به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۸۶۳۳۵

بارسا خوب بود ولی رئال دنیای دیگری است

بارسا خوب بود ولی رئال دنیای دیگری است
گروه ورزشی: تاکفوسا کوبو در مصاحبه‌ای با فرانس فوتبال به دوران حضور خود در رئال مادرید اشاره کرد و از تفاوت بارسلونا و باشگاه مادریدی گفت.به گزارش "ورزش سه"، بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد یکی از بازیکنان شاخص لیگ فوتبال اسپانیاست. کوبو در نوجوانی به لاماسیا بارسلونا رفت ولی در نهایت به عنوان بازیکن رئال مادرید به اسپانیا بازگشت. او یکی از کسانی بود که از سوی فیفا به‌خاطر نقض قوانین بارسا در جذب بازیکنان زیر سن قانونی مجبور به جدایی از لاماسیا شد.

این ملی پوش ژاپنی هرگز نتوانست در رئال به جایگاه خوبی برسد و به صورت قرضی در مایورکا، ختافه یا ویارئال حضور داشت تا اینکه قطعی به سوسیداد واگذار شد. کوبو در همین تیم توانسته به اوج برسد.او در مورد امضای قرارداد با بارسا گفت: «برای موفقیت در فوتبال یک عنصر شانس نیز وجود دارد. مال من این بود که بارسا یک آکادمی فوتبال در ژاپن تشکیل داد. من ثبت‌نام کردم و آنها من را به عنوان بهترین بازیکن معرفی کردند. از آنجا همه چیز شروع شد. به پدر و مادرم گفتم که می‌خواهم به اسپانیا بروم و آن‌ها تمام تلاششان را کردند تا این اتفاق بیفتد.»

لاماسیا: «لاماسیا مکانی منحصر به‌فرد و خاص است. آموزش فوتبال بسیار سرگرم کننده بود. درس بود، بعد فوتبال، فوتبال، بعد درس... هر روز همینطور بود تا اینکه مجبور شدم به ژاپن برگردم. در یادگیری زبان مشکلاتی داشتم، اما به سرعت با فرهنگ اسپانیایی خو گرفتم. اینجا مردم خیلی به شما نزدیک‌ترند، زیاد با شما صحبت می‌کنند. در مجموع اسپانیا با ژاپن بسیار متفاوت است. خوشبختانه من اجتماعی بودم و دوست داشتم با دیگران صحبت کنم.»

انتقال به رئال مادرید: «یادم است با هم تیمی‌هایم در ژاپن بازی می‌کردم و ناگهان پیشنهاد رئال رسید. دیگر قرار بود در بهترین باشگاه جهان تمرین کنم. من در بارسا هم بودم ولی رئال یک دنیای دیگر است. در هر جلسه تمرین با رئال استرس داشتم که توپ را از دست ندهم. باید خودم را ثابت می‌کردم و این فشار به من کمک کرد. با توجه به وضعیت من به عنوان یک بازیکن غیر اتحادیه اروپا، رئال مادرید نتوانست قراردادم را ثبت کند و من چندین فصل به صورت قرضی جدا شدم و حالا هم که برای سوسیداد بازی می‌کنم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها