به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۸۷۰۶۵

خداحافظی غیرمنتظره گلر‌کهکشانی‌ها از‌تیم ملی

خداحافظی غیرمنتظره گلر‌کهکشانی‌ها از‌تیم ملی
گروه ورزشی: سینا پرکاس، دروازه‌بان تیم گهر زمین سیرجان، پس از عدم حضورش در سیاهه وحید شمسایی پیش از جام جهانی، بازنشستگی خود از بازی‌های ملی را اعلام کرد.به گزارش "ورزش سه"، حضور در جام جهانی آرزوی هر ورزشکاری است که با تصویرسازی ذهنی و رویاپردازی از دوران کودکی برای چنین لحظه‌ای تلاش می‌کند. به هر حال، ناکامی در تحقق بخشیدن به آرزوها می‌تواند به یک ناامیدی منجر شود و حالا سینا پرکاس دروازه‌بان باتجربه تیم گهر زمین سیرجان پس از عدم حضور در لیست تیم ملی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامی‌اش برای همیشه از عرصه ملی خداحافظی کرد.

این خداحافظی غیرمنتظره در شرایطی توسط پرکاس اعلام شد که نام این دروازه‌بان در لیست 60 نفره تیم ملی برای مسابقات داخل سالنی تایلند دیده می‌شود و احتمال دارد دروازه‌بان نوشهری از این موضوع بی‌خبر بوده باشد و خیلی احساسی پس از انتشار سیاهه تیم‌ملی برای جام جهانی عمل کرده است.

پرکاس در جام ملت‌های آسیا 2022، یکی از سنگربانان وحید شمسایی بود و همچنین در لیست 25 نفره تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا 2024 حضور داشت. اما به نظر می‌رسد اتفاقات شش هفته اخیر لیگ باعث شده تا سرمربی تیم ملی برای جام جهانی روی او حسابی باز نکند.

اگرچه پرکاس در متن خداحافظی‌اش کنایه زده است و همچنین خیلی کوتاه بازنشستگی‌اش را اعلام کرده. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: «برام تموم شد. امیدوارم هیچ بازیکنی مثل من نشه. خیلی حرف‌ها هست. آرزوی قهرمانی برای تیم ملی کشورم و بهترین عملکرد برای دوستان خوبم در تیم ملی.»

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها