به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۸۷۴۲۹

خرید غیرمنتظره:‌لیائو در یک قدمی بارسلونا

خرید غیرمنتظره:‌لیائو در یک قدمی بارسلونا
گروه ورزشی: باشگاه بارسلونا تمام تلاشش را برای به جذب رافائل لیائو در همین تابستان به کار خواهد گرفت.به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا به دنبال تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال هستند و تلاش می‌کنند تا بازیکنان مدنظر هانسی فلیک را به خدمت بگیرند تا او بتواند بهترین نتایج ممکن را در رقابت‌های فصل جدید لالیگا و البته لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم به دست آورد.
این باشگاه از ابتدای تابستان به‌صورت جدی به دنبال جذب دنی اولمو از لایپزیش بود که بالاخره موفق شد اما تلاش آنها برای انتقال نیکو ویلیامز به این تیم با موفقیت همراه نشد و او به حضورش در اتلتیک ادامه داد. حالا منابع نزدیک به این باشگاه از هدف جدید مدیران بارسا در پنجره تابستانی امسال پرده برداشته‌اند.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که بارسا حالا و در فاصله کوتاهی که تا بسته شدن پنجره تابستانی باقی مانده تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا بتواند رافائل لیائو را به خدمت بگیرد. آنها با کمک ژرژ مندس، مدیر برنامه معروف، می‌خواهند این انتقال را به هر شکل ممکن در این چند روز عملی کنند.

گفته می‌شود که بارسا قصد دارد این کار را با مبلغی که برای خرید ویلیامز کنار گذاشته بود انجام دهد و برگ برنده آنها در این انتقال هم علاقه این ستاره پرتغالی به پوشیدن پیراهن بارسلونا است که کمک بزرگی برای آنها خواهد بود. مذاکرات اولیه برای جذب این بازیکن آغاز شده و مندس نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

موندو دیپورتیوو همچنین مدعی شده است که میلان هم به فروش لیائو بی‌میل نیست و علاقه‌مند است که به جای دریافت کل مبلغ، یکی از بازیکنان بارسا هم در ازای انتقال این بازیکن دریافت کند اما هنوز نامی از هیچ بازیکنی برای انجام این معاوضه برده نشده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها