به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۳۳۶۹۷

با توخل هفته به هفته پسرفت می‌کنیم!

با توخل هفته به هفته پسرفت می‌کنیم!
گروه ورزشی:برخی بازیکنان بایرن مونیخ گلایه‌هایی از توماس توخل دارند و چندان از کار زیر نظر او راضی نیستند.
به گزارش "ورزش سه" توماس توخل در مقطع پایانی فصل گذشته جانشین یولیان ناگلزمان شد و این انتخاب انتقادهای زیادی را به دنبال داشت؛ به خصوص که بایرن با ناگلزمان در مسیر خوبی قرار داشت و حداقل در لیگ قهرمانان توانسته بود بهترین نتایج را بگیرد. توخل مربی بایرن شد و با او تیم خیلی زود از جام حذفی و لیگ قهرمانان کنار رفت. بایرن با خوش شانسی محض در روز پایانی بوندسلیگا به لطف توقف دورتموند توانست قهرمان شود تا توخل در شروع کار یک جام به دست بیاورد.

بایرن در فصل جاری خوب شروع کرده و تیم با توخل شرایط مطلوبی دارد. بایرن در بوندسلیگا پشت سر لورکوزن و اشتوتگارت قرار دارد ولی در لیگ قهرمانان صدرنشین گروهش است، با این حال طبق ادعای رسانه TZ، اوضاع آنطور که به نظر می‌رسد نیست و در رختکن نارضایتی‌هایی از عملکرد مربی وجود دارد.

در گزارش TZ آمده است: «برخی از بازیکنان به طور فزاینده‌ای نسبت به توماس توخل ناراضی هستند. گلایه آنها این است که هنوز ردپای مربی در تیم مشخص نشده و پیشرفت تیم از نظر فوتبالی هفته به هفته در حال رکود است. بازیکنان همچنین از شیوه ارتباطی توخل انتقاد می‌کنند. مربی تنها چند ساعت قبل از شروع بازی ترکیب را به بازیکنانش اعلام می‌کند، به همین دلیل است که آنها برای تطبیق با نقش خود مشکل دارند. کمک مربیان، زولت لوو و آنتونی بری، کسانی هستند که بازیکنان می‌توانند برای نیازهای تاکتیکی و مشاوره به آنها مراجعه کنند. توخل فردی نیست که زیاد اهل ارتباط برقرار کردن باشد و حتی در مکالمات رودررو با بازیکنان نیز مشکل دارد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها