به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۵۸۷۰۴

دواین جانسن با «ماشین درهم کوبنده» می‌آید

دواین جانسن با «ماشین درهم کوبنده» می‌آید
گروه فرهنگی:دواین جانسن قهرمان سابق دنیای کشتی کج، خود را آماده بازی در اکشن ورزشی «ماشین درهم کوبنده» می‌کند.به گزارش  صبا، فیلم «ماشین درهم کوبنده» با حال و هوای اکشن و ماجراجویانه خود، امیلی بلانت را در مقابل دواین جانسن دارد.

جانسن که تازه از بازی در اکشن کمدی «یک قرمز» فارغ شده است، اعلام کرد ماه آینده مقابل دوربین ماشین درهم کوبنده ظاهر می شود.بنی سفدی کارگردانی کار جدید جانسن را به عهده دارد که فیلمنامه‌اش را خود او با نگاهی به یک شخصیت واقعی نوشته است.

جانسن ورزشکار در این فیلم در قالب یکی از سرشناس‌ترین ورزشکاران تاریخ آمریکا به نام مارک کر ظاهر می‌شود.
مارک کر قهرمان مسابقات معروف ام ام آ است که در دو دهه اخیر برنده مسابقات هیجان‌انگیز آن بوده است.این قهرمان قبل از این هم سوژه چند مستند تلویزیونی موفق بوده است و از نزدیک به کار تولید نسخه سینمایی «ماشین درهم کوبنده» نظارت خواهد داشت.

«ماشین درهم کوبنده» لقبی بود که رسانه‌های ورزشی و طرفداران مارک کر به او داده بودند و با این نام شناخته می‌شد.تهیه‌کنندگان این درام پر تنش ورزشی شرکت مستقل فیلمسازی آ۲۴ است که فیلم‌هایش موفقیت زیادی در دوره‌های مختلف مراسم اسکار کسب کرده‌اند.

فعلا اطلاعی از نقش امیلی بلانت که به واسطه اکشن دلهره آور «مکانی ساکت» به شهرت فراوانی رسیده است، در فیلم نیست.جانسن ۵۱ ساله که توانسته است لقب قهرمان جدید اکشن را به خود اختصاص دهد و از سوی طرفدارانش با نام خودمانی راک شناخته می‌شود، یکی از صداپیشگان انیمیشن کمپانی والت دیزنی «موآنا ۲» هم است. این فیلم امسال به روی پرده سینماها می رود.

همچنین «یک قرمز» راک با حال و هوای کریسمسی خود داستان خانواده‌ای را تعریف می‌کند که در ایام تعطیلات سال نو میلادی، درگیر ماجراهایی اکشن و کمدی می‌شوند.کریس ایوانز دیگر ستاره معروف سینما، نقش مقابل راک را در این فیلم بازی کرده است. «یک قرمز» برای اکران عمومی در ایام تعطیلات سال نو میلادی به روی پرده سینماها می‌رود.
برچسب ها: دواین جانسن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها