به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۹۷۶۳۱

غیبت مغز متفکر الهلال مقابل استقلال قطعی شد

غیبت مغز متفکر الهلال مقابل استقلال قطعی شد
گروه ورزشی: روبن نوس، ملی‌پوش پرتغالی الهلال، به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، قادر به همراهی تیمش در بازی با استقلال نخواهد بود.به گزارش "ورزش سه"، روبن نِوِس، بازیکن پرتغالی خط میانی الهلال عربستان، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو برای مدتی از میادین دور خواهد بود. باشگاه الهلال روز پنجشنبه ۲۴ اکتبر اعلام کرد که نِوِس به درمان و برنامه‌ای توانبخشی به مدت ۳ تا ۴ هفته نیاز دارد.

این بازیکن پرتغالی به همین دلیل در دربی حساس بین الهلال و النصر که قرار است ۱ نوامبر در هفته نهم لیگ روشن سعودی برگزار شود، حضور نخواهد داشت. همچنین، او نمی‌تواند در دیدارهای الهلال مقابل التعاون و الاتفاق در لیگ روشن و بازی مقابل الطائی در جام خادم حرمین شریفین شرکت کند و در مصاف با استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز غایب خواهد بود.الهلال باید در تاریخ دوشنبه چهاردهم آبان ماه و در ورزشگاه کینگدام آرنا از استقلال پذیرایی کند و روبن نوس به عنوان مغز متفکر تیم ژرژ ژسوس و مهره‌ای کلیدی در خط میانی این تیم قادر به حضور در این مسابقه نخواهد بود.

این مصدومیت در بازی الهلال با العین امارات، که با پیروزی ۵-۴ آبی‌های ریاض به پایان رسید و در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا برگزار شد، رخ داد.الهلال در نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ نِوِس را از تیم وولورهمپتون انگلیس به خدمت گرفت و قرارداد او تا ژوئن ۲۰۲۷ اعتبار دارد. این بازیکن ۲۷ ساله یکی از عناصر کلیدی ترکیب الهلال به‌شمار می‌رود.

در فصل گذشته ۲۰۲۳-۲۴، نِوِس در ۴۸ بازی برای الهلال حضور داشت، ۷ گل به ثمر رساند و ۱۲ پاس گل داد. ارزش بازار این بازیکن اکنون ۳۲ میلیون یورو است. او در مجموع ۵۹ بازی برای الهلال انجام داده و توانسته ۷ گل و ۱۵ پاس گل ثبت کند. نِوِس به مهارت در پاس‌دهی، تسلط در ضربات آزاد، دید و جای‌گیری هوشمندانه و همچنین توانایی‌های دفاعی‌اش شهرت دارد و به عنوان یکی از اجزای مهم ترکیب مربی پرتغالی ژرژ ژسوس شناخته می‌شود.

نِوِس در فصل ۲۰۲۳-۲۴ نقش مؤثری در قهرمانی‌های داخلی الهلال داشت و به کسب جام‌هایی چون لیگ روشن، جام خادم حرمین شریفین و سوپر جام سعودی کمک کرد. او در ابتدای فصل جاری ۲۰۲۴-۲۵ نیز با پیروزی مقابل رقیب سنتی النصر با نتیجه ۴-۱ در فینال سوپر جام، یک عنوان دیگر به افتخاراتش در الهلال اضافه کرد.
برچسب ها: استقلال الهلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها