به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۴۸۸۱۹۵

ویدئویی از مشهد که موجب بهت و شوک مردم شد!

ویدئویی از مشهد که موجب بهت و شوک مردم شد!
گروه فیلم: در روزهایی که امیر قلعه‌نویی دردمندانه می‌گوید: «در مشهد جایی برای تیم ملی نیست» و درخواست پرسپولیس و استقلال برای میزبانی در ورزشگاه امام رضا وتو می‌شود، تصاویری از تمرینات تیم باشگاهی اتک افغانستان در همین استادیوم، فضای مجازی را تسخیر کرده است. البته تصاویر مربوط به چیزی حدود دو هفته پیش است؛ زمانی که این تیم برای حضور در مسابقه پلی‌آف چلنج کاپ آسیا، اردوی ده روزه‌ای را در مشهد برپا و از تمامی امکانات ورزشگاه استفاده کرد.

اتک –که پلی‌آف را با دو گل به نماینده قرقیزستان باخت- تنها تیم افغانستانی نیست که تمریناتش را در کمال آسایش و رفاه در مشهد پشت سر می‌گذارد؛ چه این که تیم ملی فوتسال این کشور هم در مسیر صعود نوبرانه‌اش به جام‌جهانی، اردو و تمرینات مفصلی در مشهد داشت.
....
این، قصه غم‌انگیز غربت ایرانی در ایران است؛ جایی که زنان بلیت خریده‌اش پشت درهای ورزشگاه گاز اشک‌آور می‌خورند و مسوولان فدراسیون جرات ندارند تیم ملی مملکت را یک بار دیگر آنجا ببرند، اما درهای استادیومش چهار طاق به روی تیم‌های اعزامی از افغانستان باز است.

این شهر مشهد که حالا به سکوی پرتاب و پرواز تیم‌های همسایه تبدیل شده، مدت‌هاست که خودش هیچ تیمی در سطح اول فوتبال باشگاهی مملکت ندارد و کک کسی هم نمی‌گزد. ابومسلم ریشه‌دار و دوست‌داشتنی که آن همه ستاره ممتاز تحویل فوتبال ایران داد، سال‌هاست ریشه‌کن شده و حتی از بدلش، سیاه‌جامگان هم دیگر اثری باقی نیست. افسوس از خاطراتی که سوخت، هویتی که تباه شد...

 
مرجع : ورزش مدیا
برچسب ها: اتباع افغانی

۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ۱۹:۴۰
افغانی‌ها در حال تصاحب ایران هستند، آرام و خزنده. به زودی حتی از نسل و نژاد ایرانی چیزی باقی نخواهد ماند. (440580)
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۶/۰۶ ۰۸:۲۰
همیشه بر خلاف چراغی که به خانه رواست عمل می شود. (440590)
۱۴۰۳/۰۶/۰۶ ۰۸:۴۳
متاسفانه تام علم الهدا هست اوضاع همینه تو را به خدا خراسان بزرگ و تاریخی را از طالبانیسم نجات دهید!!!! مشهدی که زمانی پر از قهرمانان ملی بود حالی پر از زائران عراقی و صیغه سراها شده است پر از کارگران افغانی شده است تیم ابومسلم و سیاه جامگان را بخاطر عقاید اینها منحل کردند !!!!! خراسانی که اولین طلای المپیک بعد انقلاب 57 را آورده است حالا دیگر ورزشکار ملی ندارد!!!! هیهات من الذله (440592)
۱۴۰۳/۰۶/۰۶ ۱۹:۰۳
مرد باید خودشون دست بکار بشن و این کاشته های علم الهدی رو از بیخ درو کنن (440605)
۱۴۰۳/۰۶/۱۲ ۰۸:۰۰
وقتی مسئول بلند مرتبه مشهدی می گوید دانشمندان این مملکت افغانی بودند دیگر نباید انتظاری داشت (440681)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها