به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۴۹۲۵۹۴

نوازی: نگران قضاوت حیدری در دربی هستم

نوازی: نگران قضاوت حیدری در دربی هستم
گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از انتخاب برادران حیدری در صدوچهارمین دربی پایتخت ابراز نگرانی کرد.به گزارش تسنیم، محمد نوری، درباره حضورش به همراه برخی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال در تمرین روز گذشته آبی‌پوشان اظهار داشت: از ما برای حضور در تمرین دعوت کرده بودند و وظیفه داشتیم در آستانه بازی حیثیتی با پرسپولیس حضور پیدا کرده و حمایت‌مان را اعلام کنیم. تمرین خوب و با نشاطی دیدیم و بازیکنان انگیره زیادی داشتند.

وی افزود: به جواد نکونام گفتم این بازی برای استقلال خیلی اهمیت دارد و خودش نیز تأیید کرد. آقای احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه نیز حضور داشتند و حمایت‌شان را اعلام کردند. شهریاری قول پاداش برد را نیز به بازیکنان داد. امیدوارم با حمایت‌های انجام شده و انگیزه‌ای که کادرفنی و بازیکنان داشتند، استقلال برنده دربی شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص صحبت‌هایی که با روزبه چشمی انجام داد، گفت: چشمی با من صحبت کرد و گفت اخطارش در بازی با نساجی مازندران بی‌مورد بوده است. داور نسبت به چشمی بی‌معرفتی کرد و نگاهش مثبت نبود. داور (علی صفایی) با اینکه می‌دانست هفته آینده دربی برگزار می‌شود، مدیریت نکرد و به نوعی با محرومیت چشمی به استقلال ضربه زد. چشمی بازیکن باتجربه‌ و حضورش در دربی تأثیرگذار است، اما نبود او می‌تواند مشکل‌ساز شود.

به چشمی روحیه دادم و گفتم بیرون از ترکیب هم می‌توانی به تیم کمک کنی. امیدوارم محمدحسین مرادمند یا هر بازیکن دیگری که جایگزین چشمی می‌شود بتواند از عهده وظایفش بربیاید.نوری در واکنش به عدم حضور فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال در تمرین خاطرنشان کرد: سمیعی قبل از حضورم در تمرین من را خواست و یک ساعتی با او صحبت کردم. به سمیعی گفتم بهتر است هر اختلافی که دارید، به خاطر نام استقلال آن را چال کنید.

از مدیرعامل استقلال خواستم به تمرین بیاید ولی گفت کار دارد و نمی‌تواند بیاید! من شخص پرست نیستم و چون استقلال را دوست دارم دنبال موفقیت تیمم هستم. از سمیعی خواستم به تمرین بیاید تا اختلاف‌ها حل شود ولی به هر دلیلی نتوانست بیاید.
 

وی در پایان با اشاره به پیش‌بینی‌اش از دربی 104 گفت: دربی‌ها را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. هر تیمی آرامش داشته باشد می‌تواند برنده باشد. استقلال چه به لحاظ بازی حیثیتی و هم جدولی نیاز به سه امتیاز دارد. از انگیزه‌ای که از بازیکنان دیدم، آنها مُصر به برتری برابر پرسپولیس هستند. تنها نگرانی من قضاوت برادران حیدری در این دربی است. بیژن و پیام هر دو به ضرر استقلال قضاوت کرده‌اند. نمی‌دانم چه کسی داوران را چینش می‌کند اما امیدوارم قضاوت عادلانه‌ای را در دربی ببینیم. ضمن اینکه، باید تصاویر بازی‌ها برای استفاده از اتاق VAR واضح باشد، نه اینکه هر صحنه‌ای که خودشان خواستند نمایش بدهند.
برچسب ها: محمد نوازی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها