به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۳۲۴۲۱۷

تضمین جدی دمبله به ژاوی پس از پنجره زمستانی

گروه ورزشی: ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، جلسه‌ای را در هفته‌های اخیر با عثمان دمبله برگزار کرده است.
تضمین جدی دمبله به ژاوی پس از پنجره زمستانی
قرارداد دمبله با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌‎رسد اما هنوز قرارداد جدیدی بین آنها به امضا نرسیده است. 
جنجال‌های بسیاری در هفته‌های اخیر پیرامون شرایط این بازیکن ایجاد شد و حتی کار به جایی رسید که مدیران بارسا به او اولتیماتوم داند که باید در ژانویه از این تیم جدا شود.
اتفاقی که در نهایت رخ نداد واین بازیکن فرانسوی با رد کردن پیشنهاد تمام باشگاه‌ها تصمیم گرفت تا پایان مهلت قراردادش در بارسا بماند و پس از آن به عنوان بازیکن آزاد  این تیم را ترک کند. 
 


در حالی که پیش از این گفته شده بود او دیگر جایی در ترکیب بارسلونا ندارد اما ژاوی تصمیم گرفت باز هم به دمبله فرصت بدهد و او نیز عملکرد خوبی را در چند هفته اخیر در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته است. 
حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که ژاوی پس از پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی جلسه‌ای را با دمبله برگزار کرده و این ملی‌پوش فرانسوی در این جلسه به ژاوی که یکی از بزرگترین حامیانش است اطمینان داده که تمام تلاشش را تا زمانی که پیراهن بارسا را به تن دارد برای این تیم به کار خواهد گرفت. 
دمبله این هفته در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو موفق به گلزنی شد و شادی پس از گلش را با سایر هم تیمی‌هایش تقسیم کرد تا به شایعات پایان بدهد. 
چند روز قبل خوان لاپورتا نیز در چرخشی 180 درجه‌ای مدعی شده بود که امیدوار است این بازیکن بار دیگر احتمال تمدید قرارداد با بارسا را مدنظر داشته باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها