به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۲۹۶۷۸

ادعای هافبک ناکام فرانسوی: پپ دنبال من بود

ادعای هافبک ناکام فرانسوی: پپ دنبال من بود
گروه ورزشی:میکل کویزانس، هافبک سابق بایرن مونیخ، مدعی شده که پپ گواردیولا در سال 2017 به دنبال جذبش بوده است.به گزارش "ورزش سه"، کویزانس در سال 2019 و پس از نمایش خوبی که در بروسیا مونشن گلادباخ داشت با قراردادی به ارزش هشت میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد. 

با این حال، حضور او در بایرن به هیچ وجه مطابق انتظارش پیش نرفت و این بازیکن نتوانست به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شود. این بازیکن تنها 13 بازی با پیراهن بایرن انجام داد و در نهایت مجبور به ترک این باشگاه و پیوستن به مارسی شد. 

اما این هافبک فرانسوی حالا ادعای جالبی را مطرح کرده است. او در گفتگو با یکی از نشریات فرانسه اظهار داشت: «من پیش از این که در سال 2017 با مونشن گلادباخ قرارداد ببندم، با پپ گواردیولا دیدار کردم. او من را دنبال کرده بود و دوست داشت به منچسترسیتی ملحق شوم. این که گواردیولا در دفتر خودش مقابل شما نشسته باشد و این صحبت‌ها را مطرح کند حس بسیار عجیبی است.

در نهایت تصمیم گرفتم به آلمان بروم تا شانس بیشتری برای بازی داشته باشم و فرصت بیشتری در اختیارم قرار بگیرد. البته که به دلیل این هم بود که خودم در آلمان به دنیا آمدم و فوتبال را در آنجا یاد گرفتم.باید اعتراف کنم که مطمئن نیستم گواردیولا هنوز هم من را به خاطر داشته باشد چون او حالا نگرانی‌های مهم دیگری دارد که باید به آنها فکر کند.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها