به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۲۴۶۱۲

جت آبراموویچ در استانبول؛ مذاکرات نهایی با تاجر ترک

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که رومن آبراموویچ، مالک چلسی، برای فروش این باشگاه به استانبول سفر کرده است.
جت آبراموویچ در استانبول؛ مذاکرات نهایی با تاجر ترک
پس از حمله روسیه به اوکراین و افزایش فشارها روی آبراموویچ، او در نهایت تصمیم گرفت که باشگاه چلسی را به فروش برساند. 
بسیاری از نمایندگان مجلس انگلیس به دولت این کشور فشار آورده‌اند که هرچه زودتر نام این تاجر روس را وارد فهرست افراد تحریم شده کند و همین باعث شده که او به دنبال فروش دارایی‌هایش در لندن باشد. 
روز گذشته خبری مبنی بر مذاکرات پیشرفته محسن بایراک با وکلای آبراموویچ منتشر شد و حالا به نظر می‌رسد که این مذاکرات وارد فاز نهایی شده است. 
 


دیلی میل مدعی شده که جت شخصی رومن آبراموویچ چهارشنبه شب در استانبول دیده شده و به احتمال زیاد سفری برای انجام مذاکرات نهایی با بایراک صورت گرفته است. این جت لوکس به ارزش 48.7 میلیون پوند از مسکو به استانبول سفر کرده و پس از آن به آنکارا رفته است.
آبراموویچ امیدوار است که بتواند هرچه زودتر این باشگاه را با مبلغ مدنظرش که سه میلیارد پوند است به فروش برساند. او همچنین مدعی شده که درآمد حاصل از فروش این باشگاه را به مردم جنگ‌زده اوکراین اختصاص خواهد داد. 
بایراک پیش از این با اعلام خبر مذاکره برای خرید باشگاه چلسی مدعی شده بود که گفتگوها برای امضای قرارداد خرید چلسی ادامه دارد و قول داده بود که به زودی پرچم ترکیه را در لندن بالا ببرد. 
پیش از این از هانسیورگ ویس و تاد بولی، دو تاجر سوییسی و آمریکایی، به عنوان گزینه‌های اصلی خرید باشگاه چلسی نام برده شده بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها