به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۸۲۲۱۷

«۲۴» سینمایی در راه؛ گلن پاول به‌جای کیفر ساترلند؟!

«۲۴» سینمایی در راه؛ گلن پاول به‌جای کیفر ساترلند؟!
گروه فرهنگی:بالاخره و بعد از مدت‌ها انتظار، پیش تولید نسخه سینمایی سریال اکشن و مهیج تلویزیونی «۲۴» آغاز شد.به گزارش صبا، کمپانی ۲۰ سنچری استودیو خبر شروع کار ساخت این فیلم را رسما اعلام کرد.
 
برایان گریزر خالق و یکی از تهیه‌کنندگان نسخه تلویزیونی هم در یک توئیت، خبر این کمپانی را تائید کرده است.به گفته این برنامه ساز موفق قاب کوچک؛ «تصورات هنرمندان همیشه نقش مهمی در خلق یک فیلم یا سریال جذاب و تماشایی داشته است. برای کسی مثل من باعث افتخار است که برای مدت زمانی بالای سی سال، توانسته‌ام چیزی را به تماشاگران ارائه کنم که باعث خشنودی‌شان شود. حالا وقت آن است که ۲۴ ماجراجویی‌های سینمایی‌اش را شروع کند.»

هم‌اکنون اطلاعی از داستان نسخه سینمایی و عوامل تولید آن در دست نیست و همه چیز در مراحل ابتدایی کار قرار دارد.با این حال، می‌توان مطمئن بود که در داستان نسخه سینمایی کاراکتر یک بار دیگر با ماجراجویی‌های دلهره‌آور و اکشن روبرو خواهد شد.

این همه در شرایطی است که در داخل کمپانی ۲۰ سنچری استودیو خبرهایی مبنی بر تغییر بازیگر اصلی سریال یعنی کیفر ساترلند شنیده می‌شود.این اخبار تائید نشده حکایت از آن دارد که گلن پاول جایگزین او در نسخه سینمایی خواهد شد. پاول در این رابطه اظهار نظری نکرده است.

پاول که این هفته اکشن فاجعه‌بار گران قیمت «گردبادها» را روانه پرده سینماها کرده است، در یک سال اخیر با موفقیت‌های فراوانی روبرو شده است.سریال ۲۴ طی نه فصل پربیننده در فاصله سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴ به روی آنتن رفت و تبدیل به یکی از موفق‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون شد.

در سال ۲۰۰۸ هم یک فیلم سینتمایی تلویزیونی به نام «رهایی» براساس داستان مجموعه تلویزیونی تولید و پخش شد.۲۴ توانست ۶۸ بار نامزد دریافت جایزه از مراسم امی (اسکار تلویزیونی) شود و بیست بار این جایزه را به‌دست آورد.کمپانی ۲۰ سنچری استودیو از زیرمجموعه‌های کمپانی والت‌دیزنی است که چند سال قبل توسط مدیران این کمپانی خریداری شد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها