به روز شده در ۱۴۰۳/۰۹/۰۴ - ۰۱:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۴۶۷۴۷
تبلیغات محیطی سرخابی‌ها متفاوت با سایر باشگاه‌ها؛

موضع‌گیری سازمان لیگ در مورد بدهی کارگزار استقلال

گروه ورزشی: سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که بدهی کارگزار استقلال باید هرچه زودتر حل و فصل شود.
موضع‌گیری سازمان لیگ در مورد بدهی کارگزار استقلال
از فصل گذشته و با وعده تبلیغات محیطی ۱۵۰ میلیارد مصطفی آجورلو، تبلیغات محیطی تبدیل به مسئله مناقشه برانگیز در فوتبال ایران شده و امروز نیز نشستی در این خصوص به میزبانی سازمان لیگ برگزار شد.
در پایان جلسه هم اندیشی تبلیغات محیطی مدیران باشگاه های لیگ برتر  که در حضور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، محمدرضا کشوری فر سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران،  صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال برگزار شد مصوبات زیر به تایید حاضران رسید:
الف، حل و فصل بدهی کارگزار باشگاه استقلال با سازمان لیگ.
ب. تبلیغات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت مجزا از سایر باشگاه ها در نظر گرفته  شود.
ج. تشکیل کارگروهی برای نحوه واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه ها  و بررسی برنامه آتی 
د، برگزاری کلاس مدیریت بازاریابی برای باشگاه‌ها 
ه. قدردانی مديران سازمان لیگ و بازاریابی و تاکید بر یکپارچه برگزاری  و تبلیغات محیطی لیگ برای سایر باشگاه ها
به این ترتیب باید دید در مورد بدهی استقلال چه تصمیمی گرفته خواهد شد و پس از آن رقم تبلیغات محیطی برای فصل جدید چه عددی خواهد بود.
برچسب ها: باشگاه استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها