به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۳۱۰۹۱

اتهام بزرگ به یونایتد: تبعیض بین دو ستاره!

اتهام بزرگ به یونایتد: تبعیض بین دو ستاره!
گروه ورزشی:بسیاری معتقد هستند که اریک تن‌هاخ و مدیران منچستریونایتد بین جیدون سانچو و آنتونی تبعیض قائل شده‌اند.به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد روز گذشته اعلام کرد که آنتونی آماده است تا بار دیگر به تمرینات منچستریونایتد برگردد و در ترکیب این تیم به میدان برود. 

این تصمیم در حالی گرفته شده است که این بازیکن با اتهامات جدی ضرب و شتم و آزار جنسی، از سوی نامزدش و یک زن دیگر، روبرو است و همین موضوع انتقاداتی را از مدیران این باشگاه به همراه داشته است. از سوی دیگر، سانچو به دلیل درگیری لفظی با تن‌هاخ از حضور در تمرینات و استفاده از تمامی امکانات این تیم محروم شده و در حال حاضر به صورت انفرادی مشغول تمرین است تا تکلیفش مشخص شود.

این رفتارهای متفاوت باعث شده که بسیاری به این باور برسند که منچستریونایتد بین این دو بازیکن تبعیض قائل شده و برخوردی کاملا متضاد را با آنها در پیش گرفته است. تن‌هاخ در واکنش به این اظهارات در نشست خبری پیش از بازی امروز برابر کریستال پالاس گفت: «این مسائل هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، هیچ ارتباطی. یکی از این مشکلات داخلی است و مشکل دیگر مربوط به مسائل بیرون از این محیط است.»آنتونی در بازی امروز برابر کریستال پالاس در ترکیب شیاطین سرخ به میدان نخواهد رفت اما احتمالا از بازی بعدی در اختیار تن‌هاخ خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها