به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۴۳۷۴۴۶

مهدی طارمی پنالی هدر داد، پورتو باخت

مهدی طارمی پنالی هدر داد، پورتو باخت
گروه ورزشی:
در آغاز دهمین هفته از لیگ برتر فوتبال پرتغال، شب گذشته (جمعه) از ساعت ۲۳:۴۵ به وقت تهران، تیم فوتبال پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان تیم استوریل پرایا بود و این بازی را با نتیجه یک بر صفر به میهمان خود واگذار کرد.
تک گل این بازی را جردن هولسگرو در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند. این گل در حالی منجر به ثبت دومین باخت فصل شاگردان سرجیو کنسیسائو شد که آن‌ها در ابتدای بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند، اما مهدی طارمی در ششمین دقیقه مسابقه آن را هدر داد و توپش توسط دروازه‌بان حریف مهار شد.
در دقیقه ۶۴ مسابقه هم کنسیسائو ترجیح داد که طارمی را از زمین بازی بیرون بکشد و تونی مارتینس را به جای او به میدان بفرستد.
پورتو در شرایطی متحمل شکستی خانگی شد و فرصت هم‌امتیاز شدن با اسپورتینگ صدرنشین را از دست داد که سه‌شنبه شب در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی خانگی دیگر به مصاف آنتورپ بلژیک می‌رود.
سرجیو کنسیسائو، سرمربی پورتو به دنبال شکست خانگی ناباورانه تیمش گفت: هیچ‌کس دوست ندارد بازنده باشد و پیروزی در روحیه تیم‌مان نهفته است. فکر می‌کنم ما در این بازی می‌توانستیم ۵ یا ۶ گل بزنیم. این از آن دسته بازی‌های بود که اگر یک ساعت دیگر هم ادامه می‌یافت به گل نمی‌رسیدیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و ضربه پنالتی از دست دادیم.
سرمربی پورتو خاطرنشان کرد: من از حریف چیزی به جز صحنه گل به یاد ندارم. در ترکیب تیم پورتو همیشه بازیکنان مصدوم وجود دارند و باید با تغییرات زیادی وارد زمین شویم. ما باید همیشه برنده باشیم و این خواسته هواداران و باشگاه است. احساس شکست سخت است و ما باید خیلی چیز‌ها را در تیم بهبود دهیم.
پورتو با ۲۲ امتیاز در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال پس از تیم‌های اسپورتینگ لیسبون (۲۵ امتیاز) و بنفیکا (۲۲ امتیاز) سوم است.
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها