به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۹۱۱۳۸

جن گیری به سبک آل پاچینو‌

جن گیری به سبک آل پاچینو‌
گروه فرهنگی: «تشریفات مذهبی» تازه ترین فیلم سینمایی آل پاچینو برای سال آینده میلادی راهی پرده سینماهای آمریکا و دیگر کشورهای دنیا می‌شود.به گزارش  صبا، محصول جدید شرکت مستقل فیلمسازی ایکس‌وای ضد درامی دلهره آور است.
 
این محصول مستقل و غیرمتعارف سینمایی حال و هوایی جن گیری دارد و براساس یک ماجرای واقعی ساخته شده است.ال پاچینو در تشریفات مذهبی در نقش کشیش پیری ظاهر می شود که باید با گذشته تاریک خود در جریان یک جن گیری مهم کنار بیاید.

گذشته این کشیش به نوعی در ارتباط با عمل جن گیری تازه اوست، که به صورت طبیعی کارش را با مشکلاتی روبرو می کند.دن استیونس که نقش مقابل پاچینو را بازی می کند، کشیش دیگری است که نسبت به تقدیر خود با پرسش هایی جدی روبروست و در جن گیری غیرمتعارف کاراکتر پاچینو به کمک او می آید.

این دو کشیش که به روش های متفاوتی برای عمل جن گیری اعتقاد دارند،باید اقدام به نجات زندگی زن جوانی کنند که روحی خبیث و پرقدرت جسم او را در اختیار گرفته است.داستان فیلم به شرح مراحل مختلف جن گیری دو کشیش و اقدامات خطرناک آنها می پردازد، که ممکن است به مرگ زن جوان بشود.

دیوید میدل کارگردان فیلم، کار نگارش فیلمنامه اقتباسی آن را با کمک انریکو ناتاله انجام داده است. فیلمنامه براساس داستان زندگی اما اشمیت نوشته شده است.اما اشمیت زنی آمریکایی بود که بعد از یک بیماری سخت متوجه می شود روحی خطرناک جسم او را در کنترل گرفته و مجبور به شرکت در یک جن گیری نفس گیر و بسیار خطرناک می شود.

پرونده مرموز این زن جوان هنوز هم به عنوان یکی از نمونه های نادر تاریخ جن گیری آمریکا شناخته می شود.تهیه کنندگان فیلم قصد دارند این درام مذهبی دلهره آور جن گیری را در فصل بهار ۲۰۲۵ اکران عمومی کنند.تشریفات مذهبی از جمله کارهای نادر آل پاچینو در صنعت سینماست. این ستاره مولف و کهنه کار دنیای سینما، چند سالی است که بیشتر با تلویزیون همکاری می کند و در چند فیلم تحسین شده تلویزیونی ظاهر شده است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها