به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۴۹۵۳۷۵

سازنده های معروف تهران در منطقه 22

گروه کسب و کار: ساخت و ساز در منطقه 22 تهران به عنوان یک منطقه در حال توسعه در تهران، با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود همواره مورد توجه سازندگان و انبوه سازان بوده است. سازنده های معروف تهران سعی می کنند با ساخت و ساز پروژه های معتبری که در مقیاس انبوه عرضه می شوند، سعی می کنند به عنوان پیشرو در این منطقه شناخته شوند. این منطقه به دلیل نزدیکی به امکانات تفریحی، پارک های جنگلی، دریاچه چیتگر، پروژه های تجاری، بزرگراه های اصلی و ... فرصت مناسبی برای پیش خرید واحد مسکونی و تجاری از سازنده های معروف تهران است.
سازنده های معروف تهران در منطقه 22
 ویژگی های سازنده های معروف تهران در منطقه 22
شهرت و اعتبار سازنده های معروف تهران در منطقه 22 بی دلیل نیست و قطعا ناشی از کیفیت و حجم پروژه های اجرا شده است. در ادامه مهم ترین ویژگی های یک سازنده معروف و معتبر در منطقه 22 را معرفی می کنیم:
1. برخورداری از یک تیم اجرایی قوی و متخصص اولین ویژگی سازنده های معتبر است. یک شرکت یا پیمانکار معروف از یک تیم اجرایی کامل شامل مهندسان معمار، تیم پشتیبانی و تدارک، طراح دکوراسیون، متخصصان شهرسازی و حتی کارگران حرفه ای استفاده می کند.
2. ویژگی دیگر سازندگان معروف در این منطقه، اجرای پروژه ها با بالاترین کیفیت به منظور کسب رضایت مشتریان است. استفاده از بهترین تیم و مصالح مرغوب در یک زمین مناسب باعث می شود سازنده ساختمان بهتری را به مشتریان تحویل دهد.
3. معمولا سازندگان معتبر پروژه های پیش فروش خود را با تسهیلات مناسب در اختیار مشتریان می گذارند تا مصرف کنندگان واقعی و قابل اعتماد بتوانند در اجرای پروژه همکاری کنند.
4. مهم ترین ویژگی یک سازنده معتبر قابل اعتماد بودن در میان کارشناسان مسکن و عموم مردم است؛ زمانی که سازنده چند پروژه موفق را اجرا کند، قطعا به اعتبار او افزوده می شود.
5. آخرین ویژگی سازندگان معروف این است که پروژه های مقرون به صرفه اما باکیفیت را اجرا می کنند تا تمام افراد بتوانند از فرصت سرمایه گذاری در منطقه 22 بهره مند شوند.

سازنده های معروف تهران در منطقه 22 چه کسانی هستند؟
معمولا سازنده های معروف تهران در منطقه 22 اشخاص نیستند؛ چرا که افراد به تنهایی قادر به اجرای پروژه های بزرگ در منطقه چیتگر نیستند. معروف ترین سازندگان تعاونی ها و شرکت هایی هستند که تا کنون چند پروژه را با موفقیت در این منطقه به اجرا در آورده اند و رضایت بخش قابل توجهی از مشتریان را کسب کرده اند. در ادامه معروف ترین سازنده های منطقه 22 تهران را معرفی می کنیم.

تعاونی عرش گستر همت
این شرکت از سال 1398 شروع به فعالیت کرده و پروژه های مسکونی بزرگی را به خصوص در مناطقی مثل مروارید شهر به اجرا درآورده است. پروژه مسکونی پزشکان 1 و 2 از طرح های باکیفیت و پر متقاضی این تعاونی به حساب می آید.

شرکت نامی اریکه پارسیان
شرکت نامی اریکه پارسیان یکی از قدیمی ترین سازنده های معروف تهران است که اغلب افراد آن را به اجرای پروژه های برتر در مروارید شهر منطقه 22 می شناسند. معروف ترین پروژه این شرکت مروارید بقیه اله 1 است که در نوع خود بی نظیر است. همچنین پروژه های مروارید بقیه اله 2 و 3 و پروژه مسکونی فردیس را نیز در دست ساخت دارد.



شرکت توسعه ابنیه همت
یکی دیگر از سازنده های معروف تهران در منطقه 22، شرکت توسعه ابنیه همت است که سابقه طولانی در اجرای پروژه های معروف و معتبر دارد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرده است و از آن زمان برج ها و مجموعه های مسکونی و تجاری متعددی را تحویل داده است. از معروف ترین پروژه های این سازنده می توان به پروژه زاگرس (لکسون 2)، برج آسمان آبی، برج فرزانگان، پروژه البرز و ... اشاره کرد.

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام
این تعاونی در سال 1397 و با پروژه نارنجستان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدتی کوتاه توانست پروژه های متعددی را با موفقیت به ثبت برساند. تعاونی ابنیه آکام پروژه های نارنجستان 1 و 2 را به پایان رسانده و نارنجستان 3 و 4 را در دست ساخت دارد؛ علاوه بر این پذیره نویسی و پیش فروش پروژه نارنجستان 5 را نیز آغاز کرده است که فرصتی فوق العاده برای سرمایه گذاران منطقه 22 و متقاضیان واحد مسکونی است.

تعاونی شهید همت
یکی دیگر از تعاونی های قدیمی منطقه 22 که پروژه های متعدد و معتبر زیادی را اجرا کرده است، تعاونی شهید همت است. این شرکت از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده است و با پروژه هایی مثل آرتمیس و برج سرو شناخته می شود. پروژه مسکونی تجاری پاسارگاد 2 در شهرک گلستان از طرح های در حال ساخت این تعاونی به حساب می آید.

تعاونی مسکن شمیم رحمت
این شرکت که متعلق به هوا فضای سپاه پاسداران است، از سال 1393 و با شماره ثبت 458320 کار خود را شروع کرده است. به همین دلیل یکی معتبرترین و معروف ترین پروژه ها به حساب می آید. پروژه های شمیم رحمت 1، 2 و 3 به عنوان پروژه های عظیم این تعاونی در دست ساخت است و پذیره نویسی بخشی از آنها ادامه دارد.

بنیاد تعاون سپاه
بنیاد تعاون سپاه از دیگر سازنده های معروف تهران در منطقه 22 است که از سال 1365 فعالیت خود را آغاز کرده است. پروژه هایی مثل شهرک شهید خرازی، شهرک آسمان و شهرک زیتون از موفق ترین و بزرگ ترین پروژه های منطقه 22 هستند که توسط این شرکت ساخته شده اند.

بنیاد تعاون ارتش
بنیاد تعاون ارتش از فعال ترین شرکت های سازنده در منطقه چیتگر است که طرح های بزرگ و موفق بسیاری را اجرا کرده است. شهرک مسکونی چیتگر که یکی از اولین شهرک های این منطقه است، توسط بنیاد تعاون ارتش احداث شده است.




معتبرترین سازنده منطقه 22 تهران کدام است؟
همانطور که سازندگان معتبر و موفق زیادی در منطقه 22 فعالیت می کنند، سازندگان ضعیف یا حتی سودجویی نیز هستند که ممکن است شما را با چالش ها و مشکلات زیادی مواجه سازند. اینکه پیش خرید کدام پروژه ها را انتخاب کنید کاملا به سلیقه، نیازها و اهداف شما از خرید بستگی دارد. نکته جالب این است که شما می توانید با یک هزینه مقرون به صرفه واحدهای مسکونی و تجاری باکیفیت را از سازنده های معروف تهران خریداری کنید و از استانداردهای سطح بالا منطقه 22 بهره ببرید. تنها موردی که باید رعایت کنید این است که از مشاوران برای مشارکت در مناسب ترین پروژه کمک بگیرید تا در آینده دچار مشکل نشوید.
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها