به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۲۷۲۶۶

واکنش جالب ستاره ژاپن:خودم هم شوکه شدم

واکنش جالب ستاره ژاپن:خودم هم شوکه شدم
گروه ورزشی:کیسوکه اوساکو، ستاره تیم ملی ژاپن، از این که برای دیدار برابر آلمان در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته شوکه شده است.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی آلمان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه باورنکردنی 1-4 شکست دهد تا شرایط را برای هانسی فلیک و تیمش بیش از پیش دشوار کرده باشد.
 
اوساکو که جوان‌ترین دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی ژاپن است، انتظار نداشت که بتواند در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود اما این اتفاق رخ داد و او از تصمیمی که سرمربی این تیم برای استفاده از او گرفت متعجب شده است. 

او پس از پایان بازی در این باره به خبرنگاران گفت:« از زمانی که به تیم ملی آمدم، همیشه برای این که در ترکیب اصلی قرار بگیرم آماده شدم. بنابراین نباید بگویم که خیلی تعجب کردم اما صادقانه این اتفاق رخ داد و من شوکه شدم. از سوی دیگر، این موضوع برایم بسیار مهم بود چون دو روز وقت داشتم که از نظر روانی آماده شوم. 

اوایل بازی کمی عصبی بودم اما در نهایت توانستم در تمام طول 90 دقیقه به کمک هم تیمی‌هایم بازی کنم. می‌دانستم که حریف در خط حمله خطرناک است. بنابراین سعی کردم بهترین راه ممکن را پیدا کنم تا بتوانم جلوی حملات موثر آنها را بگیرم. هدف ما این بود که بتوانیم فوتبال خودمان را ارائه دهیم و نتیجه را به سود خودمان به پایان ببریم. از این که توانستم در ترکیب تیمم بازی کنم احساس بسیار خوبی دارم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها