به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۹۲۰۸۵

آیا ماسک‌ های خانگی به تنهایی در جوانسازی پوست تاثیرگذار هستند؟

گروه سلامت و زیبایی: پوست انسان، در معرض عوامل مختلف قرار گرفته و تولید کلاژن آن کاهش می یابد. این عامل به پیری چهره و از دست رفتن شادابی آن منجر می ‌شود. به همین دلیل نیز بسیاری از افراد به دنبال راهکار های مختلف برای جوانسازی پوست خود هستند. در میان انواع روش های مختلف برای این کار، استفاده از ماسک های خانگی به دلیل دسترسی آسان و اقتصادی بودن، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
تاثیر ماسک های خانگی در جوانسازی پوست
تاثیر ماسک های خانگی در جوانسازی پوست
اما آیا این ماسک ها می توانند نتایج مطلوبی از جوانسازی پوست را برای افراد به همراه داشته باشند؟ یا بهتر است از روش های جدید تری مانند لیفت که توسط دکتر لیفت نخ انجام میشود، بهره گرفت؟ شما می توانید برای مشاوره تخصص در رابطه با روش های جوانسازی پوست در بهترین کلینیک زیبایی تهران که متعلق به کلینیک دکتر نقش وار است،تماس بگیرید.

انواع روش های جوانسازی پوست
شما می توانید با توجه به شرایط خود و اهدافی که دارید از طریق روش های مختلف به جوانسازی پوست خود اقدام کنید. برای این کار روش های مختلف و بسیار زیادی وجود دارند که از مهم ترین و موثر ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    لیفت با نخ
این روش غیرتهاجی بوده و پزشک با تعبیه نخ های مخصوص در زیر پوست باعث تحریک تولید کلاژن می گردد. نتایج حاصل از این روش فوری بوده و تا چندین ماه ماندگاری دارد.

•    تزریق بوتاکس
پزشک با تزریق بوتاکس، عضلات صورت را به طور موقت فلج کرده و با این کار به کاهش چین و چروک های آن کمک می کند.

•    فیلر
در این روش از جوانسازی پوست، مناطق کم حجم پوست صورت با استفاده از فیلر پر می شوند. استفاده از فیلر نتایج سریع و بسیار مطلوبی را در جوانسازی پوست دارد. اما بایستی به طور دوره ای تمدید شود.

•    میکرودرم ابریژن
در روش میکرودرم ابریژن با استفاده از کریستال های ریز لایه ‌برداری سطحی از پوست انجام می شود. استفاده از میکرودرم ابریژن، افزایش نرمی و شفافیت پوست را به همراه خواهد داشت.

•    ماسک های طبیعی
استفاده از انواع ماسک های طبیعی باعث بهبود پوست و شادابی آن می شود. اما اثرات و ماندگاری آن در مقایسه با سایر روش ها بسیار کم تر است.

انواع روش های جوانسازی پوست

میزان اثرگذاری ماسک خانگی بر جوانسازی
ماسک ‌های خانگی اغلب از مواد طبیعی تهیه شده و از خواص آنتی ‌اکسیدانی، مرطوب‌ کننده و تغذیه ‌کننده پوست برخوردار هستند. به همین دلیل نیز می توانند جوانی و شادابی پوست را بهبود ببخشند. اما واقعیت آن است که این ماسک ها تنها بر روی سطوح اولیه پوست تاثیر می گذارند. از این رو برای داشتن نتایج ماندگار، بهتر و عمیق تر، بایستی از روش های مختلف پزشکی مانند لیفت نخ و... استفاده کنید.
شما می توانید برای مشاوره و انجام جراحی های زیبایی مختلف به کلینیک دکتر نقشوار مراجعه کنید. این کلینیک از بهترین پزشک ها و بروز ترین دستگاه های پزشکی برای جوانسازی پوست استفاده می کند تا نتایج حاصل از جراحی ماندگاری و کیفیت مطلوبی داشته باشد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها