به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۸۶۴۴۹

گلن پاول در آتش دوباره‌سازی سینمایی

گلن پاول در آتش دوباره‌سازی سینمایی
گروه فرهنگی: گلن پاول بازی در نسخه دوباره سازی «انفجار آتش/ بک درفت» اکشن بلاک باستر معروف دهه هشتاد میلادی را در دستور کار خود قرار داده است.به گزارش  صبا، این فیلم نگاهی امروزی به داستان فیلم موفق سال ۱۹۹۱ ران هاوارد خواهد داشت.
 
نسخه جدید و احیا شده بک درفت در شرایطی وارد مرحله تولید می شود که کارگردان نسخه اصلی هیچ همکاری و ارتباطی با آن نخواهد داشت.در نسخه اصلی این اکشن ماجراجویانه و پرتنش، کرت راسل ستاره مشهور دهه هشتاد و ویلیام بالوین نقش های اصلی را بازی می‌کردند.

در نسخه تازه، گلن پاول نقشی را به عهده می‌گیرد که کرت راسل در نسخه کلاسیک و کالت آن بازی کرده بود.برایان گریزر مدیر شرکت فیلمسازی ایمجین اینترتینمنت خبر ساخت نسخه جدید و حضور پاول در نقش اصلی آنرا در اختیار رسانه های گروهی قرار داده است.

با این حال، او در رابطه با زمان شروع کار فیلمبرداری و تاریخ اکران عمومی آن توضیحی ارائه نکرد.
نزدیکان به ایمجین اینترتینمنت می گویند هنوز فیلمنامه اقتباسی نسخه احیا شده تازه فیلم نوشته نشده و گریزر یک فیلمنامه کامل در اختیار ندارد.

اظهارات این تهیه کننده در حالی توجه دوستداران سینما را به خود جلب کرده که ران هاوارد یک سال قبل در ارتباط با تولید نسخه تازه فیلم صحبتهایی کرده بود.او در مصاحبه با نشریه اینترتینمنت ویکلی گفته بود: «بک درفت از آن دسته فیلم‌هایی است که زمینه بسیار خوبی برای یک اقتباس جدید را دارد. البته من بیشتر به یک سریال تلویزیونی فکر می کنم که براساس داستان نسخه سینمایی احیا و تولید شود.»

در داستان فیلم، راسل و بالدوین دو مامور آتش نشانی بودند که در شهر شیکاگو با مسائل کاری سخت و دشواری روبرو شده و ماجراجویی های اکشنی را تجربه می کنند.گلن چاول در شرایطی درنسخه بازسازی شده بک درافت بازی می‌کند که قبل از این اعلام شده در نسخه های دوباره سازی شده دو فیلم معروف کلاسیک دیگر هم ظاهر خواهد شد.

طی ماه گذشته رسانه ها در ارتباط با تولید نسخه های جدید و احیا شده «مرد فراری» آرنولد شوارزنگر و «بهشت می تواند منتظر بماند» با حضور او در نقش اصلی اخباری منتشر کردند.این روزها اکشن فاجعه آمیز «گردبادها» با بازی پاول روی پرده سینماهای جهان است که با فروش جهانی میلیون دلاری، لقب یکی از بلاک باسترهای تابستان امسال را به خود اختصاص داده است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها