به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۹۵۷۸۵

سام مندس کمدی«فرانچایز» را می‌سازد

سام مندس کمدی«فرانچایز» را می‌سازد
گروه فرهنگی: سام مندس فیلمساز مولف و غیرمتعارف انگلیسی، سریال کمدی طنزآمیز «فرانچایز» را برای شبکه اچ بی او تولید می‌کند. به گزارش  صبا، پایلوت این سریال با استقبال منتقدان و تماشاگران روبرو شده است.
 
اولین قسمت این سریال در قالب یک فیلم سینمایی تلویزیونی ۹۰ دقیقه‌ای، چند روز قبل به روی آنتن رفت و توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند.مندس در کنار جان براون برنامه‌ساز سرشناس انگلیسی، به عنوان خالقان این سریال پرسروصدا معرفی شده‌اند.

داستان فرانچایز در پشت صحنه دنیای سینما رخ می‌دهد و دنبال‌کننده ماجراهایی است که برای عوامل تولید یک فرانچایز بلاک باستر جنجالی رخ می‌دهد.هیمش پاتیل بازیگر هندی‌تبار انگلیسی در این سریال در قالب کاراکتر دانیل دستیار اول کارگردان اکشن ابرقهرمانانه‌ای به نام «تکتو: چشم طوفان» بازی می‌کند.

این فیلم یکی از فرانچایزهای مهم صنعت سینماست که با هزینه‌ای کلان در دست تولید است و عوامل اصلی تولید آن نگران هستند که مبادا نتوانند فیلم‌‌شان را در زمان تعیین شده، آماده اکران عمومی کنند.
دانیل هر روز باید با افراد مختلفی هم چون کارگردان، تهیه کننده، مدیر فیلمبرداری و بازیگران ریز و درشت این اکشن کمیک استریپی سروکله زده و مشکلات همه را حل و فصل کند.

فصل اول فرانچایز قرار است در دوازده اپیزود تهیه و تولید شود و شنیده می‌شود در هر قسمت آن، یکی از ستارگان مشهور سینما به عنوان بازیگر مهمان به ایفای نقش خواهد پرداخت.این سریال برای پخش در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال آینده میلادی آماده خواهد شد.

مشخص نیست تمام قسمت‌های فرانچایز را مندس به تنهایی کارگردانی خواهد کرد یا فیلمسازان دیگری هم در این رابطه، دعوت به همکاری شده‌اند.سام مندس که با درام غیرمتعارف اسکاری «زیبای آمریکایی» به شهرت و موفقیت رسید، چند سال قبل دو قسمت از فرانچایز جیمزباند (اسکای فال و اسپکتر) را کارگردانی کرد.اسکای فال با فروش جهانی بالای یک میلیارد دلار، تاکنون پرفروش‌ترین قسمت مجموعه فیلم کلاسیک جیمزباند بوده است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها