به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۹۰۸۶۱

فشار هواداران فوتبال ایران به مورایس

فشار هواداران فوتبال ایران به مورایس
گروه ورزشی: طرفداران سپاهان و البته اغلب دنبال‌کننده‌های جدی لیگ دوست دارند هر چه زودتر استیون انزونزی و ابوبکار کامارا را در ترکیب سپاهان ببینند.به گزارش ورزش‌ سه، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی شهریور ماه ۶ بازیکن را از سپاهان به اردوی تیم ملی برای دو بازی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی مقابل قرقیزستان و امارات فراخواند. دومین دیدار ایران روز سه‌شنبه هفته گذشته برگزار شد و ملی‌پوشان روز پنجشنبه به تمرینات تیم‌های خود اضافه شدند.

پیام نیازمند، امین حزباوی، آریا یوسفی، محمد کریمی، جواد آقایی‌پور و صالح حردانی ۶ ملی‌پوش سپاهان بوده‌اند که هر ۶ بازیکن در بازی‌های قبلی در میان بازیکنان اصلی تیم قرار داشته‌اند، ولی حالا در شرایطی که فقط روز گذشته در تمرینات حاضر بوده‌اند بعید به نظر می‌رسد در مصاف با ملوان شانسی برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشند. البته که ممکن است برخی از آنها به دلیل محدودیت‌هایی که مورایس دارد در جمع ۱۱ بازیکن اصلی قرار بگیرند. 

در این شرایط ترکیب سپاهان را می‌توان با نفرات زیر مقابل ملوان بندرانزلی تصور کرد:
در خط دروازه احتمالاً نیما میرزاد برای اولین مرتبه در فصل جاری جلوتر از پیام نیازمند در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و در قلب خط دفاعی برای اولین مرتبه محمد دانشگر و هادی محمدی کنار هم بازی خواهند کرد. در پست دفاع راست شانس وحدت حنانوف نسبت به آریا یوسفی و صالح حردانی بیشتر است و حسین گودرزی هم در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد.

معضل بزرگ مورایس در خط میانی خواهد بود که باید دید از چه نفراتی در کنار برایان دابو استفاده خواهد کرد. اینکه استیون انزونزی برای اولین مرتبه در کنار دابو قرار بگیرد و سرشوق هم در ترکیب اصلی جای بگیرد کم نیست. 

درنهایت در بخش هجومی مورایس کار چندان سختی در پیش ندارد و به احتمال فراوان لیموچی پس از صدور کارت بازی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و از میان شکاری و محبی یکی برای حضور در پست وینگر چپ انتخاب می‌شود. درنهایت کاوه رضایی هم در راس خط آتش تیم قرار می‌گیرد. 
ضمن اینکه رضا اسدی دیگر بازیکن در دسترس مورایس است که با توجه به تفکرات مورایس در بخش میانی یا هجومی بازی خواهد کرد. 

با این وصف ترکیب سپاهان مقابل ملوان بندرانزلی به شرح زیر قابل تصور است: 
نیما میرزازاد - حسین گودرزی، محمد دانشگر، هادی محمدی، وحدت حنانوف، برایان دابو، ارشیا سرشوق، رضا اسدی، مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و کاوه رضایی.البته تمام این‌ها حدس و گمانه‌زنی پیرامون ترکیب اصلی سپاهان است و ممکن است با وارد شدن بازیکنانی نظیر جواد آقایی‌پور، پیام نیازمند که در دو بازی تیم ملی فرصت بازی نداشتند و حتی محمد کریمی که فقط چند دقیقه بازی کرد این ترکیب تحت تاثیر قرار بگیرد. ضمن اینکه کامارا و استیون انزونزی نیز کارت بازی‌شان صادر شده و دیگر مشکلی برای همراهی سپاهان ندارند که باید دید مورایس از آنها در ترکیب اصلی بهره می‌برد یا خیر.مصاف سپاهان و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه فولادشهر آغاز می‌شود.
برچسب ها: ژوزه مورایس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها