به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۳۱۲۸۸

آنچلوتی آمد و رسما از من عذرخواهی کرد

آنچلوتی آمد و رسما از من عذرخواهی کرد
گروه ورزشی:پیروزی پرگل رئال در زمین خیرونا تا حدی تحت تاثیر تکل خشن ناچو روی پای پورتو قرار گرفت تا جایی که کارلو آنچلوتی را مجبور به عذرخواهی از خیرونا کرد.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برخلاف تصورات، کار دشواری برای پیروزی در زمین تیم شگفتی ساز فصل نداشت و با سه گل خیرونا را مغلوب کرد. در دقایق پایانی که رئال کار را تمام کرده بود، یک تکل بی مورد و بسیار خشن از ناچو باعث شد تا هم او با کارت قرمز اخراج شود و هم برای لحظاتی جو بین بازیکنان دو تیم پرتنش شود.

میچل، مربی موفق خیرونا، در مورد آن اتفاق گفت: «واقعا غیر قابل درک بود به خصوص اگر به دقیقه بازی و نتیجه دقت کنید. حتی خود کارلو آنچلوتی در پایان بازی به رختکن ما آمد و عذرخواهی کرد. او به من گفت درک نمی کند چرا ناچو آن خطا را مرتکب شد. متاسفانه من ندیدم ناچو به رختکن بیاید و بگوید از این بابت متاسف است. نمی دانم او به پورتو برای عذرخواهی زنگ زده یا خیر. واقعا تکل غیر طبیعی و عجیبی بود.»

میچل در مورد بازی گفت: «10 دقیقه اول خوب بودیم ولی پاس استثنایی بلینگام به خوسلو و گل اول رئال ما را شوکه کرد و 20 دقیقه در بازی گم شدیم تا گل دوم را هم دریافت کنیم. برابر رئال شاید بتوانید یک یا دو روز خوب داشته باشید ولی این تیم با بازیکنانی که دارد و خلاقیت های فردی و نمایش تیمی موفقش، شایسته برد بود. به خصوص پاس بلینگام همه چیز را برای ما خراب کرد. 

رئال تیمی باتجربه است و تقریبا تمام سال به هر سه روز یک بازی عادت دارند. ما خسته بودیم و شاید اشتباه کردم به همان ترکیب همیشگی اعتماد کردم. احتمالا باید بازیکنان تازه نفس‌تری را به زمین می فرستادم. با این حال اصلا هیچ گلایه‌ای از تیم ندارم و به بازیکنانم افتخار می کنم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها