به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۹ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۸۸۸۰۱

به شدت منتظر دیدار با بارسا و فلیک هستم

به شدت منتظر دیدار با بارسا و فلیک هستم
گروه ورزشی: مانوئل نویر می‌گوید با اشتیاق زیادی منتظر دیدار با بارسلونا و ملاقات با هانسی فلیک است.به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با انگیزه بسیار زیادی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را آغاز خواهد کرد. علاوه‌بر فرمت جدید که برای همه تیم‌ها هیجان‌انگیز است، آنها فرصت این را دارند که با رسیدن به فینال این مسابقات که در آلیانز آرنا برگزار می‌شود، مقابل چشمان هواداران‌شان قهرمانی چمپیونزلیگ را پس از سال‌ها به دست بیاورند. پس از پایان قرعه‌کشی که امشب برگزار شد، نویر و یوشول کیمیش، ستاره‌های این تیم به بازی‌های تیم‌شان واکنش نشان دادند.

نویر گفت: «بازی‌ها مقابل حریفان بسیار قوی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. اما ما با اعتماد به نفس وارد فرمت جدید لیگ قهرمانان می‌شویم تا مستقیماً به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنیم. می‌خواهیم نشان دهیم که کجا ایستاده‌ایم و پیروز شویم، به ویژه در بازی‌ها مقابل تیم‌های سید یک. بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن فصل را خوب شروع کرده‌اند. ما دوباره هانسی فلیک و کادر فنی او را خواهیم دید. شاختار تیمی است که سال‌ها در لیگ قهرمانان حضور داشته است. بازی در گلزن‌کرشن برگزار خواهد شد که البته برای من یک بازی خانگی و بسیار ویژه است. بنفیکا تیم بسیار قوی‌ای است که در سال‌های اخیر نشان داده همیشه قادر به رسیدن به مرحله حذفی است. ما قبلاً تجربه بازی مقابل زاگرب را نیز داریم.

اسلوبودان پس از صعود به دور گروهی قطعاً بسیار هیجان‌زده خواهد بود. در استون ویلا، بازیکنان انگلیسی ما خوشحال هستند که در انگلیس بازی خواهیم کرد.»یوشوا کیمیش، هافبک آلمانی بایرن مونیخ، نیز گفت: «برخی تیم‌ها هستند که ما زیاد مقابل آن‌ها بازی نکرده‌ایم. بالاتر از همه، من منتظر دیدار دوباره با هانسی فلیک و بارسلونا و همچنین بازی مقابل پاریس هستم. برای من، این دو تیم قوی‌ترین حریفان‌مان هستند، اگرچه نباید هیچ‌یک از باشگاه‌های دیگر را دست‌کم بگیریم. همه بازی‌ها می‌توانند بسیار نزدیک باشند. با این حال، هدف ما باید صعود مستقیم به مرحله یک‌هشتم نهایی باشد. و چه چیزی بهتر از حضور در فینال در ماه می ۲۰۲۵ در آلیانز آرنا، در استادیوم خودمان.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها