به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۹۲۶۴۶

دو توپ طلای متوالی: چه افتخاری خدای من

دو توپ طلای متوالی: چه افتخاری خدای من
گروه ورزشی: بازیکن ارزشمند تیم فوتبال زنان بارسلونا درباره احتمال بردن دومین توپ طلای متوالی خود حرف زد.به گزارش "ورزش سه"، هفتم آبان در پاریس برندگان توپ طلا مشخص خواهند شد. اگر در فوتبال مردان شانس وینیسیوس را بالا می‌دانند در فوتبال زنان این شانس را به آیتانا بونماتی می‌دهند. کسی که سال قبل به این جایزه رسیده بود.

او می‌تواند امسال با رکورد الکسیا پوتیاس برابری کند که زمانی دو توپ طلای متوالی کسب کرد. این دقیقا چیزی است که آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن فوتبال جهان، می‌خواهد.بازیکن کاتالان اخیرا پیشنهاد بالای چلسی برای ماندن در باشگاه زندگی‌اش را رد کرد. او با افتخار گفت: «من کاملاً به بارسلونا اعتماد دارم، ما کارهای بسیار خوبی انجام داده‌ایم و تمام عناوین را به دست آورده‌ایم.»بدون شک، او بهترین بازیکن جهان است و به شاهکاری که هم‌تیمی‌اش الکسیا پوتیاس در سال‌های 2021 و 2022 با دو جایزه متوالی توپ طلا انجام داده است، نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شود.

بونماتی در این رابطه گفت: «من هر کاری نیاز بود انجام داده‌ام و انتخاب شدن به عنوان برنده توپ طلا به من ارتباط ندارد. امیدوارم نظر مثبت کسانی که رای می‌دهند را به دست آورده باشم. این فوق‌العاده خواهد بود. برایم باعث افتخار است به رکورد الکسیا برسم.»
برچسب ها: فوتبال زنان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها