به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ - ۰۰:۴۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۲۲۹۸۳

دارایی‌های روسیه در اروپا مسدود می‌شود

دارایی‌های روسیه در اروپا مسدود می‌شود
گروه بین الملل:  رئیس کمیسیون اروپا در واکنش به تحولات اخیر در اوکراین گفت: دارایی‌های روسیه در اتحادیه اروپا مسدود می‌شوند.
اورسلا فن در لاین، گفت: ما موارد راهبردی روسیه را (در اروپا) هدف قرار داده‌ایم. دارایی‌های روسیه در اتحادیه اروپا مسدود می‌شوند و دسترسی این کشور به بازار‌های مالی اروپا نیز گرفته می‌شود.
فُن در لاین در ادامه گفت: ما می‌دانیم که میلیون‌ها روس خواهان جنگ نیستند، اما ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه زمان را به دوران امپراتوری روسیه بازگردانده و آینده مردم روسیه را به مخاطره افکنده است. ما خواستار پایان دادن به این خشونت (حمله به اوکراین) و خارج شدن نیرو‌های نظامی روسیه از قلمرو اوکراین هستیم. ما به پوتین اجاره نخواهیم داد تا ساختار امنیتی اروپا را که چندین دهه است پابرجا مانده، درهم شکند؛ ما به پوتین اجازه نخواهیم داد تا جاری بودن قانون را با جاری کردن زور و قدرت جایگزین سازد؛ اتحادیه اروپا در کنار اوکراین و ملت این کشور ایستاده است.

 
برچسب ها: اوکراین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها