به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۸۶۲۵۶

کالوم ترنر هکر می‌شود

کالوم ترنر هکر می‌شود
گروه فرهنگی: کالوم ترنر خشنود از موفقیت سریال «استادان هوا»، قرارداد بازی در یک سریال تلویزیونی مهم دیگر را امضا کرده است.به گزارش  صبا، این مجموعه با نام «نیو رومنسر» و حال و هوایی معمایی وارد مرحله تولید می‌شود.
 
ترنر در حالی به جمع همکاران سریال پیوسته که برنامه‌سازان قاب کوچک چند سالی است که به دنبال تولید این سریال هستند.شبکه اپل تهیه کننده نیمر توانسته با شکست دادن رقبای کاری خود، امتیاز برگردان تصویری نوول پرخواننده و جنجالی ویلیام گیبسون را خریداری کند.

مشخص نیست مدیران اپل برای خرید امتیاز این نوول چند میلیون دلار پرداخت کرده‌اند، اما گفته می‌شود مبلغ پرداختی بسیار بالا بوده است.کتاب گیبسون نخستین بار سال ۱۹۸۴ روی پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفت و توانست نظر مثبت اکثر منتقدان ادبی و اهالی کتابخوان را به خود جلب کند.

این نوول که جایزه ادبی و معتبر هوگو را نیز برده است، داستان زندگی و ماجراهای هنری کیس را بازگو می‌کند. قرار است نقش این کاراکتر را ترنر به عهده بگیرد.هنری کیس که یک هکر باهوش است، توسط یکی از ماموران سابق نیروهای ویژه به خدمت گرفته می شود تا آخرین کار حرفه‌ای‌اش را انجام دهد.

اما در مسیر انجام این ماموریت، هنری با یک هوش مصنوعی بسیار پرقدرت و هوشمند رودررو می‌شود که امکان موفقیت او در این ماموریت را به چالش می‌کشد.نوول گیبسون بعدها صاحب دو جلد دیگر هم شد که می‌تواند دستمایه مدیران اپل برای تولید فصل‌های بعدی سریال‌شان باشد.
گراهام رولند و دی جی دیلارد خالقان نیو رومنسو هستند. دیلارد پایلوت این سریال را کارگردانی می‌کند و رولند نویسنده فیلمنامه اقتباسی آن خواهد بود.

منتقدان تلویزیونی طی ماه‌های گذشته به تحسین بازی کالوم ترنر در سریال اکشن و هوانوردی استادان هوا پرداخته‌اند.او در کنار چند بازیگر جوان دیگر در این مجموعه در قالب خلبان شجاعی ظاهر شد که در دوران جنگ جهانی دوم، عملیات بمباران مهمی علیه نیروهای ارتش هیتلری انجام می‌دهد.تماشاگران سینما هم سال قبل او را در یکی از نقش های مهوری درام زندگی‌نامه‌ای «پسرها در قایق» جرج کلونی دیدند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها