به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۹۰۸۶۴

پدرو: هیچکس به استقلال فکر نکند

پدرو: هیچکس به استقلال فکر نکند
گروه ورزشی: سرمربی الغرافه به بازیکنانش تاکید کرد که فقط به دنبال موفقیت در بازی با الشمال باشند.به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الغرافه در حالی باید روز دوشنبه آینده در ورزشگاه شهدای شهرقدس تهران به مصاف استقلال ایران برود و نخستین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا را برگزار کند که از ساعت 18:30 امشب در هفته چهارم لیگ ستارگان قطر مقابل الشمال قرار می‌گیرد که پدرو مارتینز، سرمربی پرتغالی این تیم تاکید داشته بازیکنانش به فکر همین بازی باشند.

مارتینز در نشست خبری قبل از دیدار الغرافه مقابل الشمال عنوان کرد: با توجه به غیبت بازیکنان زیادی که در تیم‌های ملی حضور داشتند، گروهی بازیکنان جوان در تمرینات قبلی با ما شرکت کردند؛ در حالی که تمرینات در هفته جاری خیلی خوب بود، چون مونتاری و الجناحی به تمرینات پیوستند و یحیی به شرایط خوبی رسید که این اتفاق خوبی بود.او یادآور شد: تقریباً هیچ مشکلی با مصدومیت بازیکنان نداریم که اتفاق خوبی برای ما است و اکنون گزینه‌های بیشتری روی نیمکت داریم و فقط به بازی مقابل الشمال فکر می‌کنیم.

سرمربی الغرافه اضافه کرد: تیم الشمال فصل را خیلی خوب شروع کرد و قبل از شکست در دو بازی آخر لیگ، تیم بسیار خوبی مثل السد را در هفته اول شکست داد، اما می‌بینم که آنها تیم خوبی هستند. بازیکنانم باید سعی کنند با یکپارچگی مقابل هر تیمی بازی کنند و این چیزی است که ما انتظار داریم چون بازی مهمی برای ما است.

مارتینز تاکید کرد: می‌خواهم به بازیکنانم یادآوری کنم که جایی برای فکر کردن به لیگ نخبگان آسیا (بازی مقابل استقلال) وجود ندارد، چراکه در روز جمعه یک بازی مهم در لیگ ستارگان داریم. درست است که لیگ نخبگان اهمیت دارد ولی ما یک هدف بزرگ هم در لیگ قطر داریم. بنابراین، همه باید بفهمند که اگر روز جمعه خوب بازی نکنیم، مطمئنا نمی‌توانیم این کار را در لیگ نخبگان انجام دهیم، چراکه ما مسئولیت خود و اهمیت بازی با الشمال را می‌دانیم.

پدرو خطاب به هواداران الغرافه گفت: پس از بازگشت همه بازیکنان، سطح بازی ما بهتر خواهد شد؛ اگرچه برخی از آنها هنوز به آمادگی کامل خود نرسیده‌اند، اما تیم قدرتمندی هستیم. ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم. من از داشتن این گروه بسیار خوشحالم و آماده‌ایم. اگرچه در هفته‌های ابتدایی لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم، اما به تدریج به رسیدن به تعادل نزدیک‌تر شدیم و تیمم، آنچه را که من آرزو دارم، انجام خواهد داد و این همان چیزی است که قول می‌دهم. هواداران ما در آینده از مسابقات ما لذت خواهند برد و امیدوارم در لحظات سخت از ما حمایت کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها