به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۳۱۲۸۷

چهارمین پیروزی غیرعادی تاریخ بارسلونا

چهارمین پیروزی غیرعادی تاریخ بارسلونا
گروه ورزشی:بارسلون در تاریخ خود چهار بار به لطف گل به خودی بازیکن حریف موفق به کسب سه امتیاز شده است.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه شب موفق شد در یک بازی حساس و سنگین با یک گل برابر سویا پیروز شود. تک گل بازی را بازیکنی از بارسا نزد بلکه سرخیو راموس بود که با یک گل به خودی برتری را به بارسا داد و این تیم موقتا به صدر جدول رفت، هرچند رئال با پیروزی شب گذشته برابر خیرونا صدر را پس گرفت.

اسطوره رئال در سومین بازی‌اش با پیراهن سویا برابر بارسا شب تلخی را تجربه کرد و گل به خودی او باعث شکست تیم شد. این اولین بار نبود که بارسا به لطف گل به خودی بازیکن حریف موفق به کسب سه امتیاز در یک بازی می شد.در قرن حاضر این برای دومین بار بود بارسا به این شکل برنده می شد و در تاریخ بارسا چهارمین مورد بود.

اولین بار بارسا در سال 1985 در نوکمپ برابر مالاگا با گل به خودی پرز برنده شد. در سال 1993 بارسا در زمین اوساسونا با گل به خودی پپین به برتری رسید. سومین مورد به آوریل 2007 در نوکمپ و بازی برابر مایورکا بر می گردد که فرناندو ناوارو گل به خودی زد و بارسا 1-0 پیروز شد. گل به خودی راموس نیز چهارمین برد تاریخ بارسا به کمک بازیکن تیم رقیب بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها