گوجه فرنگی و سیب زمینی حرف میزنه ..مجلسی که تموم نماینده هاش شاید در حد رده های 3 و 4 مردم ایران نیستند و مجلسی که بعد از زد صلاحیت کلی از کاندیداهای تراز اول به وجود آمده، یعنی کشک (106591)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۰:۳۰
جالبه
پس فهمیدیم اصلاح طلبی یعنی چی؟
یعنی اینکه مردم درجه بندی میشوند, به خدا حقیقت خودتون را نشان دادید
در وجودتان نژاد پرستی نهفته است ولی ادای دموکراسی را در میاورید , احمدی نژاد را نتونستید تحول کنید فقط بخاطر اینکه از درجه یک و با کلاس ها نبود
نه جونم کمی توی اینترنت درباره مجالس کشور های غربی که کشته مردشون هستید نیز جستجو کن ببین از چه ادبیاتی استفاده میکنند, برو ببین گوجه و تخم مرغ پرت کردن رو کی تو دنیا باب کرد
دوست عزیز میدونی انحصار طلب کیه ؟ نگاهی به رفتار های اصلاح طلبان پس از رحلت امام بیانداز متوجه خواهی شد که انحصار طلب کیست
در ضمن صندوق رای همه چیز را تعین میکند همین آدمهای درجه ٣ و ٤ نمایندگان مردم هستند, وقتی انتخابات را به دستور بزرگتراتون تحریم میکنید ینجایش را هم باید میخوندید (106655)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۰:۳۵
در ضمن همین کشک به فرموده حضرت امام عصاره ملت است و در راس همه امور
یعنی این کشک از شیر وجود من و تو تولید شده
پس کمی در خودت باز نگری کن تا شیر وجودت را خالص کنی که کشک تولیدی درجه یک باشد
اگر تونستیم خودمون رو اصلاح کنیم مملکت اصلاح میشه (106658)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۲:۴۷
اومدیم تمام وزراتون رای اعتماد گرفت اون وقت جرات میکنید بیاید دوباره مزخرفاتون رو اینجا بنویسید.این حرفا تون هم مثل تمام حرف های قبل از انتخابات که زدید اما کاندید مورد نطر خودتون از صندوق ها اومد بیرون.بازم میگم شما اصلاح طلب ها مثل بچه هایی هستید اگه بازی به نفعتون تموم نشد بازی رو به میزید و از تمام چیزا ایراد میگیرید مثل 4 سال پیش
انگار شما ها یاد نگرفتیی که نباید قصاص قبل از جنایت کرد داداشششششششششششششش
بهار مرد باش و منتشر کن (106710)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۶:۴۴
عالی گفتی (106597)
حمید
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۷:۴۷
بسته شدن که راهکار نیست . اما اگه کسی دروغ میگه یا تهمت میزنه باید رسیدگی بشه.
ما اطلاح طلب ها داد آزادی داریم ولی داد دروغگویی هرگز. (106603)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۴:۰۹
کافر همه را به کیش خود پندارد
دکتر منفرد از خوشنامان پلی تکنیک هستش
این خبرگزاری اگر مرده اسم طرف را هم بنویسه (106567)
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ ۰۰:۱۱
تا مثل دختر افتخاري بزنينش؟ (106728)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۴:۱۶
باید خبرگزاری های تسنیم،فارس و مهر بسته شود. (106569)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۵:۴۴
اون وقت فرق ما با اونا چیه؟؟؟؟ (106592)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۵:۴۵
این سایتا تاریخ مصرفشون چند ماهست بعدش در اثر کمبود بیننده فراموش می شن. (106593)
حسن
United States
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۴:۱۹
این افراد افراظی از مردم چه می خواهند کی دست از سر مردم بر میدارند خدا به راه راست هدایت کند انهارا (106570)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۴:۲۳
هدف وسیله را توجیه می کند! (106571)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۴:۲۳
خوب که چی؟ ما هم اساتیدی را می شناسیم که. . . . پس باید آنها را الان اخراج کرد؟ اگر هم بخواهید اسامی آنها را اعلام می کنیم. (106572)
فرزند ایران
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۴:۲۵
در برخورد با تندروها نباید دچار تردید و ضعف شد باید با قدرت به راهمون ادامه بدیم.
دوستان این هشت سال نشون داد که تفکر تندروها اشکال بالذات دارد نه بالاعرض!!!!!
یعنی اساساً مبنای فکری اینها اشکال دارد. (106573)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۴:۲۶
مدیران این سایت مد نظر نه اینکه خیلی دلسوز نظام و انقلاب هستند بلکه دنبال باج خواهی هستند که امتیازی از دکتر روحانی بدست آورند و حالا حالاها هم ترک عمل خود نخواهند کرد. البته امروز هم رهبر انقلاب در نماز عید فطر بیان داشتند :به مسوولان کشور و نخبگان سیاسی و دینی و کسانی که نفوذ کلام دارند، توصیه کردند که تا جایی که می‌توانند بر روی اتحاد و انسجام ملت ایران تکیه کنند. (106574)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۴:۳۰
اینا هم انشاالله مثل عروسک گردانان غائله قم خوار و رسوا خواهند شد. (106575)
رضا
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۴:۴۷
واقعا جو سنگینیرو درست کردن امیدوارم اقای روحانی از مواضع خود عدول نکنه چون ما مردم ایران پشت او ایستاده ایم. (106577)
رضا
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۴:۵۲
ما مشکلی از نظر نداریم هرکس هرچی میخواد بنویسه
خوشبختانه با حضور دکتر مطهری . پزشکیان . توکلی . قاضی پور و امثال این دوستان پاک دست و به فظل خدا این کارا به نتیجه نخواهد رسید (106578)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۱:۰۲
توکلی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!نه بابا؟جون ما؟ (106670)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۵:۰۰
چندتا وزیر در مجلس مردود می شوند. یکی همین فرد است. اصولگراها بچه دو ساله نیستند که بشود سرشان گول مالید. (106581)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۹:۲۸
بچه 5سالن (106630)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۵:۲۷
سردمداران جریان شکست خورده اصولگرای. . . . حال یک نفر بفرماید تفاوت رفتار کیهان، فارس و تسنیم و خبرگزاری های دیگر اصولگرا با رفتار سال 88 چه تفاوتی دارد این ها نیز نتیجه انتخابات 92 را نپذیرفته اند و دنبال عملی کردن طرح های. . . خود هستند. لااقل سال 92 هیچ گونه شبهه ای به انتخابات وارد نبود چرا که خود مسئول و برگزار کننده ی آن بودند و همه چیز دست خودشان بودند مثل سال88. (106587)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۵:۳۵
تسنیم یک سایت اینترنتی است خبرگزاری کجا بود!!! زیاد بزرگش نکنید هزارتا سایت داریم یکیش تسنیم (106589)
میمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۵:۳۸
سوزداره نه؟؟؟؟؟ (106590)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۶:۲۰
چقدر خوبه همه جریانات در عین تفاوتهای سلیقه ای که دارند واقع نگر هم باشند.یک روز که دولت دست اصولگراهاست امثال علی مطهری دولت رو مدام میکوبند که چنین و چنان و یک روز هم که دست اصلاح طلبها میفته راستی های تندی هستند که مدام بخوان بکوبند در هر صورت امیدوارم لاقل ما ملت اسیر این سیاست بازی مسئولین مان و سایتها نشیم و تا جریان مخالف سرکار اومد یا هر جایی مشغول بود اون رو نکوبیم و کارهای طیف خودمان رو توجیه نکنیم. . . . (106595)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۰:۵۷
علی مطهری اصولگرا بود برادر خیلیم دواتیشه .اینکه میگی دولت اصولگرا رو اون میکوبه از اون حرفاس!این اواخر همه ریختن سر احمدی برای رفع مسئولیت از خودشون اونم چارتا بالا پایین گفت. . .ولی مطهری اصولگراست و لی تازگی به اصلاحات پناه اورده از دست اصولگراها!!! (106668)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۹:۰۸
اگر اين هايي كه توي خبر اين سايت تسنيم نوشته درست باشه ، وزير علوم عجب آدم خوبيه . . . (106622)
مرتضي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۱۹:۵۹
سلام.
رسانه هاي تندروي اصولگرا و تماميت خواه استبداد طلب دنبال برگرداندن ديكتاتوري به اين كشور هستند در صورتي كه نميدونند مردم ايران كمي تا قسمتي رشد سياسي كردند و ديگه نميشه گفت كه احمدي نزاد حانشين خداست و همه قبول كنند و هر كس كه مخالف اين فرضيات اينچنيني باشه مرتد دونست و بگير و ببند كرد. . . .
با اينكه اصلاحات انتقاداتي رو نسبت به جريان اصولگرايي داره اما بايد تندروهاي مذهبي و افراطي خطشون از اصولگراياني كه صداي مخالف رو به رسميت ميشناسن كاملا جدا بشوند. (106642)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۰:۲۷
واقعا چي مونده از اخلاق ؟. . . شما به عنوان رسانه وظيفه خودتونو فراموش كرديد و دست اويز عده ايي خودسر براي بازيهاي. . . سياسي شده ايد.تسنيم ما را اميد به خير تو نيست شر مرسان (106654)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۱:۱۳
مجلس محترم توجه کند هر رای به جز رای اعتماد کامل آن هم از نوع بالا و قاطع دلسردی مردم و ناامنی جامعه را در پی دارد. الان 18 ملیون نفر یکپارچه از روحانی حمایت می کنند. (106677)
دوست
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۱:۳۴
سلام
باید بحث سازنده کرد با منطق ومتمدنانه انگ زدن. توهین بنظردیگر خواستن تعطیلی سایت یا رسانه دیگر درمرام آزادگی جایی ندارد.با نظر دادن آنها مردم بیشتر آشنا میشوند ودر انتخاب آتی بازهم حماسه می آفرینند باید یاد گرفت تحمل کرد ودوستانه بحث کرد. (106683)
۱۳۹۲/۰۵/۱۸ ۲۲:۱۰
همه بايددست به دست هم بديم تا دولت برمشكلات غلبه كنه.سودش هم به همه ملت مي رسه. (106695)
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ ۰۰:۳۲
ا.چ بوده... (106732)
۱۳۹۲/۰۵/۱۹ ۰۱:۳۱
خبرگزاری تسنیم با این شیوه هیچگونه خواننده ای از جناح اصلاح طلب که بالای ۷۰درصد مردم راتشکیل میدهد نخواهد داشت و با ظهور رسانه های اصلاح طلبان دردولت تدبیروامید آن رسانه ها از ذهن مردم فراموش میشوند/ (106741)