به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۴۹۶۷۰۵

خبر بهت‌آور علیه محسن تنابنده و نوید محمدزاده

خبر بهت‌آور علیه محسن تنابنده و نوید محمدزاده
گروه فرهنگی: با بسته شدن فروش بلیت فیلم زودپز در برخی پردیس های سینمایی از جمله چارسو، نیایش مال، هدیش، گالریا، هروی و…، شایعاتی ضد و نقیض درباره توقیف یا محدودیت نمایش این کمدی بفروش به گوش می‌رسد.

زودپز با اینکه در تراکم اکران و کنار انبوه فیلم‌های مختلف از کمدی تا درام و ارگانی روی پرده رفته ولی از همان زمان پیش فروش،مورد توجه مخاطبان بوده و کیفیت اجرای آن نیز منتقدان را کم و بیش راضی کرده.

حالا با وجود گذشت کمتر از دوهفته از اکران فیلم، مخاطبانی که قصد رزرو بلیت های فیلم را داشته اند مواجه شده اند با عدم امکان رزرو در برخی پردیس های سینمایی و ازجمله اینها پردیس های چارسو، نیایش مال، هدیش، گالریا، هروی است که مشخص نیست چرا باکس خرید فیلم را غیرفعال کرده اند.

باید منتظر ماند و دید این محدودیت ها به چه منظور است و آیا در دولت جدید و با ابلاغ سیاست های تازه در نظارت سینمایی بناست ممیزی های تازه ای بر فیلم اعمال شده و نسخه ای کوتاه تر روی پرده برود یا آن که مانند نمونه هایی مثل “مارمولک” و “رحمان ۱۴۰۰” فیلم کلا توقیف خواهد شد؟؟
فیلم زودپز از محصولات بخش خصوصی سینمای ایران است که تلاش داشته نوعی کمدی موقعیت را در تلفیق با اتفاقات تلخ و شیرین دهه شصت، مبنای روایت قرار دهد.
مرجع : سینما روزان
برچسب ها: فیلم زود پز
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۸-۰۵ ۱۷:۵۳ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها