به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۳۸۶۴۶۲

بازیکنان تیم زنان یونایتد: با بازگشت گرین‌وود مخالفیم

بازیکنان تیم زنان یونایتد: با بازگشت گرین‌وود مخالفیم
گروه ورزشی: بازیکنان تیم زنان منچستریونایتد می‌گویند از احتمال بازگشت میسون گرین‌وود به تیم مردان این باشگاه به شدت احساس ناراحتی می‌کنند. این در حالی است که موضوع بازگشت این بازیکن انگلیسی به ترکیب شیاطین سرخ در روزهای اخیر جنجالی بوده است.
گرین‌وود بعد از آن که به تجاوز و تعرض متهم شد از طرف منچستریونایتد به حالت تعلیق درآمد. در روزهای گذشته یک دادگاه در شهر منچستر او را از همه اتهاماتش تبرئه کرد ولی باشگاه منچستریونایتد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که یک روند بررسی در درون باشگاه آغاز شده که درباره ادامه همکاری با این بازیکن اظهارنظر خواهد کرد.
1800299
سایت اتلتیک امروز در گزارشی اعلام کرد بازیکنان تیم زنان منچستریونایتد از احتمال بازگشت گرین‌وود به تیم مردان باشگاه به شدت ناراحتند. بر اساس این گزارش زنان منچستریونایتد به یک فایل صوتی اشاره کردند که پیش از دستگیری گرین‌وود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود.
در این فایل صوتی صدای گرین‌وود در حالی شنیده می‌شود که کلماتی رکیک و تهدیدآمیز به زبان می‌آورد. بازیکنان تیم زنان یونایتد می‌گویند فراموش کردن آن فایل صوتی برای آن‌ها و هیچ زن دیگری به راحتی امکان‌پذیر نیست. این بازیکنان به اتلتیک گفتند که حتی با وارد شدن گرین‌وود به مجموعه تمرینی باشگاه مخالفند چه برسد به بازی کردن دوباره او با پیراهن شیاطین سرخ.
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها