به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۰۰:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۹۰۲۵۳

فخرفروشی به سبک رونالدو: دو بازی، دو برد

فخرفروشی به سبک رونالدو: دو بازی، دو برد
گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو با انتشار پستی از دو پیروزی تیمش در لیگ ملت‌های اروپای فصل جدید ابراز خوشحالی کرد.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبه‌روی تیم ملی اسکاتلند به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد تا دومین برد متوالی را هم در این مسابقات به دست آورده باشد.

کریستیانو رونالدو در این بازی در ترکیب اصلی قرار نداشت و در ابتدای نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی و جانشین پدرو نتو وارد زمین بازی شد و توانست گل پیروزی‌بخش تیم ملی کشورش را در فاصله دو دقیقه تا پایان وقت قانونی این دیدار روی پاس گل نونو مندس وارد دروازه حریف کند و مثل همیشه تاثیرگذار ظاهر شود.این ستاره پرتغالی پس از پایان این بازی با انتشار تصاویری از خوشحالی پس از گلش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «دو بازی، دو پیروزی. از همه شما به‌خاطر حمایت‌تان سپاس‌گزارم، پرتغال!»

تیم ملی پرتغال حالا با شش امتیاز و پس از کسب این دو پیروزی شیرین در صدر جدول رده‌بندی گروه یک رقابت‌های سطح A رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا ایستاده و کرواسی و لهستان هر کدام با سه امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. اسکاتلند هم بدون امتیاز در قعر جدول این گروه است.
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها