به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۹۲۶۴۳

استقلالِ نکونام یکی دو نکونام کم دارد

استقلالِ نکونام یکی دو نکونام کم دارد
گروه ورزشی: میثم منیعی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است جواد نکونام بازنده مصاف با پرسپولیس نخواهد بود.به گزارش "ورزش سه"، میثم منیعی بازیکن تیم فوتبال استقلال در دهه 80 درباره شرایط این تیم در فصل جدید لیگ برتر به خبرنگار ما گفت:«هنوز چیزی از فصل نگذشته اما استقلال فراز و نشیب زیادی داشته است. شروع خوبی داشتیم و حاشیه به وجود آمد، از حواشی گذر کرد و برد، باز دوباره حاشیه ایجاد شد. در این مدت متاسفانه تلاطم بین مدیریت و مربی زیاد بوده و شرایط تیمی هنوز نتوانسته شکل بگیرد.»

او در پاسخ به اینکه "شرایط فعلی استقلال و برخی حواشی پیرامون این باشگاه در مصاف شهرآورد تاثیری خواهد داشت یا خیر؟" عنوان کرد:«این شرایط قطعا در دربی تاثیرگذار است. کسانی که دربی بازی کرده‌اند این حرف را خوب می‌فهمند که مسائل روانی چقدر در این بازی موثرتر از مباحث فنی است. تا قبل این بازی هم بازیکنان و هم کادر فنی باید به لحاظ روحی روانی شرایط خود را بالا بکشند تا بتوانند مقابل رقیب بهترین عملکرد را داشته باشند.»

منیعی درباره دیداری که به همراه تعدادی دیگر از پیشکسوتان استقلال با نکونام و شاگردانش داشتند توضیح داد:«اول به‌خاطر نام استقلال و بعد از آن به‌خاطر رفاقتی قدیمی که با جواد نکونام داریم احساس کردیم بعد از اتفاقاتی که برای جواد افتاده باید به عنوان دوستان قدیمی‌اش با حضورمان در کنار تیم به او و استقلال کمک کنیم. البته که جواد نکونام آدم جنگ‌جویی است و مطمئنا حواشی اخیر روی او تاثیری نخواهد گذاشت.»


او که در این دیدار در محل تمرین استقلال حاضر شده بود، درباره آخرین وضعیت روحی بازیکنان این تیم افزود:«بچه‌های تیم از لحاظ روحی بسیار خوب بودند. جواد نکونام و کادر فنی عالی بودند. همه در وضعیت خوبی بودند و امیدوارم که در دربی هم بهترین عملکردشان را داشته باشند.»

منیعی که یکی از هافبک‌های محبوب تاریخ تیم استقلال به حساب می‌آید، اوضاع خط میانی فعلی آبی‌ها را اینطور ارزیابی کرد:«با توجه به سیستم مدنظر نکونام من فکر می‌کنم خط هافبک مرکز برنامه‌های تاکتیکی استقلال است. اگر خط هافبک روز خوبی داشته باشد تیم استقلال می‌تواند انتقال از دفاع به حمله و از حمله به دفاع کارآیی لازم را داشته باشد. ای کاش جواد نکونام دو جواد نکونام دیگر هم در تیمش داشت تا مثل خودش جنگنده و قوی در میانه زمین به کار تیم بیایند.»

او در پایان درباره پیش‌بینی نتیجه دربی تاکید کرد:«هیچوقت نمی‌توان دربی را پیش‌بینی کرد ولی این را هم می‌دانم که جواد نکونام در دربی بباز نیست.»
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها