به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۱۳۶۲۴

دلیل ولخرجی لیورپول برای ستاره مجارستانی

دلیل ولخرجی لیورپول برای ستاره مجارستانی
گروه ورزشی:باشگاه لیورپول با پرداخت بند فسخ 70 میلیونی دومینیک سوبوسلای را از لایپزیش به خدمت گرفت.
به گزارش "ورزش سه"، سوبوسلای این انتقال را مدیون درخشش دو فصل اخیر خود است. او در سال 2021 از سالزبورگ راهی لایپزیش شد و فصل گذشته در 31 بازی 6 گل زد و 5 پاس گل داد؛ جالب اینجاست که او فصل 21-22 را نیز با این تعداد گل و پاس گل به پایان رسانده بود.

شاید خیلی‌ها رقم پرداختی برای خرید این بازیکن مجارستانی را بالا بدانند اما عملکرد فنی او به گونه ای است که پرداختی لیورپولی‌ها را کاملا توجیه می‌کند. او فصل گذشته در هر 90 دقیقه 4.61 موقعیت گل ایجاد کرد تا یازدهمین بازیکن برتر بوندس لیگا از این حیث باشد.

سوبوسلای 5.52 شوت در هر بازی داشت که بیشترین تعداد در میان بازیکنان فصل گذشته بوندس لیگا به شمار می رود. او پیوسته در حال پیشرفت بوده و تعداد شوت‌های امسالش یک عدد بیشتر از سال گذشته است. او همچین 900 دقیقه اضافه نسبت به سال قبل بازی کرد که نشان از بالا رفتن جایگاهش در تیم سابق بود.

او در 22 سالگی یک گلساز شاخص نیز به حساب می‌آید؛ ستاره تازه وارد لیورپول 13 پاس گل در تمام  رقابت‌ها با پیراهن لایپزیش ثبت کرد. قرمزها همچین با خرید سوبوسلای یک تمام کننده حرفه‌ای نیز در اختیار خواهند داشت. او فصل گذشته با زدن 10 گل در تمام رقابت‌ها تنها بازیکن لایپزیش بود که توانست تعداد گل و پاس گل‌هایش را دو رقمی کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها