به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۸۲۹۲۰

اتلتیکو زمان‌خداحافظی‌با گریزمان را مشخص کرد

اتلتیکو زمان‌خداحافظی‌با گریزمان را مشخص کرد
گروه ورزشی:اتلتیکو تصمیم نهایی در مورد آنتوان گریزمان را گرفته و همکاری با این بازیکن در تابستان 2026 به اتمام خواهد رسید.به گزرش "ورزش سه"، آنها چندین فصل است که در اتلتیکو می‌گویند: «گریزمان یک رهبر بزرگ و بهترین بازیکن ماست.» انواع تمجیدهای درخشان نسبت به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه سرازیر شده اما هر چیزی پایانی دارد و برای گریزمان در اتلتیکو نیز پایان در تابستان 2026 است.

امروز مارکا نوشت که اتلتیکو بدون توجه به افت کیفیت گریزمان در یورو 2024 از قبل تصمیم خود در مورد ستاره فرانسوی را گرفته و قصد ندارد به او پیشنهاد تمدید ارائه دهد. قرارداد گریزمان تا 2026 با دستمزد 7 میلیون یورو خالص اعتبار دارد و او تا آن زمان 35 ساله خواهد شد و می‌تواند فوتبالش را در جای دیگری ادامه دهد.

گریزمان در سال 2014 به اتلتیکو پیوست و به جز دو سال که برای بارسا بازی کرد، همواره در خدمت اتلتیکو بوده و فصل قبل رکورد بهترین گلزن تاریخ باشگاه را به نام خودش کرد. البته هنوز برای گریزمان یک شانس کوچک وجود دارد، اینکه او به قدری در دو سال پیش رو بدرخشد که باشگاه را وادار به ارائه پیشنهاد تمدید تا 2027 کند. موفق خواهد شد؟
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها