به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۱۳۴۱۴

جزئیات قرارداد پیشنهادی رئال برای مسی ترکیه

جزئیات قرارداد پیشنهادی رئال برای مسی ترکیه
گروه ورزشی:رئال مادرید به رقیب جدی بارسلونا در راه خرید آردا گولر تبدیل شده و پیشنهاد خود را به فنرباغچه ارائه داده است.به گزارش "ورزش سه"، درخشش گولر در ترکیب فنرباغچه باعث شده که این بازیکن مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار بگیرد.  رئال مادرید و بارسلونا هم دو باشگاهی هستند که شرایط این بازیکن را به صورت جدی زیر نظر دارند و امیدوار هستند که بتوانند او را که به نظر آینده درخشانی دارد در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند. 

دکو به عنوان مامور ویژه بارسا برای متقاعد کردن این ستاره ترکیه‌ای انتخاب شده اما رسانه‌های اسپانیایی خبر داده بودند که موانعی بر سر راه انتقال او به بارسا وجود دارد که ممکن است این کار را دشوار کند. دیروز امیلیو بوترگنیو و روبرتو کارلوس از رئال راهی استانبول شدند تا مذاکرات با فنر را شروع کنند.

طبق ادعای موندودپورتیوو، پیشنهاد رئال برای جذب مسی ترکیه به این شرح است: پرداخت 17.5 میلیون یورو بند فسخ قرارداد گولر در سه قسط و در عوض 20 درصد از رقم انتقال او در آینده نیز به فنرباغچه خواهد رسید. رئال 8.5 میلیون یورو را بلافاصله به فنر خواهد داد. 4.375 میلیون یورو پس از سال اول و 4.375 میلیون یورو را نیز پس از سال دوم پرداخت می کند.

این در حالی است که بارسا 17.5 میلیون یورو را یکجا پرداخت می کند ولی آردا را یک فصل به فنر قرض خواهد داد. بارسا پرداخت دستمزد سال اول بازیکن را نیز تقبل می‌کند.آردا اگر فصل قبل بیش از 1500 دقیقه برای فنر بازی می‌کرد، بند فسخ او از پنج میلیون یورو به 17.5 میلیون یورو افزایش می‌یافت. او 1540 دقیقه بازی کرد، 6 گل زد و هفت پاس گل نیز داد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها