به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۰:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۲ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۴۸۶۱۶۲

لگانس برای کاپیتان رئال سنگ تمام گذاشت

لگانس برای کاپیتان رئال سنگ تمام گذاشت
گروه ورزشی: دنی کارواخال دیشب در لگانس (توابع مادرید)، محل زادگاهش، به شدت مورد استقبال قرار گرفت و برای او جشن ویژه‌ای ترتیب دادند.به گزارش "ورزش سه"، لگانس در مراسمی که در میدان اسپانیا برگزار شد، به دنی کارواخال، ادای احترام کرد. در شهری که کارواخال از زمین‌های خاکی آن فوتبال را شروع کرد و به آکادمی رئال مادرید رسید.

این جشن به همت شورای شهر لگانس و با حضور هزاران نفر برگزار شد و برای دنی کارواخال با یک سورپرایز بسیار ویژه نیز همراه بود زیرا در این مراسم خوزه گارسیا، رئیس باشگاه "ای دی لمانس"، باشگاهی که این بازیکن فوتبال در آن آغاز کرد، نیز حضور داشت. کارواخال تا 10 سالگی برای آن باشگاه بازی کرد و سپس به آکادمی رئال مادرید پیوست و به اسطوره باشگاه تبدیل شد.

این رویداد به سرپرستی میگل آنجل رکونکو، شهردار لگانس، برگزار شد و از فصل فوق‌العاده کاروخال با رئال و تیم ملی اسپانیا تجلیل شد.او با رئال فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد و با اسپانیا نیز به قهرمانی یورو 2024 رسید. حاضران پیوسته فریاد می‌زدند که توپ طلا باید به کارواخال برسد. او در سال 2018 بالاترین نشان افتخار لگانس را نیز دریافت کرده بود. کارواخال در پایان برای حاضران یک سخنرانی احساسی نیز انجام داد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها