به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۳۲۷۲۹۴

تصمیم قطعی مدافع چلسی؛ توافق چهارساله با یووه

گروه ورزشی: آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.
تصمیم قطعی مدافع چلسی؛ توافق چهارساله با یووه
 قرارداد رودیگر با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن نیز به نتیجه نرسیده است. 
در هفته‌های اخیر شایعات زیادی مبنی بر علاقه بسیاری از باشگاه‌ها از رئال مادرید و بایرن مونیخ تا یوونتوس به این بازیکن منتشر شد اما حالا به نظر می‌رسد که او تصمیم نهایی‌اش را گرفته است. 
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که این مدافع آلمانی با مدیران باشگاه یوونتوس به توافق رسیده و قصد دارد با پایان فصل جاری، قراردادی چهار ساله را با این باشگاه به امضا برساند. 
رودیگر که پیش از این از سوی فرانک لمپارد در فهرست مازاد چلسی قرار گرفته بود، با حضور توماس توخل روی نیمکت این تیم بار دیگر احیا شد و یکی از بازیکنان کلیدی تحت هدایت این مربی در چند ماه اخیر بود که نقش مهمی در قهرمانی آبی‌های لندن در لیگ قهرمانان فصل گذشته نیز ایفا کرد. 
 


چلسی پیش از این مذاکراتی را برای تمدید قرارداد این بازیکن با نمایندگان و مدیر برنامه او انجام داده بود  اما دستمزد مالی مدنظر رودیگر بسیار بالاتر از پیشنهاد این باشگاه بود و دو طرف به توافق نرسیده بودند. 
این باشگاه لیگ برتری در حال حاضر به دلیل شرایط خاصی که پس از تحریم شدن رومن آبراموویچ، مالک روس خود، دارد قادر به مذاکره برای امضای قرارداد جدید با بازیکنان فعلی نیست و همین کار را برای آنها بسیار دشوار کرده است. 
پیش از این مدیر برنامه جورجینیو نیز اعلام کرده بود که اگر باشگاه نتواند تا تابستان به ثبات رسیده و قرارداد این بازیکن را تمدید کند، او نیز استمفوردبریج را ترک خواهد کرد. 
با توجه به این که قرارداد آندریاس کریستنسن و سزار آسپیلیکوئتا هم در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، به نظر می‌رسد که چلسی با بحرانی جدی روبرو خواهد بود.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها