به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۰۰:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ساعت ۰۲:۴۰
کد مطلب : ۳۲۵۶۰۹

سایه مخوف بنزما بر سر گلرهای اروپا

گروه ورزشی: ستاره فرانسوی رئال یک بار دیگر با هوشیاری از اشتباه دروازه بان حریف یک گل حساس ساخت.
سایه مخوف بنزما بر سر گلرهای اروپا
 پیروزی امشب رئال مادرید مقابل پاری‌سن‌ژرمن یک ستاره داشت؛ او کسی نبود جز کریم بنزما که موفق شد در عرض 17 دقیقه هت‌تریک کرده و تیمش را از قامت یک بازنده در هر دو بازی رفت و برگشت، به برنده بازی برگشت و تیم صعود کننده تبدیل کند.
همه چیز به سود پاریس در جریان بود و این تیم تا دقیقه 60 موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل حملات رئال شده بود؛ دوناروما بعد از مجموع 150 دقیقه مقاومت طی دو بازی رفت و برگشت، بالاخره در دقیقه 63 دروازه خود را باز شده دید. او این گل را روی اشتباه خودش که با تیزهوشی کریم بنزما ترکیب شد، دریافت کرد.
کریم بنزما پس از اینکه دوناروما در دهانه دروازه صاحب توپ شد، او را تحت فشار قرار داد تا گلر پاریس به جای هم تیمی اش، توپ را به بازیکن حریف پاس بدهد؛ جونیور توپ دریافتی را با یک پاس سریع به کریم رساند تا این مهاجم فرانسوی حرکتی را که خود شروع کرده بود، با یک بغل پای زمینی به گل ختم کند. این سرآغاز کامبک رویایی رئال و بنزما در بازی امشب بود.



بنزما طی سال های اخیر چندین بار با تیزهوشی خود از اشتباهات ساده دروازه بان ها، گل های حساسی ساخته است. او در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2018 یکی از این گل هایش را به ثمر رساند؛ جایی که کاریوس توپ را پس از در اختیار گرفتن با دست برای هم تیمی اش ارسال کرد اما کریم با یک عکس العمل سریع پای خود را مقابل توپ قرار داد تا پاس کاریوس، تغییر جهت داده و وارد دروازه شود. با این گل جریان بازی به کلی عوض شد و همه چیز به نفع رئال و پیروزی این تیم رقم خورد. در نیمه نهایی همان دوره، بنزما روی اشتباه مرگبار اولرایش ،دروازه بان بایرن مونیخ در بازی برگشت دروازه حریف را باز کرده بود.
برچسب ها: کریم بنزما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها