به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۰۰:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۹۰۱۷۵

پایان فیلمبرداری فیلم تازه کلونی و آدام سندلر

پایان فیلمبرداری فیلم تازه کلونی و آدام سندلر
گروه فرهنگی: کار فیلمبرداری فیلم بدون نام جرج کلونی و آدام سندلر به‌کارگردانی نوآ بامباخ به‌زودی در لندن به پایان می‌رسد.به گزارش  صبا، این پروژه با نام موقت «فیلم بدون نام نوآ بامباخ» یک ماه قبل جلوی دوربین رفت.
 
سازندگان فیلم از آن به عنوان یک کمدی درام پراحساس نام می‌برند که داستانش اختصاص به تعدادی آدم بزرگسال با دیدگاه‌های مختلف دارد.با این وجود و با اینکه کار فیلمبرداری فیلم تقریبا رو به پایان است، سازندگانش حاضر به ارائه داستان فیلم و خط کلی آن نشده‌اند.

برای منتقدان سینمایی و خبرنگاران رسانه‌ها، بسیار عجیب است که نوآ بامباخ حاضر به تعریف خط کلی داستان فیلم تازه‌اش نشده است.در کنار جرج کلونی، هنرمندان مطرح دیگری چون آدام سندلر، لورا درن و بیلی کروداپ هم در این کمدی درام بازی دارند.

این اولین بار است که کلونی و سندلر به عنوان دو ستاره مطرح دنیای سینما در یک فیلم سینمایی با یکدیگر هم بازی می‌شوند.بحث تولید فیلم اولین بار در دسامبر گذشته مطرح شد و گفته شد که شبکه جنجالی نتفلیکس تهیه کننده آن است.هنوز مشخص نیست این اثر اجتماعی فقط در پلتفرم‌های دیجیتالی پخش می‌شود یا اکران عمومی سینمایی هم خواهد داشت.

فیلمنامه اصیل و غیراقتباسی فیلم را بامباخ با همکاری امیلی مورتیمور نوشته و هزینه تولید فیلم حدود ۵۰ میلیون دلار است.به گفته منابع نزدیک این کمدی درام، صحنه های فیلم در سه شهر بزرگ دنیا یعنی لندن، نیویورک و توسکانی ایتالیا فیلمبرداری می‌شود و این لوکیشن ها نقش مهمی در داستان آن دارند.
مدیران نتفلیکس گفته اند این فیلم را برای نمایش یا پخش در بهار سال آینده میلادی آماده می کنند. این در حالی است که فیلم تا قبل از پایان فصل پائیز سال جاری میلادی آماده نمایش می‌شود.

جرج کلونی که سال قبل «پسرها در قایق» را کارگردانی کرد، این روزها با اکشن پرتنش «گرگ ها» در کنار براد پیت به دیدار تماشاگران می‌آید.نکته جالب اینکه این فیلم برای پخش در پلتفرم‌های دیجیتالی آماده شده و این بازیگر چند روز قبل نسبت به عدم اکران عمومی وسیع آن در سالن های سینماها شکوه کرد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها