به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۷۵۹۴۴

این ستاره می‌خواهد در بارسا بماند

این ستاره می‌خواهد در بارسا بماند
گروه ورزشی:ویتور روکه، ستاره برزیلی بارسلونا، تعطیلاتش را بسیار زودتر از موعد مقرر تمام کرد و تمریناتش را به صورت اختصاصی از سر گرفت.به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند خیلی زود توانایی‌‎هایش را به ژاوی ثابت و جایش را در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت تا به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شود.

این ستاره برزیلی روزهای سختی را در این تیم سپری کرد که باعث شد مدیر برنامه‌هایش اظهارات تندی را علیه ژاوی و این باشگاه مطرح کند و حتی بحث جدایی احتمالی او از بارسا در پنجره تابستانی پیش رو و در فاصله کمی پس از حضورش در این تیم به میان بیاید.

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که این بازیکن تعطیلاتش خیلی زودتر از موعد مقرر به پایان رسیده و به بارسلونا برگشته است تا خودش را به صورت جدی برای درخشش در فصل آینده آماده کند. او دو بار در روز با یک مربی اختصاصی مشغول تمرین است و مصمم است که توانایی‌هایش را در این تیم به اثبات برساند.

این در حالی است که آینده روکه در این باشگاه هنوز مشخص نیست و شایعات بسیاری درباره جدایی او به گوش می‌رسد. گفته می‌شود اتلتیکو مادرید علاقه زیادی به جذب او دارد و آماده است تا این بازیکن را با ژوائو فلیکس معاوضه کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها