به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۳۲۲۴۶۶

واران در یونایتد افتضاح بوده است

واران در یونایتد افتضاح بوده است
گروه ورزشی: تیم شروود بازیکن سابق فرانسوی به شدت از رافائل واران در "اسکای اسپورت" انتقاد کرد.به گزارش ایسنا، منچستریونایتد هم اکنون در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد. هدف این باشگاه حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است. این هفته شاگردان رانگنیک به مصاف لیدز یونایتد رفتند و ۴ بر ۲ به برتری رسیدند. تیم شروود فرانسوی این دیدار را آنالیز کرد و تعجب نکرد که واران در ترکیب ۱۱ نفره یونایتد قرار نداشت. او به «اسکای اسپورت» گفت: او از زمانی که به باشگاه پیوسته بسیار ضعیف بوده است.
 
او گفت: اگر در مورد واران صحبت کنیم، باید بگویم که او خیلی بد عمل کرده است. او در تمام این مدت افتضاح بوده است.به نظر شروود، رنگنیک باید گزینه های جدیدی را در دفاع امتحان کند. در همین رابطه مدافع سابق تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: مگوایر بهتر از لیندلوف است و او سعی می‌کند بهترین بازیهای خود را ارائه دهد. واران به هیچ وجه با مگوایر هماهنگی ندارد و حضور این دو در زمین یک کابوس را برای تیم ایجاد می کند.

شروود حتی معتقد است که لیندلوف بهتر از واران عمل می کند.  او در این زمینه گفت: وقتی لیندلوف مقابل برایتون بازی کرد، خیلی خوب به نظر می رسید. سرمربی باید شجاع باشد و واران را کنار بگذارد، بازیکنی که قهرمان لیگ قهرمانان و جام جهانی شده است تضمین کننده موفقیت تیم نیست.واران سه شنبه گذشته به دلیل "مشکلات معده" مقابل برایتون بازی نکرد. رانگنیک تصمیم گرفت علیرغم بهبودی واران، برای بازی لیدز به لیندلوف بازی دهد.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها