به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۸۶۳۳۴

کابوس بارسا: نیکو ویلیامز به رئال می‌رود

کابوس بارسا: نیکو ویلیامز به رئال می‌رود
گروه ورزیشی: طبق ادعای ال‌چیرینگیتو نیکو وقتی خوان لاپورتا نتوانست شرط مورد نظر او را اجرایی کند، تصمیم قطعی برای ماندن در اتلتیک را گرفت.به گزارش "ورزش سه"، پس از آخرین حرکت نیکو ویلیامز که دیروز دوشنبه در شبکه‌های اجتماعی اتلتیک با افتخار شماره 10 باشگاه بیلبائو را پس از واگذاری شماره 11 به آلوارو ژالو در اختیار گرفت، باشگاه بارسلونا به این نتیجه رسید که بهتر است از نیکو قطع امید کرده و به گزینه‌های دیگر خود فکر کند.

بارسلونا از ابتدای تابستان جذب نیکو را در اولویت قرار داده بود و همه چیز نشان می‌داد که این بازیکن فصل بعد برای بارسا بازی خواهد کرد به‌خصوص اینکه بارسا نیاز به مذاکره با بیلبائو هم نداشت و تنها کافی بود بند فسخ 58 میلیون یورویی او را فعال کند. فقط رضایت نیکو کافی بود اما در نهایت ستاره اسپانیایی تصمیم گرفت به قراردادش با اتلتیک پایبند بماند.

دیشب در ال‌چیرینگیتو ادعای جالبی مطرح شد. اینکه نیکو هفته پیش در یک تماس ویدیویی با خوان لاپورتا به او گفت که برای بارسا بازی خواهد کرد اما یک شرط دارد. اینکه تا یکشنبه این هفته بتوانند قراردادش را در لالیگا ثبت کنند. اتفاقی که برای بارسا به‌خاطر مشکل فرپلی مالی غیرممکن بود.

رئیس بارسا به نیکو گفت که همه تلاش خود را خواهد کرد ولی قول تضمینی نمی‌دهد. یکشنبه گذشت و بارسا نه تنها قادر به ثبت قرارداد نیکو نبود که حتی منبع مالی لازم برای پرداخت بند فسخ او نیز فراهم نشده بود.

ال‌چیرینگیتو همچنین گزارش داده است که نیکو بعد از اینکه از بارسا پیامی دریافت نکرد، تصمیم قطعی برای ماندن در بیلبائو را گرفت و حالا یک پیشنهاد تمدید قرارداد با افزایش بند فسخ را نیز روی میز دارد.

ادو ولاسکو، خبرنگار اهل بیلبائوی چیرینگیتو، در این رابطه گفت که نیکو حالا به تمدید قرارداد فکر می‌کند و اینکه اگر در آینده قصد جدایی و کسب افتخار داشته باشد، انتخاب او رئال مادرید خواهد بود نه بارسلونا. نیکو قبلا از رونالدو به عنوان الگوی فوتبالی خود نام برده بود. او برای پول بیشتر نیز پیشنهاد چلسی را داشت ولی آن را هم رد کرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها