به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۹ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۸۸۸۱۴

لیست پرتغال برای لیگ ملت‌ها با حضور رونالدو

لیست پرتغال برای لیگ ملت‌ها با حضور رونالدو
گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو، مهاجم النصر عربستان، در فهرست جدید تیم ملی پرتغال جهت شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا حضور دارد.به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مارتینز امروز فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی ماه سپتامبر تیم ملی پرتغال را اعلام کرد. بازیکنان پرتغال برای بازی با کرواسی و اسکاتلند به ترتیب در روزهای 5 و 8 سپتامبر در لیگ ملت‌های اروپا آماده می‌شوند.

در میان 25 بازیکن دعوت شده از سوی روبرتو مارتینز، نام‌هایی مانند فرانسیسکو ترینکائو، پدرو گونچالوز و همچنین بازیکنان جوانی مانند رناتو ویگا، تیاگو سانتوس و کوئندا دیده می‌شود.نکته قابل توجه این لیست نام کریستیانو رونالدو است که اخیرا اعلام کرده بود قصدی برای خداحافظی از فوتبال ندارد و پیش‌بینی می‌شد که در لیگ ملت‌های اروپا هم شرکت کند.

رونالدو در یورو 2024 به استانداردهای همیشگی خود نزدیک نبود. او یک پنالتی مقابل اسلوونی از دست داد و همچنین برای اولین‌بار در دوران حرفه‌ای خود نتوانست در یک تورنمنت بزرگ گلزنی کند.پیش‌بینی می‌شد که چنین آماری که در نهایت منجر به حذف پرتغال شد، ممکن است باعث صحبت در مورد خداحافظی کریستیانو از تیم ملی شود، اما فهرست جدید روبرتو مارتینز ثابت می‌کند که چنین چیزی فعلا در برنامه‌های این بازیکن 39 ساله نیست.

لیست پرتغال برای لیگ ملت‌های اروپا:
دروازه‌بان‌ها: دیوگو کاستا، روی سیلوا و خوزه سا
مدافعان: روبن دیاس، آنتونیو سیلوا، رناتو ویگا، گونچالو ایناسیو، تیاگو سانتوس، دیوگو دالوت، نونو مندس، نلسون سمدو
هافبک‌ها: پالینیا، ژوائو نوس، ویتینیا، برونو فرناندز، برناردو سیلوا، روبن نوس
مهاجمان: رافائل لیائو، گئوانی کوئندا، پدرو نتو، کریستیانو رونالدو، دیوگو ژوتا، ژوائو فلیکس، فرانسیسکو ترینکائو و پدرو گونچالوس.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها